Bez peněz do hospody nelez není tak úplně plnohodnotným freeware projektem, jak se tvůrci nebáli poznamenat i na domovských stránkách. V době, kdy plánovali Dark Side se totiž potřebovali na něčem naučit pracovat s WME enginem a tak vlastně přišla na svět tato záležitost, která se do současného stavu dostala za velice slušných 20 hodin práce. Dá se tedy tušit, že téma jí zpracované je tak trochu jednoduché a hra samotná vlastně vydrží jen na velmi krátkou dobu. Co byste ostatně chtěli od příběhu, který se odehrá vá výhradně pouze v prostorách jedné malinké hospody. Tam se náš hlavní hrdina ocitne díky jedné malé oslavě. Než se ale stačí rozkoukat, všechny známé tváře z okolí zmizí a on zůstane sedět sám, s nastupující kocovinou a pěkně dlouhým nezaplaceným účtem. V kapse ale nemá ani jedinou korunu, přičemž hospodský ho nenechá bez zaplacení odejít. Pomůžete mu z této situace elegantně vybruslit?
Vyřešit tento problém vlastně nebude vůbec složité. Tvůrci totiž v jediné místnosti nechali hráči možnost interagovat jen opravdu s několika málo předměty, proto budete mít od začátku jasné, co se od vás vlastně očekává. Celkem čtyři NPC, několik drobností povalujících se po stole a na zemi – jejich správným zřetězením a nakombinováním vyhrajete a nezabere vám to ani více než 10 minut. A to je možná trochu škoda. I když jsme počítali s adventurou krátkou, nečekala jsem, že bude až takto „mini“ a jedinou dobrou zprávou byl snad akorát nakousnutý příběh pokračování, jež se doufejme ve vodách českého internetu objeví velmi brzy.
Malé výtky bych měla také k technickému zpracování. U toho bylo rozhodnuto pustit se do renderované 2D grafiky, které zrovna nefandím, k nejhorším nepatří. I když hospoda postrádá jakoukoliv výraznější atmosféru a postavy jsou všechno jen ne zajímavě zpracované, dá se na tento adventurní kousek koukat. V Dark Side si ale doufejme tvůrci dají záležet podstatně více.
Pozn.: Pokud máte problémy s řešením, vyzkoušejte náš podrobný návod.