Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jak se vám líbí Billiard Simulator?

Máte rádi biliár? Dnes tu jeden máme. Je česky, má výbornou 3D grafiku, chytlavou hudbu od skupiny In the Pocket a hlavně se hezky hraje. A co mu tedy schází k dokonalosti? Nu, museli bychom dlouze hledat...
Prvních 14 dnů exkluzivně ke stažení pouze na PH!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

milman

Nejde hrát

Neví někdo, čím to může být, že mi nejde hra Billiard Simulator hrát ? Je plně nainstalovaná, otevře se po výběr, zda hrát proti PC atd., zmizí my myš a dál to nejde spustit. Napíše mi to nějaké chyby v modulech apod.. Za radu předem děkuji. M.

0/0
5.11.2008 19:53

Gabča

rozestavění koulí
Ahoj, chtěla bych se zeptat, jak se správně staví koule? Každej mi ukazuje něco jinýho... Díky
0/0
26.6.2008 6:07

Problém s LCD
Souhlasím,je to dobrá hra ale nesmíte mít LCD monitor,nespustí se to.,nevím proč.
0/0
13.1.2008 10:19

jakub

hhhhkhdrjcfeghhhdfhhgzj
0/0
3.1.2008 3:57

honza

hra je fakt nic moc,jako projekt pekne ale chudaci co to pak maji hrat, z falsi funguje mozna tak ta dozadu, mantinely s falsema neresi asi vubec ale pokud nekdo hraje bez falsi se i da, nez stahovat tohle lepsi zajit napr na hrej cz a stahnout (nekdo mozna koupit) naky normal kulecnik,klidne i 2D ale aspon si ho pak uzit
0/0
8.10.2007 1:23

michal bečvar

obraz
když spustim hru,tak mi přes obrazovku běží jenom takový barevný pruhy.PC mam dobrej...co stim? díky
0/0
29.6.2006 7:47

JE TO DOCELA DOBRYYYYYYYYYYY
0/0
25.1.2006 5:42

Ricky

Mam takový problém. V menu mi nefunguje kurzor a to není moc příjemné.Neví prosím někdo co s tím?
0/0
18.12.2005 1:46

Doubic

Pocitac dal na konci bilou spolecne s cernou a navic to nejdriv trefil od moji a  vyhral!!! fakt zajimavy pravidla... jinak super grafika... 
0/0
20.11.2005 12:18

Doubic

Co je to za zhovadila pravidla???
0/0
20.11.2005 12:16

Dugas

Carom3D
Takze berusky, tuhle skvelou hru hraju temer rok, mam odehrano neco pres 6 000 zapasu, vyhral jsem si uz slusny level, tento rok jsem skoncil paty na svete a skoro vyhral zdarma cestu do Singapoure na World Cyber Games. Co se tyce pravidel teto hry, jsou to pravidla profesionalni, ne jak se rika ""hospodska"", o grafice se myslim zminovat nemusim, pze je opravdu vyborna ... Co bych chtel hlavne rici, diky teto hre ziskate spoustu, spOOustu pratel na celem svete, tak relax, have fun and good luck * Dugas
0/0
2.11.2005 12:29

tbond007

stahování hry

Pokoušel jsem se stáhnout tuto hru a bohužel při 6% setozastavilo-sice se to chovalo jako že to stahuje, ale procentuelně to stálo na místě. POradí někdo co stím a jak ji stáhnout?

0/0
2.10.2005 12:30

Martin Nepl

Mě to dělalo to samý. Nejdříve jsem stáhnul asi 30%, potom 75% a na třetí pokus to vyšlo. Ale jestli ti můžu poradit, tak to vůbec nestahuj. Je to příšerný, nechápu jak to mohlo dostat tak vysoký hodnocení. Jediný plus hry je krásná grafika.
0/0
2.10.2005 1:25

shebe

Proč se tojmenuje Billiard simulation, když tam očividně hrají pool :-) nechápu
0/0
2.10.2005 12:19

