Doporučujeme

Beyond Reality - návod

Beyond Reality je docela obtížný oříšek na rozlousknutí – i kvůli některým bugům, které znemožní dohrání pokud hráč neprovede některé akce tak, jak si představoval autor. Proto přinášíme návod, který podobným nepříjemnostem zabrání.

Seberte skleničku s prášky a pokračujte doleva do kuchyně. Přivlastněte si zde papírek připíchnutý na lince a hák položený na kredenci. Vraťte se do hlavní místnosti a jděte doprava, po schodech nahoru, seberte zde rybářský prut a připevněte na něj hák. Použijte tuto kombinaci na poklop dveří na půdu a vylezte po žebříku nahoru. Seberte zde prášky na spaní, prolezte oknem a skočte i s nimi ze střechy. Pak je snězte. Objevíte se ve snovém světě. Nejprve se pokuste dosáhnout na hvězdu, čímž si zpřístupníte schody. Vystoupejte po nich k hoře a zajděte do obchodu s hračkami. Vyhandlujte s prodavačkou hračku hada. Pak jděte do opuštěného domu vpravo a seberte zde chilli a prášky. Jděte k holčičce u skalní stěny a vyměňte jí plechovku s červenou barvou za chilli, barvu pak použijte na hada. Navštivte několikrát muže, který maluje skalní stěnu, zajděte za ptákem nahoře na skále. Dejte mu prášky, následně hada a pak se vraťte k malujícímu muži. Promluvte si s ním ještě jednou a seberte mu lano.

Pokračujte do města na druhém konci snového světa. Jděte do obuvnictví a vyžádejte si od prodavačky zadarmový vzorek bot. Pak jděte doleva, seberte z prádelní šňůry polštář. Pokračujte do cirkusového stanu a přihlašte se k závodům v pytli. Vraťte se o obrazovku zpět a jděte doleva, seberte z květiny broučka a dejte ho do pytle červenému závodníkovi. Pak rozpusťte boty z obchodu v přístroji na rozpouštění zeleného plastu a vsuňte je do bot modrého závodníka. Pak nechte proběhnout závod a s výhrou zamiřte rovnou do hospody. Kupte sud nejsilnějšího alkoholu a dejte ho vyhozenému členovi bratrstva – řekne vám, kde se schází. S nově nabytými předměty se vydejte do lokace se strážcem, vyjděte nahoru na útes, přivažte na lano pírko a spusťte ho dolů, vyděsí se a uteče. Vejděte do jeskyně. Jděte podle návodu na papírku, následně si promluvte s Mortem. Až se znovu proberete, seberte u Morta kanystr a v lokaci nejvíce vpravo hasičák, použijte na něj drát, na to pak kanystr, hořlavinu připíchněte na hák a zapalte sirka