Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

5 Days A Stranger – návod

  12:00aktualizováno  5. října 9:12
Nová hra od autora parádních The Trials of Odysseus Kent si zaslouží maximální pozornost. A protože dohrát 5 Days A Stranger není vůbec jednoduché, patří k ní též kompletní návod.

Den první
5 Days A Stranger Prozkoumejte sejf, bohužel bude prázdný. Zkuste odejít stejnou cestou, tedy oknem, nepůjde to. Vejděte tedy dveřmi hlouběji do domu. Prozkoumejte koupelnu, pak sejděte dolů. Vezměte a přečtěte si noviny, pokračujte dveřmi doprava. Seberte kabel vedoucí k televizi a pokračujte dále. Najdete zde Phila. Promluvte si s ním. Vraťte se k hlavnímu vchodu, jděte doleva, až dojdete na zahradu, seberte zde klacek. Vraťte se ke vchodu a jděte do schodech nahoru a doprava. Potkáte novinářku Simone Taylor. Promluvte si s ní, pak jděte zpět do zahrady, zatřeste stromem a promluvte na něj. Seskočí Jim. Jděte do pokoje s gaučem napravo od hlavního vchodu a vyzjistěte od ostatních všechny dostupné informace. AJ se neobjeví, bude potřeba ho najít, ale už je příliš pozdě. Končí první den ve strašidelném domě…

Den druhý
5 Days A Stranger Nejprve zajděte na zahradu k bazénu a doprava, promluvte si s Philipem. Vraťte se do horního patra a vejděte do knihovny, jediných nově otevřených dveří. Popovídejte si se Simone a prozkoumejte druhou polici vlevo, najdete v ní mapku sídla. Podívejte se na ni a ukažte ji Philipovi. Teď už vám dá svůj detektor kovu. Pomocí detektoru sledujte trubku od bazénu, odkopejte hlínu z hromádky, na které detektor zapípá, a pomocí odhrabaného tlačítka vypusťte vodu z bazénu. Vlezte po žebříku do bazénu – najdete v něm mrtvé tělo pohřešovaného AJ. Promluvte si o tom s ostatními, situace se začíná značně komplikovat…

Den třetí
5 Days A Stranger Jděte na zahradu, objevíte tam své auto. Seberte z něj své šperháky a odemkněte si hned dveře do skladu nářadí. Seberte zde krumpáč a pilu. Vyjděte ven. Zkuste uříznout kmen stromu, sami na to ale nestačíte. Jděte proto do knihovny za Jimem a poproste ho o pomoc. Porazte společně strom. Vyjděte nahoru a odekmněte si šperhákem dveře úplně vpravo, nalevo od koupelny. Otevřete skříň a přečtěte si deník pana DeFoea. Otevřete okno, vylezte ven a použijte deštník na střechu, přehnoupnete se tím na druhé okno.

5 Days A Stranger Vlezte do ložnice Matthewa a seberte mu z postele medvídka a z nočního stolku deník. Přečtěte si ho a jděte do knihovny. Mezi černými knihami ve druhé polici shora vpravo najděte knihu bílé magie, vezměte si ji a přečtěte si návod. Přivažte medívka kabelem ke klacku a běžte s ním do kuchyně. Otevřete prostřední skříňku kredence a namočte ho v pytli soli. Vyběhněte s ním do Matthewovy ložnice a zamávejte s ním nad chlapcovou postelí. Potom se s ním vraťte do kuchyně a podívejte se na něj v inventáři, ukazuje přímo dolů.

5 Days A Stranger Prozkoumejte mapu – najdete na ní tajnou chodbu vedoucí přímo z kuchyně, tak ji použitím krumpáče na levou zeď otevřete a vejděte dovnitř. Stoupněte si na podlahu a pomocí hledače Matthewa najděte přesně na zemi místo, pod nímž leží jeho tělo. Odhrabte ho a též jeho otce, který leží vedle. Uslyšíte podivnou ránu, běžte úplně na druhou stranu domu a prozkoumejte podivnou sošku ležící na zemi.

Den čtvrtý
5 Days A Stranger Proberete se zavřeni v boudičce na nářadí. Promluvte na okno, uslyší vás Simone, která vás zvenku hlídá. Řekněte jí, že vás posedl duch, přiznejte se, že jste zabili i AJ, Simone vám dá vaši kravatu, abyste se mohli oběsit. Seberte ji ze země, otevřete si šperhákem dveře, vyběhněte do koupelny a podtrhněte posedlému Jimovi koberec pod nohama ve správný okamžik…

Den pátý
Konverzace se Simone prověří, nakolik rozumíte příběhu. Odpovídejte jak chcete, kdyžtak vás opraví. Pak jděte do Matthewovy ložnice za Jimem a vezměte si od něj všechny potřebné předměty. Jděte do obýváku a seberte nůžky.

5 Days A Stranger Dejte dohromady hledač Weldera a namočte ho v soli. Jděte do sklepa a použijte ho na řetězy, pak si pomocí něj najděte cestu do koupelny, určete přesné místo jeho posledního odpočinku na zemi a opět jednotlivé komponenty magického hledače nůžkami od sebe oddělte. Mačetou pak rozbourejte dlaždice, uvidíte zde tělo mrtvého Matthewova dvojčete. Seberte ho a jděte do knihovny. Přečtěte si návod na vyvolávání duchů v knize černé magie, pak jděte do místnosti s krbem a položte tělo na zem. Oblékněte ho a jděte říci Jimovi a Simone, aby vám šli pomoci. Dejte Jimovi Matthewova medvídka a Simone pušku z krbu. Pak použijte na Trilbyho knihu černé magie…

Autor:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.