Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

A Case of the Crabs – návod

  12:00aktualizováno  2. května 4:04
Přestože případ krabů a detektiva Nicka Bountyho nepatří k nejdelším ani nejobtížnějším adventure titulům, kompletní návod se jistě šikne, neboť některé logické problémy nejsou vůbec snadno k rozlousknutí.

V kanceláři seberte kartičku do knihovny ze stolu, knihu na otisky prstů z police knihovny, podívejte se na kraba a chytněte do ho inventáře, pak si prohlédněte a vezměte nůž, jímž byla zavražděna oběť, a prozkoumejte krabici. Jděte do doků, použijte kraba na kbelík a promluvte si s Billem. Pak prozkoumejte všechny krabice, seberte jednu mořskou potvoru z té nejvíce vpravo a pak nožem další otevřete. Prozkoumejte kraby a zjistěte, že na nich není všechno tak docela v pořádku…

Navštivte Blue Crab Cafe. Mají zde čtečku na členské karty. Posloužit by mohla kartička knihovny, je z jedné strany čistá, ale potřebujete na ni otisky prstů. Použijte knihu o otiscích prstů a zkraťte ji nožem. Podívejte se na výsledný krátký návod a přečtěte první bod. Přesvědčte se, že má Arthur ruce, načež přečtěte další bod. Jděte do doků, použijte kraba na chobotničku a počkejte, až vypustí inkoustovitou tekutinu, načež ji nasajte dříve sebranou mořskou houbou a vraťte se do kanceláře. Namažte Arthurovi ruku inkoustem a přitiskněte na ni kartičku.

Vejděte do Blue Crab Cafe, promluvte si se Sandy, následně jděte do kuchyně, promluvte si s Gutmanem, seberte sýr a vyjděte zadními dveřmi. Budete dovedeni k šéfovi, jenž se vás bude snažit přesvědčit, abyste se vzdali vyšetřování. Tu radost mu samozřejmě nesmíte dopřát. Venku před jeho domem se podívejte do okna a vpravo seberte z koše plechovku, pak jděte do uličky za Blue Crab Cafe, posuňte krabici a seberte kartičku. Použijte kraba na rozvodovou krabici a zkratujte elektřinu, podívejte se na dráty, seberte je a následně ukradněte Gutmanovi gramofon.

Jděte k Jimovi, sestavte pastičku na krysu ze sýra a falešného dětského kraba, načež si s ním promluvte a dejte mu kartičku. Pak jděte k šéfovi, použijte dráty na plechovku v intentáři, chvíli ho odposlouchávejte oknem, následně připojte k plechovkám gramofon a nahrajte kompromitující desku. Vejděte dovnitř a až vám šéf zničí důkazy pistolí, hoďte po něm kraba.

Autor:




Nejčtenější

Night Lights
V relaxační plošinovce Night Lights si musíte osvětlit cestu dál

Noční klid v Night Lights bude svědčit vaším nervům. Ale proto, abyste se v této plošinovce dostali ke svému cíli, bude potřeba ho narušit. To proto, že záře...  celý článek

Feral
V graficky excelentní akci Feral si vyzkoušíte kůži divoké šelmy

Smysly jako divoká kočka, ostré zuby, ještě ostřejší drápy. To jsou vaše devízy. Prostředí kolem je plné nebezpečí, ale také bezbranné kořisti. A hlad je téměř...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.