Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Conspiracy of Songo - návod

  12:00aktualizováno  1. prosince 10:14
Conspiracy of Songo není příliš obtížná adventura, několik potenciálně zákysových míst se však přece jen najde. Navíc je hra docela dlouhá, a tak návod určitě přijde vhod.

Seberte lano, malý kámen a zpoza toho největšího vytáhněte klacek. Mluvte s bezdomovcem tak dlouho, až zahodí láhev. Pak udělejte klackem díru v útesu, zastrčte do ní láhev a vyšplhejte nahoru. Promluvte si s bezdomovcem, pak si přečtěte nástěnku a zamiřte do baru. Promluvte si s barmanem, dostanete úkol. Nalijte plnou dvanáctimililitrovou sklenici, pak z ní přelijte pětinku do žluté sklenice. Tu vylijte zpět do láhve a opět naplňte z červené. V ní jsou teď 2 mililitry. Vylijte žlutou sklenici do láhve a nalijte do ní zbývající vodku z červené. Tu opět doplňte na dvanáct a dolijte z ní žlutou. V červené je teď 9 mililitrů. Vylijte žlutou sklenici do láhve a naplňte z červené. V ní zůstanou čtyři mililitry. Vylijte žlutou do láhve a nalijte do ní zbytek vodky z červené. Tu pak znovu doplňte z velké láhve a následně z ní dolijte zbývající jeden mililitr do žluté. Zůstane v ní právě kýžených jedenáct mililitrů. Předejte sklenici barmanovi, který vám za to dá kupón na pivo zdarma. Seberte mu ještě z pultu sirky a vraťte se k bezdomovci.

Dejte bezdomovci kupón a až odejde, přečtěte si noviny. Dozvíte se, co se stalo s Jerrym. Běžte si s ním promluvit, pak si přečtěte něco o Songu a vejděte do levých dveří. Přečtěte si na nástěnce kdo vyhrál titul zaměstnance měsíce, následně pak ještě zprávu na dveřích kanceláře. Pokračujte do bufetu pro zaměstnance, promluvte si s Waynem a vejděte na záchod. Seberte z koše plastikovou láhev, pootevřete dveře do kanceláře a seberte z horního šuplíku formulář o propuštění. Vyjděte ven a pokračujte do hotelu. Promluvte si s recepční, pak vyjděte opět ven, obejděte budovu a zapalte bordel v odpadkovém koši. Martin Zippo si zavře okno, což je neklamným znamením toho, že se probudil. Vraťte se tedy k recepční a nechte ji zavolat opět nahoru, pustí vás. Přivolejte si výtah, vyjeďte do čtrnáctého patra a vejděte bez okolků do dveří Martinova pokoje. Promluvte si s ním, získáte bližší povědomí o Jerryho případu, Martinovo telefonní číslo a otevře se vám lokace přístavu, kam neprodleně zamiřte.

Promluvte si s Magnolií, dozvíte se, že budete muset najít nočního strážce Zaka. Seberte zde ještě dalekohled a vraťte se k Martinovi. Poradí vám, abyste našli někoho dalšího, kdo třeba má Zakovo telefonní číslo. Před pokojem utrhněte lístek na koncert, pak jděte k místu, kde visí Jerry, vejděte do dveří, vepište na formulář o propuštění na jméno Willyho a vhoďte ho do jeho schránky. Přímo Willymu pak ukažte lístek na koncert The I a řekněte mu, že ho dostali všichni zaměstnanci. Půjde si vybrat poštu, když ale zjistí, že byl propuštěn, vyrazí se místo toho opít a vy můžete volně použít telefon pro zaměstnance. Předtím se ale podívejte v přístavu na lístek na domě za stráží a zapamatujte si Magnoliino příjmení. Zavolejte Viktoru Lunchovi a představte se jako Magnolie. Zeptá se vás právě na ono příjmení. Pak od něj získejte číslo na Zaka a zavolejte rovnou i jemu. Dozvíte se od něj cenné informace o nočním odvozu Songa.

