Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jak se vám líbí hry od Forever Games?

Vyzpovídali jsme leadra týmu Forever Games, Zlosynuse, který před nedávnem vypustil do světa svou první hru nazvanou Sokoban Armageddon, jež obdržela vcelku vysoké hodnocení. Jaké projekty plánuje do budoucna? Dočtete se v rozhovoru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

eMan

heh, k tomu GDS
Myslím že tvoje rada zněla nějak takhle ?? To je programovaný v Visual Basicu ?? To je moc pomalý zkuste to hodit do c++ a bude to o hodně lepší. Což je rada jak *censored*, pokud už máš hotovej kod z 70 procent.
0/0
19.7.2005 8:50

Zlosynus

RE: rada
Moje rada zněla úplně jinak. Radil jsem, ať to předělaj do 3D (tak jak budu dělat třeba WW1991, tedy 2D přes 3D engine), o programovacím jazyku jsem vůbec nemluvil. Pravděpodobně tam používali věci jako alphablending a podobný a neměli to hardwarově akcelerovaný. Pokud se jedná o věk, tak mě zas tak málo není ;). Myslím, že mám už dost zkušeností, abych mohl občas někomu poradit.
0/0
21.7.2005 4:12

eMan

hmm
sry, možná to byl někdo jinej jinej, ale vým že tam někdo měl pěkně blbý rady a dělal děsně chytrýho... GL projekt ambrosie(this flame) viz : www.sgsoftware.wz.cz
0/0
24.7.2005 7:14

yossarian

loleq
tak jesli ses v 17 zkusenej, tak ja sem davno mistr. este se mas hodne co ucit
0/0
25.7.2005 2:43

James.Pond

Dítě :)
Já tě na GDS viděl, jsi ještě malé děcko na takové úvahy :)
0/0
19.7.2005 8:39

Vít 'Yossarian' Tauer

cestina + enginy
no, na tvorbu vlastniho nazoru sem ti rek svuj nazor uz na foru, a plne souhlasim s ostatnima, ze je zbytecny neco takovyho tvorit. navic nechapu , jak si muzes dovolit odsuzovat nekoho z komunity, protoze jazzuo ma imho jedny z nejlepsich napadu, co sem v free branzi videl. + vynatek z clanku, kterej me celkem dost pobavil: Zlosynus: Na jeho stránce (s pochybnou češtinou) ... Všechny vynikali ... hra nelze v žádném případě odbít ...
0/0
17.7.2005 10:52

Petr Polák

Člověče,neni to zlý,ale asi by jsi se dost divil co se dá V AGSku udělat.Máme tam rozdělanej projekt už půl roku a celý sou to zanimovaný fotky.A při vytváření hry jenom a jenom blahořečím že něco jako AGS existuje,protože na adventury je to to nejlepší co jsem zatim viděl,a žádný engine co bych vytvořl sám mu prostě nemůže konkurovat,nehledě na to že i profesionální vývojáři pracují na cizích enginech.Neodsuzoval bych je tak jednostraně.Ne všichni jsou blbešek kterej dělá 7 věcí za měsíc.Je to všechno otázka přístupu:o)Jinak přeju hodně šťěstí do budoucna!!!:o)
0/0
16.7.2005 2:17

Já jsem nesnižoval úroveň enginů nako WME nebo AGS. Pouze jsem řekl, já sám bych je nikdy nepoužil! Samozřejmě tyto enginy jsou dobré, vznikají pomocí nich skvělé hry (třeba Mrtvé město). Ale i hry dělané pomocí těchto enginů nelze odbít, nelze je uspěchat. A toto je to nejdůležitější. Takže přeji vám mnoho štěstí s vaším projektem.
0/0
16.7.2005 3:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.