Diskuze

Je podle vás lepší Dr. Bohuš nebo Mrtvé město?

V nedávné době vyšly dvě výtečné české adventury. A protože se rozhořely diskuse o tom, která z nich je zábavnější, lepší, delší, propracovanější a tak podobně, rozhodli jsme se je podrobit hloubkovému srovnání.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mulky

17. 11. 2008 0:09
SOS C KABÁTĚ MRTVÉHO MĚSTA?

Koukám že se to tu rozjelo a chtěl bych říci že pracuji na něčem co bude velmi podobné mrtvému městu-- jedná se o projekt s NÁzvem SoS --

A PRACUJE SE NA NĚM ASI TAK OD ZAČÁTKU  ROKU 2008

0 0
možnosti

Peter Sarosi

20. 8. 2004 2:12
Dr. Bohus
U Dr. Bohusa je sice pekne ze sa tam pohybuje panak ale sa pohybuje ako robot... a to dost ubera na realite( jasne ze by som to lepsie nezrobil a vidiet ze sa snazili... no ale je to fakt ">http://www.bonusweb.cz/grafika/smile6.gif'> ;)... a pribeh je tu strasne hlupy... niekto z tajnej sluzby vam narychlo zavola a povie ze mate ist na daky ostrov a zachranit svet a vy si poviete preco nie a idete nato... + tie predmety su rozmiestnene strasne nelogicky... napr. lano na chodbe bytu, tie klieste, dedko vam vymeni len tak zrazu svoju palicu bez ktorej nemoze chodit za dake hlupe kvapky... a to som len zacal hrat... uz sa to pokusam dohrat treti den a vobec ma to nepritahuje ta hra...... ked to porovnam s pribehom Unosu zahaleny tajomstvom a ktory bol pekne postupne odhalovany... + tie vtipne bonuscasti s perfektnou zabavou + to malo len 2,7MB ane 51... no len ta grafika......
0 0
možnosti

Pavel Pivoda

20. 8. 2004 7:58
me se grafika unosu hodne libila
0 0
možnosti

Peter Sarosi

20. 8. 2004 1:59
Suverenne lepsie mrtve mesto!
No podla mna je na tom MM ovela lepsie... ja som tu hru nehral- ja som nou ZIL... ked som to spustil tak ma ta grafika a hudba tak dostali ze ja som nevnimal ze hrajem adventuru, ze tam mam SAVE/LOAD... ja som sa nepostavil kym som to nedohral jeden vecer... a to sa mi u ziadnej hry este nestalo a som tym dost fascinovany... a este ten pribeh- na konci ste vobec nevedeli ci sa to v skutocnosti stalo alebo to bola len halucinacia... ci ste sa len nesfetovali a videli rozmazane veci alebo sa skutocne rucal casopriestor... no proste BOMBA! Uz sa neviem dockat dvojky... vela stastia... a nech bude ovela dlhsia lebo MM1 bola dost kratka... nech sa nepostavim aspon zo 3 hodinky......
0 0
možnosti

Petr

20. 8. 2004 8:22
Ad MM
Cituji: ""Mrtvé město si žádá inteligentního a vnímavého hráče, který se ponoří do jeho temných zákoutí"". Podle mého se nese atmosféra hry v duchu a logice ""obluzení"" po požití LSD či etanolu, a proto se do ní nejlépe ponoříte např. po vypití alespoň čtyř piv a jedné vodky; na inteligenci a vnímavosti nesejde. Zkuste to, myslím že se tak transcendentálně propojíte se samotnými autory hry.
0 0
možnosti

NaRCo MaNCer

21. 8. 2004 7:01
Na transcendentální propojení s autorem a nejhlubšího ponoření do atmosféry hry je nejvhodnější kombinace morfinu, metamfetaminu, několika panáků absithu a asi litr rumu...pak už se budete cítit skoro stejně, jako autor při tvoření tohoto herního nesmyslu...
0 0
možnosti

Peter Kahoun

20. 8. 2004 12:39
můj názorrr
měl bych pár názorů/dotazů: - pokud se nepletu tak grafika v MM je renderovaná, ale předem, nikoli přímo ve hře. (pokud se pletu tak mě pls opravte) - MM: to svítidlo na klíčích se mi zas tak nelogické nezdá - každý kdo si získané předměty prvně v inventáři prozkoumal (pravej klik), zjistil, že na klíčích je svítilnička a tím pádem se nezasek :o) - a poslední věc: odkud máte info o chystaném MM2? na nihilis.games.cz jsem nic nenašel, kromě tohoto: Z původně zamýšleného rozsáhlého eposu se tak stal jen slabý odvar ve formě jakéhosi úvodu k možné několikadílné adventurní sérii.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

The Last of Humans představuje: Nejhlasitější zombie v historii

10. ledna 2019

Nemrtví v této akci jsou asi tak rychlí, jako zabržděný parní válec. Ale to této „hororové“ hře...

Smrt v REZ PLS není pro dvě kouzelnická nemehla překážkou

4. ledna 2019

V této velice pěkné, ale technicky nedokonalé plošinovce vám nepomůže ukládání pozice, ale síla...

Crypt Worlds jsou ukázkou designérského génia a šílenství

14. prosince 2018  14:43

Dohrání málokteré hry ve vás zanechá takovou duševní a mentální prázdnotu. A málokterá hra je tak...

King‘s Comfort, aneb, co dělá Norman Bates během dlouhých nocí

12. prosince 2018  14:35

Zdánlivě liduprázdný motel je skvělé dějiště tradiční „vyvražďovačky“. Tohohle maniaka není tak...