Jděte do přístavu a použijte dalekohled na červenou bójku, zapamatujte si přitom souřadnice ostrova. Následně je zadejte do přístroje nad dírou ve zdi, dozvíte se, že se tam nachází velké město s výraznou budovou jakési firmy. Promluvte si o ní s Wallym, dozvíte se, že sídlí ve městě jménem Korsow. Jděte do přístavu, promluvte si s objevivším se mužem ze společnosti La Mer a nechte si vysvětlit pravidla soutěže ve sbírání písmen na lahvích od minerálky. Pak jděte k telefonu a nechte se zaměstnat. Jděte do sídla firmy a nechte si dát kvíz od šéfa. Nechce na tu práci žádného inteligenta, takže odpovídejte co nejhloupěji. Až dostanete klíč, projděte do druhých dveří, seberte z krabice v pravém dolním rohu správné uzávěry od láhví a promluvte si skrze díru s vězněm, jenž zde též pracuje. Vraťte se ještě k šéfovi a ukradněte mu rychle, než vás vyhodí, ze stolu svorku na papíry. Pomocí ní pak otevřete spodní šuplík v kanceláři Viktora Lunche a vytáhněte z něj sluneční brýle a kýžený uzávěr s písmenem M. Teď si můžete jít vyzvednout cenu za nasbíraný nápis La Mer u obchodníka v přístavu.

Jeďte rovnou do Korsowa a promluvte si s hlídačem o Songu. Pak jděte přímo k němu, prohlédněte si ho a zaměřte se na jeho levé oko. Uvidíte tam kameru. Před přibíhajícím agentem Jazzem se skryjte za pravý pylon u sochy a následně ho trefte kamenem do hlavy, když bude otočený zády. Seberte mu rádio, svažte ho, přivažte ke studni a vybavte se jeho zbraní. Pohrozte mu nabitou pistolí, abyste od něj vyzvěděli co nejvíc informací o spiknutí s krycím jménem Songo. Ještě se musíte zbavit přicházejícího agenta číslo dvě, takže dejte Jazzovi rádio a donuťte ho zavolat šéfovi, že je vše v pořádku. Nyní se vrhněte do nové lokace, projděte dveřmi chemické firmy, v laboratoři 2 seberte ze šuplíku optický kabel s kamerou a připojte ho k televizi v laboratoři 1. Drát pak táhněte pod jedněmi i druhými dveřmi a vezměte ze stejného šuplíku ještě plánek ventilačního systému. Prohlédněte si ho a pak do ventilace umístěte kameru. Vraťte se k televizi, zapněte ji, přepněte na čtvrtý kanál a přepněte přepínač těsně nad místem, kde je připojen optický kabel. Teď byste měli vidět interiér kontrolní kanceláře. Prohlédněte si monitory jednotlivých měst, zjistíte, že v jednom z nich se před sochou Songa nachází několik lidí a ukazují si na ni – tam tedy bude Songo novinkou, tam tedy bude i jeho "zloděj" Tanko Millic.

Vyražte neprodleně na udané místo lodí, promluvte si se strážkyní a jděte k soše. Klikněte na ni levým tlačítkem, vymyslíte plán, jak dostat Tanka, ale musíte se nejprve trošku zamaskovat. Jděte zpět k přístavu a půjčte si od hlídačky čepici. Nasaďte si sluneční brýle, čepici a obraťte šaty naruby, pak můžete před Songem přednést falešnou prosbu o pomoc. Vraťte se do přístavu a schovejte se za nápojový stroj. Až dorazí Tanko, pohrozte mu pistolí a dále už jen sledujte závěrečnou animaci…

Autor:




Nejčtenější

Lost Constellation
Pohádková Lost Constellation vypráví opravdu prapodivnou bajku

Les skrývá mnohá tajemství. Některá taková, jaká raději nechcete znát. V této doplňující epizodě pro jinak komerční hru Lost In The Woods pořádně nasajete...  celý článek

Chybí vám kamarádka?
Chybí vám kamarádka?

Nové kamarádky v okolí najdete na eMimino.cz.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.