Martin Nepl

Nejde stáhnout
Mohl by jste mi prosím někdo pomoc. Hra mi nejde stáhnout. Stáhnul jsem asi 30% (9MB) a dál se to už nehnulo. Chybu to nehlásilo a tvářilo se to, že to dál stahuje, ale čekal jsem asi půl hodiny a nehlo se to ani o píď. Co s tím?
0/0
30.9.2005 1:28

Marwen

re:
Tohle se mi stava posledni dobou na BW (a nejen me) pri stahovani pres firefox, nekdy to de a nekdy se to proste bezduvodne sekne ... jediny reseni je pouzit nejakej stahovaci soft (DAP) ... dokonce si myslim, ze je to nekde na BW napsany :-)
0/0
30.9.2005 4:17

Martin Nepl

Stahuju to už tři roky stejným způsobem (bez DAP) a nikdy jsem problémy neměl. Ach jo......:-(
0/0
30.9.2005 10:44

Martin Nepl

Tak to nevyšlo ani na druhý pokus, tentokrát jsem skončil na 75%.
0/0
30.9.2005 11:06

Martin Nepl

Tak na třetí pokus se to povedlo, ale kdybych věděl jakou má ta hra kvalitu, tak to ani nestahuju. Připadá mi, že se tvůrci hry zaměřili na grafiku. Ta je opravdu krásná, ale to je asi tak všechno. Jsem tzv. hospodský hráč, takže se nebudu vyjadřovat k pravidlům. Krása billiardových her spočívá v kontrole bílé koule, to je ovšem v této hře téměř nemožné (i přes rádoby ""dvojnásobné"" nastavení falše). Co je ovšem nejhorší, to je inteligence počítače. I když má poslední černou kouli přesně před kapsou, odrazí nejdříve bílou kouli pět krát od mantinelu a poté s bravurou barevnou potopí. Stále téměř maximální rychlost.............. ani známka o tom, že by přemýšlel. Hratelnost tedy nulová. Lepší by to zřejmě bylo v případě dvou hráčů, ale to nemohu sám posoudit.
0/0
1.10.2005 11:00

prsk

kritika

Teda přátelé, něco k těm evropským pravidlům a této hře: recenzent ani tvůrce o pravidlech osmičky nemohou mít ani páru a je to škoda, kromě prudkého mlácení do koulí, nesmyslného hraní přes několik koulí, nerealistickému měřítku a rozměru stolu vůči koulím, příliš prudkému odrazu od mantinelu, nesmyslnému padání koulí do děr středových kapes z ostrých úhlů ve vysoké rychlosti, hodně nedomyšlené dávce síly strku a mnoho dalších jsou pravidla totální nezdar, spustil jsem to 3x a podobnost k jakýmkoli pravidlům, natož evropským jsem nenašel:

1. počítač mě porazil tak, že měl basu, a hrál nejprve do mé koule,která shodila černou!!!

2. hlásit se musí vše

3. spadnout může i soupeřova koule po korektním strku, zde je to faul..

4. faul je když se po karambolu hraná koule, bílá koule, nebo jiná koule nedotkne mantinelu nebo nepotopí, zde toto zásadní pravidlo chybí

5. nikdy se nehraje o mantinely, pokud je lehce vidět na díru

6. ostatní zásadní faulové situace nejsou autorům ani recenzentu zřejmě také známy.

Závěr: tato hra je vcelku dobré domácí cvičení (myšleno tvůrců) nemá ale prakticky žádné použití ani další smysl. Je vidět odvedená práce, kterou hodnotím za 2+. Tvůrce ukázal, že umí programovat, ale lidem to je v tomto případě k ničemu. Jinými slovy, tato věc není užitečná a vůbec nepatří na první stranu Idnes portálu.

