Diskuze

VectorLocust - svět utkaný z pavučiny

Příspěvek z vývojářské soutěže nabízí netradiční grafiku ze sítě vektorových objektů a také strategické prvky při ovládání jednotlivých částí mapy před nepřátelskými emzáky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

25. 7. 2009 16:52
pred procesem renderovani? :D

"Pred procesem rendrovani?" Kuciii, vy asi nevite o co go... Pred procesem rendrovani mam model. Ten tvori jeden a vice meshu. Mesh je tvoren polygony -- a to JSOU vsechno plochy, ne cary :) Ono se rekne vertex, ale i u nej musim rict ktere z nich davaji dohromady face, nikdo si to z prstu nevycuca... A pak pri samotnem renderovani bud pouzivam maliruv algoritmus, deleni obrazovky a nebo "normalni" z-buffer.

Jste asi mysleli wireframe, ne?

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

The Last of Humans představuje: Nejhlasitější zombie v historii

10. ledna 2019

Nemrtví v této akci jsou asi tak rychlí, jako zabržděný parní válec. Ale to této „hororové“ hře...

Smrt v REZ PLS není pro dvě kouzelnická nemehla překážkou

4. ledna 2019

V této velice pěkné, ale technicky nedokonalé plošinovce vám nepomůže ukládání pozice, ale síla...

Crypt Worlds jsou ukázkou designérského génia a šílenství

14. prosince 2018  14:43

Dohrání málokteré hry ve vás zanechá takovou duševní a mentální prázdnotu. A málokterá hra je tak...

King‘s Comfort, aneb, co dělá Norman Bates během dlouhých nocí

12. prosince 2018  14:35

Zdánlivě liduprázdný motel je skvělé dějiště tradiční „vyvražďovačky“. Tohohle maniaka není tak...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...