Doporučujeme

AfterShocked! – návod

Rozsáhlá a svým zpracováním unikátní hra AfterShocked! nepatří k nejobtížnějším adventurám, přesto se kompletní návod, jak vyřešit všechny problematické herní situace, jistě hodí.

Jděte do koupelny, seberte ze skříňky prášky na spaní a opusťte karavan. Promluvte si se Seaboshem, dostanete hned několik úkolů. Nejprve zajděte do města a do špatné části. Popovídejte si s Rotgutem a vraťte se za profesorem oznámit mu špatnou zprávu. Přijít ale mají zprávy ještě horší…

Obejděte všechny lokace a pohovořte si s postavami. V obchodě otevřete zadní dveře, vejděte do místnosti a seberte zde pytlík s cukrem a drát. Bude se perfektně hodit k tomu, aby zbavil zlého chlapce před školou ukradené ruky – jako laso. Dejte chlapci ruku zpět, dozvíte se heslo od školní třídy. Vejděte tam, promluvte si se všemi a vezměte si magnet. Jděte na pláž, seberte zde síťku. Pokračujte do lesa, nastavte ji jako past mezi blízké stromy a ukradněte bycikl. Jděte do města, nasypte majiteli herny do kafe prášky na spaní a nechte ho vypít hrneček. Seberte malý klíček, který mu vypadne. Pokračujte do města Utopiaville a ze Sebastianova přístřešku na nářadí seberte páčidlo. Použijte ho na zaseknutého tlusťocha u sebe doma a dole v podzemí seberte sekeru. Jděte k opuštěnému domku na pláži a podívejte se do mříže ve sklepě. Klíč, který se tam nachází, si přitáhněte magnetem. Otevřete si dům, jděte do kuchyně a seberte zde nůžky.

Jděte na pláž, vyžeňte z písečného hradu kraba, pokuste se ho chytit. Je moc rychlý, takže snězte trochu cukru, pak ho budete schopni chytit. Získáte rybářovu fajfku. Doneste mu ji, vyrazí s vámi na moře. Pod hladinou ustřihněte kus mořské trávy nůžkami. Pokračujte do školy, seberte z police knihu Válka světů a vyměňte ji s chlapcem v Burger Kingu za návod na hru. Přečtěte si ho a nacvičte si ji v opuštěném domě na Arati. Pak jděte do herny, několikrát se dotkněte zeleného hráče a až odejde, dejte si jednu partičku s tím druhým. Odemkněte si klíčem konzoli a seberte power board – další z předmětů, které Seabosh potřebuje ke svému přístroji.

Pokračujte do školy, promluvte si se zastáncem práv zombie-lidí a přijměte od něj úkol. Promluvte si s drogovým dealerem. Jděte k sobě domů, rozbijte páčidlem prasátko a za získané peníze si kupte v obchodě šampón. Nasypte drobné do jukeboxu v Burger Kingu, čímž probudíte prodavače, a za zbylé peníze si kupte hamburger. Doneste ho dealerovi. Dalším úkolem je zbavit se zdrogovaných lidiček na gauči v místnosti – jednoduše je seberte a položte venku na schody. Těžší bude sehnat náhradu za zombie maso. Jeďte na Sueinu farmu, vejděte dovnitř, sekerou poražte krávu, nacpěte maso do přístroje Meat-o-matic a radioaktivní plátek ještě uvařte na sporáku v opuštěném domě. Takto upravené maso bude perfektní náhradou za maso zombie.

Vraťte se do školy a nechte si otevřít dveře ve třídě, seberte živou krysu a pokračujte do lesa. Hoďte na strom sekeru a usekněte tak zlatý list. Seberte ho a doneste ho dealerovi. Získáte výměnou za něj trochu crackainu. Dojděte do opuštěného domu, povězte zombii v místnosti nahoře o Sue, odejde. Páčidlem vypačte dřevěnou lať a jděte do lesa k místu, kde leží Seabosh. Probuďte ho pomocí šampónu a promluvte si s ním, dejte mu všechny věci, které potřeboval k výrobě stroje. Pak sejděte do bunkru ve svém domě, připojte se na internet a naučte se letadlo ovládat. Promluvte si se Sárou a vyleťte směrem k Hatlerově sídlu.

Promluvte si se strážcem, pak jděte o obrazovku doleva, seberte kus trubky a dejte mu ho. Až usne, prohledejte ho a použijte dálkové ovládání v lokaci, kde jste prvně sebrali trubku. Projděte tajným vchodem, seberte sladkost z poličky a pokračujte dál. Vejděte do dveří, kde sídlí programátor, a dejte mu cukrovinku, pak mu vytáhněte ze zadní kapsy přístupovou kartičku k Hatlerovu počítači. Jděte do posledních přístupných dveří a seberte ze skříně dynamit. Položte ho do díry v zemi a naveďte na něj strážného. Projděte dveřmi k Hatlerovi a promluvte si s ním. Podívejte se na mapu a zamapatujte si koordináty Hatlerova hradu. Pak se vraťte do místnosti se zamčeným počítačem, použijte na něj kartičku a zadejte právě tyto koordináty. Promluvte si s Hatlerem a řekněte mu, aby spustil odpálení rakety. Pak osvoboďte Sáru pomocí nůžek a sledujte mimořádně hloupé outro… :o)


Témata: Raketa
  • Vybrali jsme pro Vás