Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Co říkáte na Trojskou Válku a tým Gamers Reality Software?

V kategorii strategií obohatil před nedávnem českou nezávislou scénou zajímavý kousek jménem Trojská Válka. Jak vidí jeho autoři své možnosti v Únos Game a co chystají do budoucna? Dozvíte se v rozhovoru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

player

objektivní názor....
..Troja je    SHIT
0/0
5.2.2005 10:15

Norman

hmm
Přesně tak..tomu říkám objektivní názor.
0/0
5.2.2005 10:22

CORN

Sam jsem hru hral, a je pravda, ze tam je trochu neprimerene bugu... :). ale nekdo, kdo naprogramuje neco takoveho v tomhle jazyce si zaslouzi poklonu, vysledna hra neni spatna (jde o to, jak se na to kdo diva), spise meli autori udelat neco jako ""Unos Troja"", a pak treba po poradnem betatestu vydat samotnou ""Trojskou valku""...
0/0
2.2.2005 6:30

Norman

bleh
Jazyk VB je jednoduchý (jak již z názvu vyplívá), sám v něm dělám, takže vím, co obnáší. A co se týče tvorby v TrueVision pak je to ještě jednodušší než samotný VB... TrueVision zvládne každý průměrný programátor za týden občasného studia.. Proto autoři Trojské Války mou poklonu nemají..
0/0
2.2.2005 8:47

CORN

hmm
Take delam ve VB, K TrueVision sem se vsak nedostal a pod VB se k nemu asi ani nedostanu (lepsi C++), ale jde o to, co ten engin vse zvlada - zda jen grafiku (multitexturing, bumpmapy, atd (vertex shadery asi ne :o) ) anebo toho umi daleko vice, tim padem by usetril vyvojarum spoustu casu ). Nevim na co je ten engin urcen, ale neni to jen o grafice. Treba takove AI naprogramovat neni prilis jednoducha zalezitost a u tohoto nezalezi na jazyce.
0/0
3.2.2005 5:14

Weny Sky

AI
u AI záleží hodně na použitém jazyce. Nebo ani né tak na použitém jazyce, ale na rychlosti výsledného kódu. Ale rychlost výsledného kódu má nejlepší C/C++, ono to vycházi ze syntaxe tohoto jazyka. Prostě C/C++ je předurčen na vytváření her :)
0/0
3.2.2005 8:02

Norman

jj
Souhlasím, C++ rulez. Ale VB taky není k zahození.
0/0
4.2.2005 9:42

Mike

nic moc
kdyz jsem na zacatku cetl novinky o pripravovane strategii tesil jsem se jaka bude, hned me to preslo jakmile jsem ji spustil, opravdu to zas tak vydarene dilko nebylo, na prvni projekt mozna ale i tak
0/0
2.2.2005 6:22

SmilleME

Vaše nadřazenost

Tak jsem si přečetl tento rozhovor a nestačil jsem se divit.

Proč pořád mluvíte takovým nadřazeným tónem a fňukáte, že někdo napsal recenzi na vaši hru, tak jak ji viděl on(a v podstatě tak, jak ji vidí většina lidí).

jinak mi nedá nezareagovat na tyto věty : ""My jsme měli hru nachystanou tak, aby byla hotová včas, a to prodloužení spíše pomohlo konkurenci a nám ublížilo"". Já osobně bych si nedovolit tuto hru vydat ani jako betaverzi.

""Konkrétní představy máme, jsme více méně domluvení na 3D hře podobné GTA Vice City, ale ne zaměřené přímo na mafii a trestné činnosti. "" Uvědomte si, jak jste zvládli strategii. A to se chcete pouštět do GTA. No dovolte, abych se zasmál. Prvně si osvojte základy tvorby hry a potom se pusťte do něčeho tak velkého, jako je GTA. Mimochdem vývoj této hry trval 2 a půl roku, takže na freeware scéně by to zkušený team za 3 a půl roku udělal. Ale jde o to, že vy to budete mít za půl roku hotové a zase budete fňukat, že se to nikomu nelíbí.

""Becher Game je také velice lákavá a doufám, že se náš další projekt této soutěže zúčastní. "" Ale doufám, že až ročníku 2006, protože letos nemáte šanci vytvořit nic, co by se dalo prezentovat


jinak ještě jedna rada do života. Napište si svůj vlastní engine(nebo si alespoň kupte licenci na ten truevision), protože to logo truevision vypadá fakt blbě.

0/0
2.2.2005 5:01

Norman

hard
Ono je těžký najít si na téhle hře něco hezkýho, když tam opravdu nic není. Grafika se mi nelíbí, program je podle mě odflíknutej tak co tedy?? Možná ten příběh..
0/0
2.2.2005 10:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.