Kamil

0/0
26.9.2005 11:27

prsk

..
..
0/0
26.9.2005 10:57

fidioto aka sitte

4Topas
Tak se vam to uz podarilo vydat, gartuluju. Vypada to velmi slusne. A ted me nerus, jdu hrat. BTW: vytahni Sedu ven.
0/0
26.9.2005 11:38

Marquillo

?????????
bez obrazu,zvuk nestaci
0/0
25.9.2005 5:39

dejv

stahni si patch 1,01 ten tenhel problem resi : http://storage.darxidegames.com/bs/BSPatch101.exe
0/0
26.9.2005 10:20

jirko

grafika
mne njede vobec teda ide ale seka to a pomaly to frci. neda sa to hrat.. nechapem.mozno cita zlu graficku alebo neviem
0/0
25.9.2005 2:41

dejv

zkus si pohrat s nastavenim : vypnout odlesky kouli apod.
0/0
26.9.2005 10:21

peter mocn

kuááá
nejde mi to stiahnúúúúúúúúúúúúúúúúúť !!!!!!!!!!!!!!!! jááá toooo chcééééééééééééééééééééééééééééééémmmmmmmmmmm
0/0
25.9.2005 2:36

AnAlienHolakres3

Zklamání
Na tuto hru se těším již řadu měsíců, to proto, že dost často hraju Virtual Pool 3 a těšil jsem se na lepší grafické podání. Omyl. Proti němu mi koule v Billiard simulatoru připadají spíše jak osvícené blikací brambory (!!), síla úderu je vyřešena upřímně špatně, již zmíněný problém o velikosti koulí a stolu je naprosto jasný. Spusťte si Virtual Pool 3 a uvidíte, jak se dá GUI naprogramovat na nejtěžší obtížnost (a to je to hra z 98). Neříkám, že je to špatná hra, ale chtělo by to minimálně pořádnej update...
0/0
25.9.2005 1:48

Carom 3D
Jsem nejak nepochopil smysl tvorby teto hry. Vzdyt existuje vymakany kulecnik CAROM 3D www.carom3d.com. No hlavne, ze se vam to libi. Ja jdu vymlatit par brazilcu a izraelcu na Carom a pak si zahraju kvalifikaci na WCG 2005. Ano tato hra spada do WCG, tak naco nejaky napodobeniny?
0/0
25.9.2005 12:43

Lubomír Hauerland

Re
Carom 3D je primárně multiplayerová záležitost, tudíž pro spousty hráčů bez internetu nepoužitelná (trénink neberu). Docela podstatný důvod, proč dělat hry jako BS.
0/0
25.9.2005 4:53

Martin

Realita
Předem mého příspěvku, klobouk dolu před autory. Hra po grafické stránce vypadá opravdu velmi pěkně a musela dát mnoho týdnů práce. Je užasné, že existují ještě lidé, kteří dělají něco pro zábavu druhých a nechtějí na tom sami vydělat. Máte mé uznání. Co se ale týče nad zde tolik vyzdvihovanou hratelností a realitou, tam už je to podstatně horší. Nezaznamenal jsem například žádný rozdíl ve hře počítače ve třech stupních obtížnosti. Možná jen, že v nejlehčí hraje koule snad úplně bez smyslu. Pokaždé takřka plná energie, bomba do nejsnadněji hratelné koule a adyjé, snad to někam spadne, když ne tam, kam má. Ani v nejvyšší obtížnosti jsem nezaznamenal ani náznak nějaké logiky v pořadí hraných koulí. O možné přihrávce ani nemluvě. Vím, že to programově je asi nadlidský úkol, ale brzdil bych proto s tou realitou. Skutečný pool a všechny hry, co se hrají, jsou o kontrolování pohybu bílé koule a ne o vnoření za každou cenu nějaké barevné. Dále k realitě. Koule a kapsy jsou v poměru ke stolu příliš veliké. Myslím, že i nejmenší ""hospodský"" stůl je v porovnání s tímto větší. Reálné je zde snad jediné - pravidla. Jediný problém, který jsem po krátkém vyzkoušení našel je, že si při rozstřelu nemůžete postavit bílou v předním dílu kam chcete. Ale nevadí, hlavně že zbytek je už tak, jak to má být. Nevím na jakých ""okresních turnajích"" pan ""Anonym"" hrál, ale hraji již také hodně let a s jinými pravidly jsem se na soutěžích nesetkal. Možná, když se pár lidí domluví v hospodě a nazvou to honosně turnaj, tak ano, ale v oficiálních turnajích se používají evropská pravidla a ty jsou už několik let stále stejná. Nevím tedy jaká oficiální pravidla zná, která dokonce překládal z angličtiny do češtiny. I to je nesmysl, protože oficiální evropská pravidla jsou k mání v češtině na mnoha internetových stránkách, věnujících se tomuto krásnému sportu. Nechci tím ""hospodská"" pravidla nijak schazovat, ale právě jejich rozdílnost v různých lokalitách je problém a vadí mi také taková ta hra na náhodu, jakou zde například hraje počítač, že to napere bílou jak to jde a něco někde třeba spadne, doufejme že moje. No nechci vás dále unavovat svými názory. Myslí si, že na freeware hru je to úžasný. Ale co se týče reality, běžte si zahrát ""8"" do nějakého billiárového klubu na pořádný stůl a uvidíte, že realita je skutečně trochu jinde. Zdraví Gandalf
0/0
24.9.2005 7:39

