Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Happyland Adventures - návrat 2D arkád

Žánru klasických 2D arkád se na platformě PC příliš nedaří, hlavně díky minimálnímu zájmu největších herních společností. Kdo by si před lety troufal prohlásit, že tento žánr postupně upadne v zapomnění, sklidil by zřejmě akorát potupný smích. A skutečnost? Happyland Adventures jsou světlou vyjímkou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nazdar lidi hledam mapy k hře Abe's Exoddus nevíte kde se daj stáhnout???
0/0
11.10.2007 6:42

Vítězslav Škorpík

dotaz

Prosim, nevíte někdo jak se pracuje s editorem map?

Nedaří se mi tam dát  ovoce... a  taky se mi nedaří udělat takovou zem, aby se pode mnou nepropadávala.

0/0
16.10.2006 6:44

Salieri

Happyland Adventures
SUPER HRA!!!!! A ještě se dají někde stáhnout mapy
0/0
13.10.2006 2:05

llllllaaaaaaaaaa

lalalal

uaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

0/0
3.1.2005 2:48

Lady Killer

XMAS (Happy land 2)
www.dtek.chalmers.se~d98peitz/happy/""> Happy land 2 + XMAS editon dost dobry je tam i led můžu poskztnou cvičnej level a pokud bude redakce chtít tak i jiné pomůcky.
0/0
13.6.2001 8:19

ork

skveli
je to bomba !! Fakt skveli sice jsem zacatecnik ale je to skveli
0/0
13.6.2001 6:54

Vemeno

Nááářez
0/0
16.5.2001 3:04

Ola

bomba!
Miluju to a taky se to dá hrát s joystickem, takže když vás to omrzí budete si myslet, že to umíte levou zadní...zkuste joystick, z nevině vypadající plošinovky se stane ukrutně těžká hra s nepřekonatelnými levely pařbě zdar P.S. Jestli víte o podobné hře, dejet mi vědět, kde ji mužu stahnout a tipy sem na bonusweb nepište, protože to už mám zmáknutý:))
0/0
17.1.2001 5:48

LADY KILLER

Re: bomba!
HAPPYLAND XMAS ... ZCELA NOVÉ A MÁM I DALŠÍ LEVELI
0/0
7.6.2001 7:35

věra

nemůžu to rozbalit
0/0
15.9.2000 9:35

Zdeněk Polách

Re:
jedina rada - stahnout to znova, spatne se to stahlo/ulozilo na vas disk...
0/0
15.9.2000 4:55

František Tobiáš

Pokračování:
Hádejte, kolikrát jsem viděl ""file reading error"" nebo podobnou hlášku? Ani jednou. Dnešní trh s počítači PC mi připadá jako vietnamské obuvnictví - levně nakup, za týden vyhoď. Já vím, můžu kupovat značkové stroje. Ale životnost (vzhledem k nárokům softwaru) té mašiny to nezachrání. Nashle. Jdu si koupit Playstation 2.
0/0
11.7.2000 12:11

František Tobiáš

Nostalgické vzpomínky a chmurné vyhlídky.
Taky si vzpomínám na ty skvělé hry na Amize. Na chatě máme jako podložku pod televizi Commodore CDTV - podle mého názoru mašina, která předběhla svou dobu, nechápu proč neměla valný úspěch. Pro ty co neznají - vypadá to jako komponet do hifi věže, má to CDROM a dálkové ovládání, myš a klávesnici (dneska se snaží o něco podobného Microsoft s X-Boxem), zkrátka ideální domácí počítač navíc ve skvělém balení. Procházel jsem si nedávno některé zaprášené diskety, které ležely na chatě v létě i v zimě asi pět let a vzpomínal na staré časy, kdy mi hry jako Gods, Turrican, SWIV a podobné braly dech. Teď jsem ale taky zíral - sice mě nebavilo je hrát, ale pozorně jsem sledoval výkony programátorů a uvažoval o tom, jak se jim podařilo tyto gamesy rozhýbat na 7,14 MHz. Anebo naopak - proč je dnes 400 MHz málo, proč potřebuji 3DFX... Asi je to nutný a přirozený vývoj, ale zajímalo by mě, zda výkonnost dnešních procesorů určují opravdu požadavky aplikací, nebo nějaké komerční dohody mezi výrobci hardwaru a softwaru. Je to takové moje soukromé podezření z konspirace, ale řekněte sami - nezdá se vám výkon současných aplikací neodpovídající výkonu počítače? Existuje motivace, která by výrobce softwaru nutila psát rychlé programy? Snad konkurence, ale moc tomu v případě gigantů nevěřím. A ještě jedna perlička na závěr - vyzkoušel jsem na tom starém CDTV všechny diskety, které byly poblíž. Staré NoName diskety, přemrzlé, na staré zaprášené mechanice. Hádejte kolikrát jsem vid
0/0
11.7.2000 12:02

Lojza

2D plošinovky...
Pravda, pravda... Je to asi už pryč. Nejspíš posledním (a naprosto skvělým) výkřikem 2D plošinovek byl Oddworld: Abe's Oddysee & Abe's Exoddus. Taky se slzou v oku vzpomínám na skvělé amigácké pařby, jako Yo Joe!, Global Gladiators, Soccer Kid, nezapomenutelní Turricani (až na trojku - ten se moc nepovedl...), nebo ještě na commodorácké věci, jako Great Gianna Sisters, Robocop, Gordian Tomb, Vampires (P.S.: nemá někdo tuhle hru pro C64 emulátor?) a konečně všechny dizzyovky byly taky 2D skákačky! Nevím nevím, ale trošku mi ten dnešní trend ""předělávat všechno do 3D"" nesedí. Je fakt, že některým hrám to sluší - už se těším na Oddworld: Munch's Oddysee :)), ale takový Simon The Sorcerer 3D, nebo připravovaný Escape From Monkey Island - hmmm... nevím, nevím - ty polygony jsou děsný... Tak jo. Fňuk, fňuk, zavzpomínejte si taky někdo.
0/0
7.7.2000 8:23

twix

staré zlaté časy
...sa nenávratne minuli a s nimi aj plošinovky.Je mi to veľmi smutno, pretože už v piatich rokoch som drvil vtedy (aj dnes) výbornú hru Turrican II. Aj iné hopsačky si u mňa našli miesto, (James Pond II, Chaos Engine, ....) ale dnes sú preč......... (kto mi poradí s cheatom na Turricana II (strašne ťažké, bol som len v 5 kole(na PC))
0/0
6.7.2000 9:58

Lojza

Re: staré zlaté časy
Turricana II jsem hrál a dohrál na Amize. Tam to bylo naprosto špičkový a řekl bych, že i hlavní hrdina McGuire byl o něco lépe nakreslený než potom na PC. Hlavně že alespoň ta hudba zůstala! Tenkrát nebyl problém dokončit hru i s jedenácti životy navíc :) Na PC jsem Turricana ještě nedohrál (není moc času), ale taky to nevidím jako problém. S trochou cviku to jde krásně i bez cheatů. Nicméně pokud vím, tak na PC by měl fungovat stejný cheat jako na Amize. Z hlavy to ale nevím. Bylo to něco jako skočit do music menu, stisknout nějaká čísla 4 - 1 - 2... nebo tak něco... pak 2x Esc a měl jsi nekonečné životy. Ale fakt už nevím, jak to bylo. Zkus se podívat do nějakého staršího Excaliburu... Určitě to tam najdeš.
0/0
7.7.2000 8:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.