Caveman Craig - vlastní pravěká tlupa
To se promítlo do volby hlavního hrdiny. Mírně napřímená postava jednoho z předchůdců člověka dnešního typu, oblečená do jednoduchého modelu, který je úsporný a teplá zároveň, přičemž jednoduché linie střihu dávají jasně najevo, že se jedná o model z doby kamenné. Tento jedinec pak stojí v čele kmenu, jež ení prozatím na světě. Abyste mohli začít pořádně hrát je potřeba jej nejprve vytvořit, k čemuž bude rozhodně potřebné projít si důkladně tutoriál. Jako se mi na vlastní kůži podařilo zjistit, bez něj si ve hře ani neškrtnete – jeho prozkoumání ale rozhodně za tu kupu zábavy stojí. Hra se totiž řadí k těm originálnějším projektům, kde budete jakožto velitel kmene vytvářet nové příslušníky, živit je, přiřazovat jim povolání a učit je několika základním dovednostem.
V praxi to vypadá jednoduše. Z horního panelu vyberete takový počet pravěkých lidí, jako vám limit jídla dovoluje. Zvolit je možno ze tří druhů, přičemž prvním jsou lovci. V pravomocích lovce je uhýbat před nepřátelskými střelami a zabíjet dinosaury. Jejich mrtvá těla poté ze země sebere Sběrač a dotáhne je do jeskyně, stejně jako se postará o sběr nejnutnějších bobulí. Poslední typ se orientuje na zpracování potravy, která tak pomáhá získávat větší zásoby a tím vám umožňuje časem na herní pole přidat další jedince. A o tom to vlstně celé je, přičemž nově připuštění „vojáčci“ nebudou už hotové výrobky, nýbrž tupí jedinci s minimálním IQ a jen několika málo vlohy. Přesněji jsou tyto vlohy celkově dvě, přičemž rozvinout je musíte v plnohodnotnou schopnost. To znamená jedince si k sobě připoutat a schopnosti ho naučit. A to jedině jednoduchým způsobem napodobování. Vše lze demonstrovat kupříkladu na lovci. Poté, co jej vytvoříte, prostě se vydáte lovit, jedinec to brzy okouká a poté, co si osvojí obě schopnosti, stane se na vás zcela nezávislý a bude lovit bez vaší pomoci. Pokud takto vychováte všechna různá povolání, bude celý pracovní řetězec plnohodnotný a vše bude fungovat samo.
Hraní ….. je možné rozdělit do několika fází. Za prvé je to otravné učení základních schopností, načež příjde naprosté nadšení ze skvěle vyvinutých herních principů. Poslední fáze je již naprosto stereotypní a v mém případě se dostavila bohužel dříve, než bych čekala. I tak je ale tento projekt nezvykle originálním a graficky přitažlivým.
Hodnocení hry
Naše hodnocení
Hodnocení čtenářů
Vaše hodnocení
Doposud hodnotilo 32 čtenářů
The Last of Humans představuje: Nejhlasitější zombie v historii
Nemrtví v této akci jsou asi tak rychlí, jako zabržděný parní válec. Ale to této „hororové“ hře...
Smrt v REZ PLS není pro dvě kouzelnická nemehla překážkou
V této velice pěkné, ale technicky nedokonalé plošinovce vám nepomůže ukládání pozice, ale síla...
Crypt Worlds jsou ukázkou designérského génia a šílenství
Dohrání málokteré hry ve vás zanechá takovou duševní a mentální prázdnotu. A málokterá hra je tak...
King‘s Comfort, aneb, co dělá Norman Bates během dlouhých nocí
Zdánlivě liduprázdný motel je skvělé dějiště tradiční „vyvražďovačky“. Tohohle maniaka není tak...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!