Deadbolt

Deadbolt | foto: Jan Hanáček, Bonusweb.cz

Deadbolt je brutální akce, která nepromíjí chyby

• 0
Jak by to asi vypadalo, kdyby Hotline Miami potkalo Risk of Rain? Vznikl by Deadbolt. Vysoká obtížnost asi nebude vyhovovat všem hráčům, ale kdo má nervy ze železa, dobrou mušku a taktické uvažování se bude zaručeně bavit.
80

Deadbolt

Výrobce: hopoo

• krvavá a adrenalinová akce
  • stylové grafické zpracování
  • procházení ventilací a potrubím
  • kulka vedle v podstatě znamená restart
  • většinou nemůžete sbírat zbraně po protivnících
  • velmi vysoká obtížnost

Deadbolt

Jediná chyba, jediná kulka vystřelená mimo cíl, tak málo vás bude v Deadbolt dělit od smrti a restartu. Hra si zcela jasně bere za vzor Hotline Miami a stejně jako ona je velmi náročnou akcí s prvky taktiky. Nepřátel jsou desítky a vám zbývá jen několik málo nábojů. Ještě že hrajete za ztělesněnou smrt.

Deadbolt

Tedy, jste jakýmsi jejím agentem, který je vysílán na nejrůznější mise. Ty mají různé cíle, ale povětšinou máte všechny pozabíjet. K tomu vám slouží několik zbraní na blízko, které můžete i házet, a pak samozřejmě zbraně palné. Po nepřátelích téměř žádné zbraně nezůstávají, a tak si musíte setsakra rozmyslet, jestli vám to za to stojí.

Deadbolt

Protivníků je několik druhů, ale všechno jsou to jacísi nafetovaní členové gangu. Spojuje je však skvělá muška. A jak rychle dokážou tasit. Smrt je přitom okamžitá. Málokdy se stane, že se na vás usměje štěstěna a náboj mine vaši hlavu. Stačí škrábnutí a je konec. Stejně jako v Hotline Miami. Jenže ta je snímaná z ptačí perspektivy, zatímco Deadbolt vidíte pěkně z boku.

Deadbolt

Kromě rychlého a velmi krvavého vraždění máte jednu zajímavou nadpřirozenou schopnost, která vám dovoluje nepozorovaně se pohybovat v kanalizaci a odpadních trubkách. Jakákoliv výpusť, klimatizace, umyvadlo nebo toaleta vám slouží jako vstupní bod. Postava si zapálí cigaretu a změní se na černý kouř, který může trubkami cestovat. Dokonce pokud narazíte na protivníka, který sedí na záchodové míse, se můžete zhmotnit v jeho útrobách. To vyústí v opravdu neskutečný nepořádek.

Deadbolt

Mise jsou stavěny se smyslem pro taktické využívání. V místnostech lze zhasínat světla, takže protivníci téměř nic nevidí, můžete klepat na dveře a tak přinutit strážné přijít otevřít a také se krýt za převrženým nábytkem. Není možné vpadnout do pokoje plného chlápků se samopaly a čekat, že to dopadne dobře. Protivníky musíte obcházet, zabíjet potichu a třeba i střílet do vzduchu, abyste na sebe upoutali pozornost.

Deadbolt

Bohužel díky tomu, že v devadesáti procentech případů po sobě nepřátelé nezanechávají zbraně, se Deadbolt tak trochu stává maratonem restartů. Váš základní kolt je sice silný, ale má jen šest nábojů a po prvním výstřelu se na vás vyhrnou gangsteři z patra nad i pod vámi a vy umřete. Pokud ne hned, tak po vystřílení všech šesti nábojů asi sami misi restartujete, protože prostě nemáte munici a to je pro vás mrtvý bod.

Deadbolt

Ačkoliv totiž hrajete za vyslance samotné smrti, nemůžete nepřátele zabíjet holýma rukama. Pokud u sebe zrovna nemáte nůž (nosit můžete jen dvě zbraně libovolného typu), skončili jste. Hra se tak chová neférově a mnohonásobně (a trochu zbytečně) zvyšuje už tak dost slušnou obtížnost. Už ve čtvrté misi se tak počítá: kulka, co mine hlavu protivníka = restart mise. Ale pro vytvrdlíky, sebemrskače a psychopaty je Deadbolt i tak vynikající hrou.

80 %

72 %

Doposud hodnotilo 6 čtenářů