Eosie, autor hry

Re: Realita
Ohledne fyziky tam neni zas tak velky problem, mam pratele, co hraji kulecnik opravdu dlouho a nemaji proti ni namitky. Toho si vsimne asi jenom profesionalni hrac, ktery ma nejake zkusenosti a je schopen ""kontrolovat bilou"", jak rikas. To je jedna vec. Ta druha je AI. Neexistuje univerzalni zpusob, jak vypocitat dokonaly tah protihrace, protoze je tam mnoho aspektu, ktere mohou kouli ovlivnovat. Navic to zhorsuje rozmisteni kouli, nekdy se AI podari, ze posle kouli tam kam ma nebo dela zajimave triky (hrani o mantinel), ale nekdy nastanou situace, kdy by vypocet idealniho tahu zabral nekolik minut - pro hrace je takova doba nepripustna, proto jsme museli sahnout ke kompromisu.
0/0
24.9.2005 8:58

Martin

Realita

Zdravím autora. Co se týče fyziky, nemám zvláštních námitek. Navíc si myslím, že správná fyzika v takto jednoduchém programu ani nasimulovat nelze. I tehdy, pokud budu hrát bílou bez jakékoli falše, záleží na síle úderu a tuhosti buzaru. Zde neplatí normální fyzika a úhel dopadu se nikdy nerovná úhlu odrazu. Možná by se ale měla více projevovat faleš u bílé. Nezaznamenal jsem žádnou větší změnu odrazu od buzaru ani při hodně velké falši. Navíc, pokud hraju bez jakékoli falše bílou, což je základní nastavení tága v této hře před strkem a hraju rovně do koule, hraju tzv. stopball, to znamená že bílá po karambolu zústane na místě ale zde běží dál za hranou koulí. Chyba. Na stopball zde musím zahrát poměrně silný tahák. Takže možná by zde ta možnost falší vůbec nemusela být, když stejně není správně simulovaná. Ale možná moc rejpu. Sorry. Je to pěkný a díky vám. Ještě ale malou poznámku k těm pravidlům, když už chcete hrát podle tech soutěžních evropských. Našel jsem několik chybek. O prvé jsem se již zmiňoval poprvé.

1. Při rozstřelu si můžeš postavit bílou kam chceš v předním poli.

2. Pokud při otevřeném stolu (není určeno, kdo co bude hrát) spadne bílá, je to faul, soupeř si staví bílou kam chce, ale ne po celém stole, ale jako při rozstřelu do předního pole a může hrát jakoukoli kouli mimo toto pole.

3. Pokud při tvé hře spadne soupeřova koule, není to faul. To jsou hospodská pravidla. Jinak jsem na nic jiného zatím nepřišel.

