Pokud snad zmiňovaný projekt neznáte a nikdy v životě jste se nesetkali s některou z tuctů online flashovek na stejné téma, trochu vám objasním, oč v takové hře běží. Na vás je, abyste se zhostili ovládání statického zařízení, v tomto případě obřího kanónu, které je upevněno uprostřed spodní strany herní obrazovky na speciálním zařízení těsně nad zemí. To je z každé strany obehnáno dvojicí bunkrů do nichž by se rádi dostali záškodníci skákající z vojenských letounů a to přímo nad vaší hlavou. Z hrozícího nebezpečí si nedělají vůbec těžkou hlavu a jakoby o nic nešlo, spouští se pozvolna k zemí, přičemž od přímého pádu je brání jen padák, který se jim téměř okamžitě rozevře nad hlavou.
Váš úkol je myslím jasný, tito vojáci prostě nesmí za žádnou cenu přistát na zemském povrchu respektive proniknout do jednoho z okolních bunkrů. Nejen že je okamžitě nechají vyhořet, navíc získají příležitost, jak se vám jednoduše dostat pod kůži. V nově získaném bunkru totiž nezahálí a s každým novým příchozím vojákem, které pronikne vaší obraně začínají stavět podzemní potrubí, proti kterému se nemůžete bránit. Navíc v momentě, kdy dojde k úspěšnému propojení s vaší jednotkou, budete svědky obrovského výbuchu a hra pro vás tím pádem končí. A tato situace nebude nikterak nereálná, vezmeme-li si v potaz omezený úhel, v němž se může rameno kanónu pohybovat, což v praxi znamená, že dostane-li se voják příliš nízko, tak již na něj vaše střela nemůže v případě, pokud nevyužijete možného zakřivení její trajektorie čehož lze dosáhnout prudkým pohybem v určitém směru a následným vystřelením projektilu. Funkce zajímavá, v praxi ji ale zase nijak zvlášť nepoužijete.
I když hratelnost Command Raid není žádná sláva a hra vás po několika málo minutách přestane bavit, hru z bídy nevytáhne ani celkem ucházející grafická stránka a slušně vytvořené obrázky jednotlivých herních objektů. Škoda, být koncept trochu propracovanější, mohla se stupnice hodnocení ustálit daleko výše.