Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jak se vám líbí hra A long 15 minutes?

Je podle vás 15 minut hodně nebo málo? Ať už je váš názor jakýkoliv, vězte, že právě tento časový úsek má k dobru hlavní hrdina dnešní fotorealistické adventury na zneškodnění dvou nastražených bomb. Pomůžete mu?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Milan

Nefunkční hra

Když to instaluju tak mi tam skáčou nějaký blbosti a po instalaci mi ta hra nefunguje!!!

 

0/0
3.3.2007 10:13

tom

návod

Pro ty, který se třeba zadrhli, nebo nechtěj ""ztrácet moc času"" s touhle hrou...

15 minut návod

 

Hned na úvod se hodí říct, že hra (alespoň na mém počítači) neběží úplně plynule při přechodu do jiné lokace nebo při provádění nějakého úkonu, se hra dost zpomalí, až skoro sekne Tomu by mělo pomoci v menu dát ""Transition off"", ale ani to moc nepomůže Hned na začátku hry si můžete vybrat obtížnost hry ta se liší pouze časovým limitem (jinak úkoly jsou v každé obtížnosti stejné). Jestli nechcete vůbec žádný limit, klikněte na ""CUSTOM"" a na prostřední bod. Nyní už můžete hrát. Menu hry je v pravém horním rohu (zde můžete ukládat, loadovat atd). V levém horním rohu je (prozatím prázdný) inventář a otazník když přiložíte otazník k nějakému předmětu (i v inventáři), objeví se vám komentář k onomu předmětu. Hned na začátku hry promluvte s Normanem. Do budovy před vámi vstupte dveřmi napravo. Jděte nahoru, doleva a otevřete dveře. Jděte dozadu, do místnosti kde zvoní telefon je na stolku vpravo. Podívejte se na něj (lupou) a zvedněte ho. Když ho zvednete, tak se ""zapečetí"" 3 šuplíky v budově. Od okamžiku, kdy zvednete telefon, je budova ""rozdělená"" na 2 části záleží, kam nejdřív půjdete pak již nebudete moct prozatím jít do druhé části budovy. Pokud se rozhodnete jít dále dozadu, na konci chodby jděte do dveří napravo a sejděte dolů. Nalevo od dveří (pod schody) najdete ovladač. Dveřmi prozatím ven nemůžete. Vraťte se po schodech nahoru a doleva na zdi je cosi, co připomíná požární hlásič použijte na něj ovladač, dveře dole se otevřou.  Pokud se po zvednutí telefonu rozhodnete jít zpět, v kuchyňce otevřete skříňku, a seberte ovladač. Ten potom můžete použít na ""požární hlásič"" dole u dveří nalevo, potom také na 2. ""hlásič"", o kterém již byla zmínka a také na 3. ""hlásič"" o kterém je zmínka dále. Ať jste se rozhodli jít kamkoliv, dojděte do kuchyňky a ze skříňky seberte maso. Jděte k prostoru u zadních dveří (venku) na okně bude sedět vrána. Maso dejte na zem, jděte z lokace a zase se tam vraťte nyní můžete sebrat nůžky. Těmi můžete odstřihávat ""zapečetěné"" šuplíky... Když už jste venku, tak seberte žebřík, který je opřený o budovu. Vraťte se do budovy a použijte ovladač na 3. ""hlásič"", který je na chodbě před kuchyňkou. Zpřístupní se vám malá místnost (za kuchyňkou). Jděte do levé části této místnosti, nůžkami ""zpřístupněte"" šuplík a otevřte ho. Číselné kódy na papíru jsou ale nečitelné, takže je třeba papír okopírovat. Vraťte se do kuchyňky a blíže ke dveřím (naproti skříňce) je kopírka otevřte ji, papír dejte do levé části, zmáčkněte zelené tlačítko a kódy jsou nyní čitelné. První kód je na otevření zadních dveří, druhý na otevření zámku na horní části zadního schodiště u stropu. To ale zatím neřešte. Jděte opět do malé místnosti a podívejte se na počítač (napravo). U logického úkolu si nejdříve můžete lámat hlavu, pomoci by vám měl komentář, že si máte zapamatovat pořadí červených křížků. Pokud si ale nechcete lámat hlavu, nebo si s úkolem nevíte rady, tak postupně klikněte na tato okénka (bráno zleva doprava): 4, 3, 5, 1, 2. Nyní můžete jít do místnosti s telefonem zde je na větráku železná tyčka (podívejte se na ni) abyste ji dostali dolů, musíte nejdříve zapnout větrák (vypínačem u dveří) a pak se podívejte do šuplíku pod telefonem. Vemte magnet a dejte ho na stůl pod větrákem. Nyní můžete jít na půdu jděte k horní části zadního schodiště, a zámek u stropu odemkněte druhým kódem. Po žebříku (který ke vstupu přiložíte) vylezte nahoru. Napravo seberte tyčku. Vlevo uvidíte bombu a vzadu kleště, které ale zatím vzít nemůžete. Slezte proto z půdy a jděte do dveří, které jsou hned naproti těm od horní části zadního schodiště. Ze šuplíku vemte kladivo. Pak jděte do dveří, které jsou úplně na konci chodby (vzadu). Na zdi se podívejte na prasklinu. Do zdi bouchněte kladivem. Do mechanismu dejte železnou tyč (z větráku). Při odchodu musíte zneškodnit bombu. Princip je téměř stejný jako u úkolu na počítači... Pakliže si opět nevíte rady, tak klikněte na tyto body: 5, 1, 6, 3, 2, 4. Jděte opět na půdu, vemte kleště a můžete s nimi zneškodnit bombu. Zde je správný pokaždé jiný drát... Takže pro jistotu hru nejdříve uložte a až pak některý přestřihněte. V obou případech ať to bude ten správný nebo ne dojdete na konec hry. Pokud přestřihnete ten nesprávný, tak můžete z budovy utéct (zavřený poklop otevřete tyčkou, kterou jste předtím u vstupu sebrali). Takže konce si můžete vyzkoušet oba...

0/0
1.7.2004 12:17

David

Pomalost
Nevim jak komu, ale me se na dvou zcela odlisnych pocitacich (na jednom mimochodem W2K a na druhem WXP) tato hra zadrhava. Zejmena pri prolinackach (ktere jdou jak jsem zjistil v options pozdeji vypnout). Ale pri nekterych operacich jako treba cvakani na objekty na monitoru v male kancelari nebo pri otevreni mikrovlnky dochazi k obrovskym prodlevam. Sice se zastavi i cas, ale i tak je to k nicemu. Mam pocit, ze to nejak souvisi s prehranim zvuku po teto akci. Nemate nekdo radu co by mohlo pomoci? Na ofic. strankach jsem se nic nedocetl.
0/0
2.6.2004 8:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.