Diskuze

Jak se vám líbí hry týmu Litrsoft?

Vyčerpávající rozhovor s autory, kteří pracují na rozsáhlém skákačkovém projektu Křižáci 2, plném meziher, nepřátel a dobré hratelnosti. Co zamýšlí Litrsoft do budoucna, co je na tvorbě her baví nejvíce a jak přišli k originálnímu názvu svého týmu, se dočtete právě zde.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

MrJack

25. 8. 2005 12:46
Čau, já jsem Ivan z LitrSoftu a tady je můj názor:
V době odpovídání na tyto otázky jsem zrovna s Tondou nebyl a rád bych se k nim aspoň dodatečně vyjádřil. Navíc je rozhovor dost neaktuální a myslím, že se nic nestane, když dodám i pár novějších informací. Popis založení je víceméně trefný, jenom ta pasáž s vymýšlení nazvu se mi zdá trochu divná(i když už je to dlouho). Jinak si matně vzpomínám, že ""Litr"" v názvu má něco společného s slangovým označením číslovky 1000. Na vývoji her mě asi jako grafika kupodivu tolik nebaví kreslení, jako spíš tvůrčí práce s gamedesignem a vymýšlení příběhu. Z kreslení animací nemám takovou hrůzu, ovšem když děláte animace v malování, tak je to trovhu něco jiného než ve Flashi. S Flashem pracuju teď a dalo by se říct, že je to radost a i výsledek vypadá mnohem líp. A teď k aktuálnímu pohledu na budoucnost LitrSoftu. S tondou jsme teď spíš kámoši než vývojařský tým a donutis se k prácu je tak dost těžký. Jak už možná víte Křižáci 2 vypadali opravdu slibně, grafika byla hotová, ale z důvodů zastaralosti technologie a kvůli dalším technickým problémům jsme je museli ""utratit"". Na Game quiz to taky zatím moc nevypadá. Ovšem já jsem vymyslel story na adventuru pod krycím názvem Project ranta, představil ho Tondovi a ten souhlasil. Už jsem nakreslil halavního hrdinu, asi 5 lokací. Ale problém je opět v technologii. Tonda chce dělat v C++, ale zatím v něm neumí, já bych chtěl spíš dělat v WME. Tak se nechte překvapit, jak to nakonec dopadne. Mimochdem grafika je ve Flashi, hodbě animovaná a asi 10x hečí než u Křižáků...
0 0
možnosti