- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tahle hra je presny priklad toho jak se NEMA adventura delat. doporucu vsem VYVOJARUM aby se na ni POUCILI.
PLUSY: ohromne skvela hudba. dobre fotky
SHRNUTI: hra ktera by se snad mohla libit jenom jasnovidcum. ale pro ty by to bylo stejne o nicem.
PRIKLAD zajimalo by me jaky metafyzicky smysl ma pro cloveka hrabat se v odpadkovem kosi, vzit si z nej nakousane nedojezene jablko(1.) ktere o hodinu pozdeji (2.) da do krmelce. jablko sezere srna a clovek pak pod sezranym senem odhali kostku (3.) (jakoby nestacilo to seno odhrnout sam, ze).(4.) dale pokud si nevezmes jakousi vec (uz nevim jakou) v lese a pujdes do mesta, tak se do lesa uz zpatky nedostanes; mmch tohle plati i o tom jablku.(5.) kostky. jedna je v te hromade kameni. to je jasne ale to ze ma 3x3 pixely ,a to jeste maximalne, a hromada ma tak 100x100 pixelu ... no proste mate sanci asi 1/1000 ze ji najdete. hezke odpoledne.(6.) postavicka opilce ktery vam dava hadanku ... .achjo
Prohrabání koše je základ oldskulvých adventur! Scénu s krmelcem jsi nepochopil, o žádné srně není řeč, jak hrdina dává to jablko do krmelce, všimne si vzkazu uvnitř. Kostku najde prohrabáním sena nezávisle na události s jablkem! Z lesa jde jít do města jen když je les "kompletní", žádný předmět nelze zapomenout, aniž bychom se nemohli vrátit, na to nevím jak jsi přišel. To jablko je výjimkou a varuje se při tom i na webu a v manuálu.