Ostatně první dojem také není nijak hvězdný. Jedná se o klasickou 2D adevtnuru viděnou zboku vytvořenou v programu gamemaker s opravdu chudými sprity. Celkové prostředí totiž detaily zrovna nepřekypuje, vše je hranaté, ne zrovna pěkně vymodelované a oku nepříliš lahodící. Levely jsou navíc výhradně pouze v oblasti jediné obrazovky a koční poměrně záhy. Jejich projít je otázkou několika málo sekund a obtížnost překážek je navyšována opravdu pozvolna. To se v pozdějších fázích odrazí ve vkrádajícím se stereotypu – ale nepředbíhejme.
Cílem tedy bude ovládat malého krokodýlka na jeho cestě za záchranou krásné princezny, přičemž všichni, kdo se o to doposud působili, padli kdesi na cestě mrtvi. Ani to ale tohoto hrdinu neodradilo a tak nám autoři musí příběh trochu lajdácky prezentovat přes otevřené okno s ikonkou OK, kde se navíc nachází asi jen dva řádky textu. Pokud jste fanoušci stručných sdělení, nejspíše to oceníte. Já bych ale tuto část hry bez váhání označila za odfláknutou.
A tím se dostáváme až k leveldesignu. Většině misíé je vytvořena malými stupínky, čili schody, po nichž se budete dostáívat do vyšších částí levelu. K tomu jsou zde také žebříky, po nichž se šplhá ještě snáze. Cílem je vždy se dostat až ke zlatému poháru, který značí postup do dalšího levelu. Kromě toho musíte sbírat třeba i drahokamy a vyhýbat se nepřátelům. Co mi přišlo trochu podivné je, že se pohár vedoucí pryč z levelu nacháízel jen pár kroků od začátku zatímco v horním patří bylo ještě velká spousta drahokamů a nepřítel. Vzhledem k tomu že vám ale hra dává na výběr mezi krátkou a dlouhou cestou a z drahokamů nic výrazného nemáte, je jasné, kterou z voleb většina zvolí.
Asi největším problémem, který zkrátka odpustit nelze, je špatná kolize s okolím. Postava se neustále zasekává o zdi při výskoku a ani pohyb po žebříku není zrovna hladký. A vzhledem k tomu, že se vám taková nepříjemnost stane klidně i několikrát na jedné obrazovce, asi velmi brzy CaiCroc Adventure s nelibostí vypnete.