Ještě k té kontrole bílé. Pokud někoho ten sport chytne a začne ho hrát trochu víc, než jen u piva s cigárem v puse, zjistí, že se to bez kontroly bílé hrát nedá. Nevím na jaké úrovni kulečník hrají tvoji kamarádi, i když dlouho, jak říkáš, ale o tom, kam zahraješ bílou, musíš vědět i v základní soutěži. I zde musíš vědět, jak budeš hrát minimálně jednu až dvě koule dopředu a to bez kontroly bílé nelze. Pokud pouze hraješ kouli do díry a potom hraješ tu barevnou kouli, kam ti náhodně doběhla bílá, tak pokud nebudeš mít velké štěstí, vypadneš na soutěži v prvním kole. A co se týče tebou zmiňovaných profesionálů, pokud se jim nějak nepokazí rozstřel, většinou stůl z rostřelu dohrávají. Takže, tam už je to úplně o něčem jiném. Ale to jen tak na okraj. Ještě jednou díky za hru a makejte na té AI. Zdraví Martin

0/0
24.9.2005 11:07

Dargos

pravidla a realita
nasel jsem jeste jeden dulezity rozdil, podle evropskych pravidel se hlasi kazda koule, ne jenom cerna koule, jako je to v teto hre. Fyzika je zde taky trosku divna, ""kontrola bile"" je tady dosti divna. Bila se chova jako kdybych permanentne hral stop ball. Nejvic je to videt kdyz hraju uhly kolem 45st, bila se vzdy zastavi skoro okamzite po narazu do hrane koule, coz je naprosto nerealne. Jinak AI je v tehle hre uplne blbe.
0/0
26.9.2005 6:03

czech_Daver

hudba
Jen poznamecka ke hre a jeji hudbe ... neni ani potreba zapinat winamp apd. kdyz chcete jinou hudbu .. staci ji nahrat do slozky kde je orig. hudba a engin ji nacte i s ID3 tagama ;o)
0/0
24.9.2005 7:25

dejv

support
v pripade jakychkoliv problemu se hrou piste na support@darxidegames.com a prosim prikladejte i log soubor at muzeme nejak analyzovat vas problem.
0/0
24.9.2005 2:04

topas

Patch v. 1.01
Pokud mate problemy s obnovovaci frekvenci, protoze jste vlastniky starsiho monitoru, pouzijte opravny patch, ktery tuto chybu resi. Stahovat ho muzete na http://storage.darxidegames.com/bs/BSPatch101.exe
0/0
24.9.2005 1:46

Sanchez

Je to mazec... sqělá hra
0/0
24.9.2005 12:36

Rebel without cause

hodnocení
ja myslim ze si to hodnoceni hra urcite zaslouzi.na 35MB vypada opravdu na vybornou.a kdyby tam byla moznost kvalitniho multaku tak bych dal klidne jeste bod navici ten jazzik skousnu 
0/0
24.9.2005 11:17

Dejv

re:
ad pravidla : pouzivame originalni mezinarodni pravidla a tak to asi bude bohuzel rozdilne od ""hospodskych"". Hospodske pravidla maji jednu nevyhodu, co jina hospoda, jiny hrac, jine mesto, jiny kraj, vsude se v detajlech ty pravidla lisi a kdyby sme se vydali touto cestou tak by jsme se nikdy nikomu nezavdecili. ad hudba: jak rikas tady se taky nezavdecime vsem, zvolili jsme jazz protoze se k tomu proste hodi, mas moznost hudbu vypnout a pustit si treba nejake MP3 ad chyba: posli mi na mail (dejv@darxidegames.com) popis chyby + vypis z logu,
0/0
24.9.2005 9:36

