Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

A Case of the Crabs – návod

  12:00aktualizováno  2. května 4:04
Přestože případ krabů a detektiva Nicka Bountyho nepatří k nejdelším ani nejobtížnějším adventure titulům, kompletní návod se jistě šikne, neboť některé logické problémy nejsou vůbec snadno k rozlousknutí.

V kanceláři seberte kartičku do knihovny ze stolu, knihu na otisky prstů z police knihovny, podívejte se na kraba a chytněte do ho inventáře, pak si prohlédněte a vezměte nůž, jímž byla zavražděna oběť, a prozkoumejte krabici. Jděte do doků, použijte kraba na kbelík a promluvte si s Billem. Pak prozkoumejte všechny krabice, seberte jednu mořskou potvoru z té nejvíce vpravo a pak nožem další otevřete. Prozkoumejte kraby a zjistěte, že na nich není všechno tak docela v pořádku…

Navštivte Blue Crab Cafe. Mají zde čtečku na členské karty. Posloužit by mohla kartička knihovny, je z jedné strany čistá, ale potřebujete na ni otisky prstů. Použijte knihu o otiscích prstů a zkraťte ji nožem. Podívejte se na výsledný krátký návod a přečtěte první bod. Přesvědčte se, že má Arthur ruce, načež přečtěte další bod. Jděte do doků, použijte kraba na chobotničku a počkejte, až vypustí inkoustovitou tekutinu, načež ji nasajte dříve sebranou mořskou houbou a vraťte se do kanceláře. Namažte Arthurovi ruku inkoustem a přitiskněte na ni kartičku.

Vejděte do Blue Crab Cafe, promluvte si se Sandy, následně jděte do kuchyně, promluvte si s Gutmanem, seberte sýr a vyjděte zadními dveřmi. Budete dovedeni k šéfovi, jenž se vás bude snažit přesvědčit, abyste se vzdali vyšetřování. Tu radost mu samozřejmě nesmíte dopřát. Venku před jeho domem se podívejte do okna a vpravo seberte z koše plechovku, pak jděte do uličky za Blue Crab Cafe, posuňte krabici a seberte kartičku. Použijte kraba na rozvodovou krabici a zkratujte elektřinu, podívejte se na dráty, seberte je a následně ukradněte Gutmanovi gramofon.

Jděte k Jimovi, sestavte pastičku na krysu ze sýra a falešného dětského kraba, načež si s ním promluvte a dejte mu kartičku. Pak jděte k šéfovi, použijte dráty na plechovku v intentáři, chvíli ho odposlouchávejte oknem, následně připojte k plechovkám gramofon a nahrajte kompromitující desku. Vejděte dovnitř a až vám šéf zničí důkazy pistolí, hoďte po něm kraba.

Autor:




Nejčtenější

Symmetry
Symmetry je děsivý výjev ze života s psychickou chorobou

Pokud se považujete za perfekcionisty, pravděpodobně vás Symmetry vyděsí. Mít v životě všechno pěkně „na svém místě“ je však mnohdy těžší, než se zdá. Zvlášť...  celý článek

Další z rubriky

Osada
Osada – interaktivní klip od autorů Machinaria

Mix trampů a Divokého západu šokuje svou vytříbeností.   celý článek

Rozhovor - Daniel Viktorin
Rozhovor s Danielem Viktorinem

O chystaných projektech, prodejích shareware her na našem trhu i nové online hře jsme si povídali s naším bývalým kolegou a autorem mnoha dopravních simulátorů...  celý článek

Dots and boxes
Dots and Boxes - dojmy z betaverze

Máte rádi logické hry? Tým Sosáci vydal betaverzi své hry, která vychází z populárního Othella nebo Reversi.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.