Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jak se vám líbí hra Crazy Cross?

Povedené a rozsáhlé RPG od studentů Digipenu, které je přesyceno humorem a parodií, jež budou doprovázet naše hrdiny na každém kroku až ke šťastnému konci: zničení korporace Makroshaft a hlavního zloducha Gilla Batese.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Obo

da sa to zadarmo stiahnut? Mne to tak nepripada
0/0
3.2.2006 2:37

Jan Kavan

A nejen to
Je to soucast i jinych RPG. Napriklad Wizardry 1 - 7. Pozastavovat se nad touto vlastnosti RPG je zvlastni. :-) Ale hlavne tady unika ocividna inspirace hrou Chrono Cross. (obzvlast u ovladani)
0/0
12.3.2005 5:57

Václav Janoch

Čemu se autor diví
""Navíc se souboje odehrávají nečekaně a těsně před nimi na ulici nikoho nevidíte a útok přijde jako blesk z čistého nebe."" - to je snad u 90% JRPG, ze kterejch je tohle obšlehnutý (tohle konkrétně z FF7), tak na co ten údiv (nebo asi nehrál nikdy žádnou klasický japonský RPG).
0/0
7.3.2005 6:31

Lubomír Hauerland

Re: Čemu se autor diví
Ne. To jsem nehrál. Ale připadne mi fakt divné, když je na ulici prázdný roh, vlezeš osmkrát na stejné místo a pokaždé se tam vynoří nějaká postava. A někde je to třeba desetkrát i víckrát na tom samém místě. Ale možná je to taky součást parodie :-)
0/0
7.3.2005 10:27

Xerxes

Opravdu
Jde skutečně o typickou vlastnost japonských konzolových RPG (podle mě by se dalo mluvit o specifickém žánru...) Podobné je to třeba u Falloutu v módu mapy světa: člověk jde po mapě a občas z ničeho nic narazí na nepřátele...
0/0
7.3.2005 3:09

andrew.j

Náhodné souboje..
Jmenuje se to tuším princip náhodných soubojů, který je v Japonsku nesmírně populární, v tamních recenzích případnou absenci těchto, udajně řadí mezi minusy
0/0
7.3.2005 8:26

Wolf

Jasně,náhodné souboje jsou naprostá klasika vymyšlená Japonci a taky jedna z nejgeniálnějších věcí,co kdy kdo pro RPG udělal.Pro sbírání expy ideální.
0/0
8.3.2005 1:31

sid

nahodne souboje
mam takovy pocit ze nahodne souboje obsahovala snad uz ff1, jesli ne jeste neco pred tim. sam muzu potvrdit ze v ff6 jsou bezne.
0/0
1.10.2005 3:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.