Základem všeho jsou bojová auta, výdobytek moderní přetechnizované společnosti, která se, jak už to tak chodí, vymknou kontrole a snaží se osamostatnit od lidského druhu ba co více dokonce jej významně ohrožují. Proto nastává ta nejvyšší chvíle aby bylo do akce posláno to nejmodernější ze všech vozů, jejímž úkolem bude zachránit lidstvo. To se děje především v kampani, která se skládá z rozsáhlých levelů respektive map, na nichž vás stíhá úkol za úkolem. Ještě před začátkem bude zapotřebí zvolit jedno ze tří aut, která se od sebe liší rychlostí pohybu a dalšími zásadními specifikacemi. S tím pak budete ve většině případů ohrožovat ostatní podobné stroje, sbírat bedny s novými projektily a vyhýbat se výbušným železným barelům, které jsou trochu nešikovně rozmístěny po celé ploše. Celkově ale na to, že by měl tento mód zastávat roli kampaně, působil tak trochu málo provázaný, fádní a nezajímavý.
Pro mě osobně byl asi nejatraktivnějším Tower Defence podobný módu ve Warcraft III. Ten spočívá ve stavění malých věžiček na cestě směřující k obří věži. K té se valí nepřátelské jednotky pro desítkách a vy je, jak jinak, nemůžete nechat proniknout. Do cesty jim tedy postavíte věže a to nejlépe na strategická místa. Za zničené jednotky získáváte zlaťáky zpátky na konto a můžete nejen upgradovat stávající vybudované celky ale i tvořit nějaké ty nové a to samozřejmě technologicky a silově daleko pokročilejší. A tak to jde neustále dokola s tím, že zlikvidováním jedné skupiny nic nekončí a přijdou protivníci další a dokonalejší. Zbývající třetí mód pak je jednoznačně nejslabší a nabízí možnost soubojů auta proti autu a to ve dvou hráčích na jednom PC.
Po grafické stránce Aye Caramba také příliš nezazáří. I když nabízí několik různých prostředí, cenné body ztrácí naopak za trochu fádní zpracování, opakující se prvky a především za nezajímavou a trochu nešikovnou hratelnost, která vás velice rychle omrzí (snad vyjma Tower Defence).