Pokud vám prozradím, že hlavním hrdinou je lukostřelec, bude vám jasná první zvláštnost, s níž hra přichází. Ostatně freeware hry, v nichž jsme místo moderních střelných zbraní zabíjeli obyčejným lukem by šlo spočítat na prstech jedné ruky, o to zvědavější jsem na celou záležitost byla.
Co si budeme namlouvat, prvním velkým otazníkem pro mě bylo ovládání. Zvládne autor v Gamemakeru vytvořit natolik sofistikované ovládání, aby vše nezahrnovalo nejprve několik minut dlouhý trénink, po němž se teprve můžete pustit do alespoň lehkého hraní. Naopak, hra vás vhodí přímo do první mise, bez jakéhokoliv upozornění či vysvětlení a bohužel také bez náznaku příběhu, což zamrzí snad ještě více. A tak se prostě budete muset spokojit s tím. Že se budete proplétat několika hodně podobně vypadajícími lokacemi, každý level má velikost pouhé jediné obrazovky a vaším cílem je dostat se na opačnou stranu až do černé tečky, která je zde takovým malým východem, jež vás vyplivne v levelu dalším. Po cestě pak použijete dvě základní schopnosti hlavního hrdiny. První z nich je samozřejmě možnost použití luku a šípů, jichž máte neomezeně. Jejich ovládání se děje za pomocí myši a levého tlačítka. Nejprve otočíte postavičku směrem, kterým chcete střílet. Poté umístíte kurzor tím směrem, jaký má šíp letět, zmáčknete levé tlačítko a táhnete směrem ke střelci. Délka takto vytvořené čáry poté odpovídá tomu, jak daleko doletí. Poté, co jste spokojeni prostě pustíte a pokud se šíp dostane do míst úplně jiných, nevěšte hlavu. Správné ovládání bude vyžadovat malou porci tréninku a dobrého odhadu, při zabíjení na blízko se ale trefí téměř každý. Druhou schopností je skákání, které náš hrdina zvládá i po stěně. Tato skutečnost ale není nikde uvedena, což bych označila jako jedno velké mínus. Poměrně dlouhou dobu mi trvalo, než jsem zjistila, jak vlastně dokončit první level, neboť z toho se bez skoků proti zdi prostě nedostanete. Navíc to bude chtít trochu šikovnosti a zkušenosti, díky čemuž se projekt stává tak trochu nepřístupný nezkušeným hráčům.