Jak je tedy mozne, ze v prubehu hry se me program zeptal (uz davno neplatil ""open table"") na jakou kouli hodlam hrat a pak jsem mel uz po zbytek hry to co jsem podruhe vybral? Jak je mozne, ze nemohu (program to nedovoli) stochnout do bile, kdyz v protismeru stouchu (za ni) stoji koule jina - v realu takovy stouch dam i v situaci kdy za bilou je jen cca 1cm mezera ... Pratele ja se snazim pouze trosku objektivneji koukat na hru a to ne zkrze recenzi. Dneska jsem hru poslal nekolika lidem (jelikoz se mi i pres ty mouchy libi) a ani jednomu tam Jazz nesednul. Nicmene neni problem ji vypnout a pustit si cokoli jineho. Cili tahle poznamka byla spise smerem k recenzi. K pravidlum: ano, je pravda, ze nekolik tech okresnich turnaju se hralo s pokazde trosku jinymy pravidly. A proto se take ptam - proc nemohou byt nejaka zakladni pravidla nastavovatelna? Tech nekolik lidi to odmitnulo hrat s tim, ze takova pravidla nevideli (bila kamkoli po stole, atp.). Ja pravidla znam (dokonce jsem i prekladal oficialni pravidla z EN do cestiny), ale tez mi takova trosku volnost chybi. Neni dobre delat cokoli jen striktne (viz. treba prohlizec Firefox - nejdriv striktne dodrzoval standardy a sel pomalu ke dnu, pac nikdo tak striktni prohlizec moc nechtel). Ke GUI aplikace - nektere hlasky nestiham ani precist (nejen ja) - zvlaste ty ktere oznamuji o faulu. Urcite bych tuto verzi nepovazoval za RC. Jeste by se par veci hodilo doladit. Nicmene i tak je hra jedna z tech lepsich. Omluvte chyby a preklepy, ale nestiham to po sobe precist ;-)
0/0
24.9.2005 2:04

paja

volná pravidla - lepší vtip jsem neslyšel
No tys mne fakt pobavil - volná pravidla - to je fakt dobrej vtip :-). Kulečník je sport a proto když se hraje na oficiálních soutěžích, tak musí mít i přesná oficiální pravidla. A podle oficiálních pravidel 8ball si po faulu soupeř může dát bílou kouli kamkoliv po stole - výjimka je jen foul z rostřelu, kdy si soupeř může umístit bílou kouli pouze v první čtvrtině. Ještě teď se musím smát tvým ""volným pravidlům"" - promiň, ale třeba by sis mohl nastavit, aby se nehrálo tágem na bílou, ale na modrou a nekončilo se černou, ale žlutou co? :-))). A nebo co to hrát druhým koncem tága. No to fakt nevím co si hrál za okresní turnaje
Tak to jsem se teda v pondělí po ránu zasmál.
P.
0/0
26.9.2005 9:48

paja

firefox - vtip č.2 :-))))
no a ještě si neodpustím poznámku k tvému vtipu č.2 - ty bys fakt mohl s tvýma hláškama do kabaretu. Jednak firefox opravdu neupadá - tomu věř! A to že je striktní - to s mne fakt dostal. Víš kolik existuje volitelných doplňkových rozšíření pro firefox? Zkus do googlu zadat pojem firefox extensions (ano právě pod tímto názvem se skrývá nepřeberné množství různých dalších funkcí pro firefox). Nevím co ty používáš za méně striktní prohlížeč  - firefox si opravdu můžeš přetvořit téměř k obrazu svému :-))
Zdravím a těším se na tvé další příspěvky...
P.
0/0
26.9.2005 9:56

Marwen

re vtip
Mno tak ten firefox si nepochopil ty, dnes je to samozrejme nejlepsi prohlizec, ale puvodne byla mozzila opravdu striktni, a to ne ve vylepsenich, ale prekladu (x)html a css (IE se dost odlisuje a proto ji drtil), az posledni dobou pochopili jak se na to musi a pouzivaji nektere odlisnosti jako IE, to ze ma tisice vylepseni s tim nema co delat. Dale co se tyce pravidel 8ballu, pokud si s nekym cizim chci zahrat, tak prvni otazka je jaka sou pravidla, bud offic a nebo se domluvime na jakychkoliv vylepsenich (tomu se rika hospodska pravidla :-)) ... Samozrejme na soutezich, a to ani regionalnich bych zadne odlisnosti od mezinarodnich netoleroval. Takze tato hra je podle me spise pro neprofesionalni verejnost (99% vsech, kterym se dostane do ruky), takze bych osobne do hry pridal volbu pravidel, nejlepe bod po bodu (ANO/NE) a vsichni by byli spokojeni ...
0/0
26.9.2005 2:36

