Diskuze
VectorLocust - svět utkaný z pavučiny
Děkujeme za pochopení.
Host
pred procesem renderovani? :D
"Pred procesem rendrovani?" Kuciii, vy asi nevite o co go... Pred procesem rendrovani mam model. Ten tvori jeden a vice meshu. Mesh je tvoren polygony -- a to JSOU vsechno plochy, ne cary :) Ono se rekne vertex, ale i u nej musim rict ktere z nich davaji dohromady face, nikdo si to z prstu nevycuca... A pak pri samotnem renderovani bud pouzivam maliruv algoritmus, deleni obrazovky a nebo "normalni" z-buffer.
Jste asi mysleli wireframe, ne?
The Last of Humans představuje: Nejhlasitější zombie v historii
Nemrtví v této akci jsou asi tak rychlí, jako zabržděný parní válec. Ale to této „hororové“ hře...
Smrt v REZ PLS není pro dvě kouzelnická nemehla překážkou
V této velice pěkné, ale technicky nedokonalé plošinovce vám nepomůže ukládání pozice, ale síla...
Crypt Worlds jsou ukázkou designérského génia a šílenství
Dohrání málokteré hry ve vás zanechá takovou duševní a mentální prázdnotu. A málokterá hra je tak...
King‘s Comfort, aneb, co dělá Norman Bates během dlouhých nocí
Zdánlivě liduprázdný motel je skvělé dějiště tradiční „vyvražďovačky“. Tohohle maniaka není tak...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...