Hlavním hnacím motorem k vytvoření akční hry The Path of Hero byla chuť vytvořit opravdu kvalitní bojovku. Na projektu je prozatím znát zhruba jeden víkend práce, přičemž hrdina umí chodit, skákat, mlátit a regenerovat se. Nepřátelé ho pronásledují a také na něj útočí. Prozatimní verze obsahuje 2 prostředí a 2 druhy nepřátel, extrémně stylizovanou grafiku, 4 útoky a částečně funkční menu. Do budoucna jsou plány nemalé a tak se počítá s propracovanou umělou inteligencí, rozšířením arzenálu (kouzla) a přidáním více krve. Během hraní se budou počítat body pro internetový žebříček, na výběr bude z několika map a mnoho dalšího.
Darkmoon Soft představuje The Path of Hero
The Last of Humans představuje: Nejhlasitější zombie v historii
Nemrtví v této akci jsou asi tak rychlí, jako zabržděný parní válec. Ale to této „hororové“ hře...
Smrt v REZ PLS není pro dvě kouzelnická nemehla překážkou
V této velice pěkné, ale technicky nedokonalé plošinovce vám nepomůže ukládání pozice, ale síla...
Crypt Worlds jsou ukázkou designérského génia a šílenství
Dohrání málokteré hry ve vás zanechá takovou duševní a mentální prázdnotu. A málokterá hra je tak...
King‘s Comfort, aneb, co dělá Norman Bates během dlouhých nocí
Zdánlivě liduprázdný motel je skvělé dějiště tradiční „vyvražďovačky“. Tohohle maniaka není tak...