firefox, pravidla...
No to že byla mozzila striktní v překladu je snad v pořádku - ono právě IE nedodržuje standardy, nebo si případně dělá standardy vlastní - což podle mne není ta správná cesta. Ano jistě je to nejrozšířenější prohlížeč, ale to plyne z toho, že je součástí woken a prostě tenhle OS i přestože není nejlepší je nejrozšířenější. Ale to jsme se dostali trochu jinam, než o čem tato diskuze je.
K těm pravidlům - já jsem absolutně pro propagaci správných pravidel (což jsou jedině pravidla oficiální) - k těm stejně vždy nakonec dospěje každý, kdo má o kulečník trochu zájem, tak proč se je neučit hned od začátku a proč se učit stupidní hospodská pravidla. Já když hraju s někým kulečník pro zábavu, tak mu v kostce shrnu ofic. pravidla. Když se mu nelíběj (což je spíše výjimka), tak hrajeme hospodský - pak vznikaj občas dost sporný či kuriozní situace, na které tato pravidla vůbec nepamatují, případně je každá verze řeší jinak. Byl jsem několikrát svědkem, jak se dva hráči v hospodě nemohli na něčem dohodnout, když se mne zeptali, tak jsem jim řekl, že nevím - že hraju jiná pravidla. Ale musím říct, že už několika lidem jsem je vysvětlil a oni sami přišli na to, že jsou lepší a hrají je. Přijde mi docela trapný koukat na dva hráče v hospodě, kteří se 20 minut snažej dát černou do protější díry :-))
Ale nikomu nebráním a nic nevnucuju - ať si každý sám vybere svou cestu :-). Ale jedině podle ofic. pravidel se nehraje na náhodu a tak žádnou volnost pravidel neuznávám - sorry.
0/0
26.9.2005 2:46

paja

podpis
zapomněl jsem se pod to podepsat - minulej příspěvek je samozřejmě můj :-)
0/0
26.9.2005 2:47

honzajs

re:
plne souhlasim s pajou, taky jsem se celkem zasmal.. uplne miluju kdyz v hospe nekdo chce dat particku, tak mu reknu ze hrajem podle oficialnich pravidel a po kratkem shrnuti mne odpovi ze nebude hrat podle nakejch vymyslu pro amatery :DDD
0/0
26.9.2005 11:54

SPAMgun

To je nej hra na svete ! nic jinyho uz nehraju ! ani NHL 06

0/0
24.9.2005 8:47

Pravidla
Me trebas mrzi ty sileny pravidla. Kulecnik hraju uz nekolik roku, ale takovato pravidla jsem jakteziv nevidel ... Dal me na te hre stve treba to, ze kdyz pred bilou kouli stoji jina a clovek potrebuje do bile stouchnout (cili musi hodne zvednout tago, aby se nedotknul te co pred bilou stoji) - nemate sanci a v tomhle kulecniku MUSITE hrat pres mantinel. Coz je fakt neprijemne. Osobne nechapu z ceho je autor tak unesen. Ja bych teto hre za jeji mouchy dal o dva body min. Ma sice uzasnou grafiku, ale nektere chyby jsou neprijemne. Nehlede na to, ze se autor rozplyva nad hudbou... Me treba pouzita hudba prijde jako silne rusivy element (jinyma slovama - kazdemu se hudba libi jina a proto bych zrovna tohle nevyzdvihoval). Nicmene hra je to bajecna a hratelna. Vychytat tech par chyb a to hodnoceni 9/10 bych se udelit nebal. Neberte to plz jako nejakou tezkou kritiku - jen rikam svuj nazor.
0/0
24.9.2005 8:47

Lobo

RE
Pravidla 8-ballu najdeš na adrese. http://www.dana.vstupte.cz/?pg=8&m=6 a když si je přečteš, tak to sedí. Co se týká hudby, jistě se nebude líbit všem. Ale není to jenom o jazzu, je to i o zakomponování do hry v podobě jakéhosi jukeboxu. Hudba stojí u většiny her až na druhém místě. Zde je výrazným prvkem, proto ta chvála.
0/0
24.9.2005 11:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.