Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jak se vám líbí hra Spooks?

Na otázku jak to vypadá v takovém světě mrtvých vám odpoví právě tato jednoduchá, leč zábavná a vtipná adventurka Spooks. Pomůžete holčičce ochránit její zlatou rybičku?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tom

návod

Spooks návod

 

Po získání Spookse jděte nahoru, doprava a promluvte s Xarnaxem. Jděte doprava, seberte osvětlení. Vejděte do domu. Promluvte s průvodkyní. Podívejte se do knihovny na fialovou knihu. Podívejte se na uzel na laně, které drží lustr. Zkuste různé ""atrakce"". Té napravo, až k vám namíří ruce, seberte svíčku. Vyjděte ven a promluvte s andělem. Jděte dolů a doleva a promluvte s čertem. Jděte doleva a promluvte s věštcem (velkým okem). Potřebuje najít kontaktní čočku. Jděte 2x doleva a vypněte kolotoč (vyndejte zástrčku). Podívejte se na nápis na drakovi. U každého řádku si udělejte výpočet (čili 2*3=6; 1*2=2; 1; 2*3=6; 2*2=4). ""Stiskněte"" nápis a na drakovi potom musíte mačkat oči podle čísel, které jste vypočítali. Čili nejdřív zmáčknete šesté oko, pak druhé, pak první, pak počítáte zleva volné oči až dojdete k číslu 6, pak to samé až do čísla 4 a nakonec stiskněte zbývající oko. Seberte kontaktní čočku a jděte nahoru za Xarnaxem. Dejte mu 4 kosti (z inventáře) a rozhlédněte se po okolí... Jděte se podívat na kašnu. Teď je třeba něco udělat s vejcem, co vám dal(a) anděl. Jděte cestou vpravo až k ""prodejně"" s popelem, přičemž po cestě ještě promluvte s andělem. U prodejny se podívejte na lampu a promluvte na ni. Pomozte jí tím, že dáte kontaktní čočku do větví stromu (s větvemi jako pařáty) a využijte toho a dejte do hnízda vejce od anděla. Promluvte s lampou, až praskne, tak vemte čočku a dráčka. Jděte dolů. Narazíte na 2 policisty. Promluvte s nimi, ale nezmiňujte se o Spooksovi nebo o čemkoli s ním souvisejícím (např. o slovu ""alive""). O ""hořícího"" policistu si zapalte svíčku. Jděte do domu v pomyslném pravém horním rohu. Svíčkou zapalte uzel/lano, který/é drží lustr až lustr spadne, seberte z knihovny knížku a podívejte se do ní. Seberte taky muffiny ze země. Jděte za čertem a dejte mu dráčka poví vám o tunelu pod kašnou. Jděte za Xarnaxem a dejte mu muffiny. Až ""zmizí"", tak prohledejte jeho oblečení najdete klíče od balónu. Jděte za andělem a dejte jí klíče. Jděte za věštcem a dejte mu kontaktní čočku bude vám zato věštit. Jděte ke kašně. Abyste se zbavili policistů, musíte jít k ""prodejně"" popele zatáhněte za kravatu. Za 3 kosti si kupte popel. Jděte ke kašně a popel nabídněte policistům. Jestli si vzpomínáte, tak u věštce se mluvilo o koruně ta je nahoře na kašně hoďte na ni světla, co máte. Ve ""vodním světě"" seberte ze země džbán a přesuňte se doprava. Podívejte se na velký balvan. O trochu více vpravo vytáhněte ze země prkno. Podívejte se taky na menší balvan. Plavte doleva do džbánku naberte vzduch, který uniká z podivných trubic. Plavte doprava a džbánek použijte na menší balvan. Seberte sklenici s jídlem pro Spookse a použijte ji na něj (nebo díru, ve které je zalezlý). Z díry seberte krumpáč. Plavte k velkému balvanu a dejte pod něj prkno. Zvednout balvan ale nejde, proto krumpáčem bouchněte do stalaktitu u stropu. Právě jste dohráli hru Spooks...

0/0
31.3.2006 9:01





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.