Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jak se vám líbí hra Bermen?

Recept na lahodnou Becherovku byl ukraden! A aby toho nebylo málo, nově založená společnost Bermen je zahalena několika hodně podivnými tajemstvími. Přijdete jim společně s kolegy na kloub?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sorrow.czechrep

hele
Tak hele už mě docela štve to co tu nějakcí lidi napsali o hře která tak jako tak má velice našlápnuto a furt má lepší engin než kdejaký ostatní, sám vyvíjím hru a každej kdo tu kritizuje délku at si sám zkusí něco vyrobit, soul draco má náhodou i přes to že byla adventura bermen krátká talent, a pro mě bude bermen společně s mrtvým městem , nejlepší adventura! kritizovat umím taky to by si každý se zde přispívajícich měl uvědomit ale vytvořit něco už znamená čas , pro vás milí pařmeni aby ste vy pak ostatní takle mohli SNIŽOVAT fuj na vás !
0/0
19.6.2008 10:28

katynka02

no jo ale já nemůžu najít návod !
0/0
28.2.2008 4:49

soul_draco

Návod
Je na webu hry - http://sdraco.ic.cz
0/0
29.2.2008 11:37

nejvetsi gay

ses asi blba ne ?
Jasne twe hraj si tady na nejvetsi odborkyni ty tomu fakt rozumis prosimte.... se vspamatuj laskave a uvedom si co si v zivote dokazala ... ses nakej tlustej spek co sedi doma na zidli a kritizuje vytvory lidi tak se prober ty PROSTOROVE VYRAZNA BACHYNE PEW PEW!!!!!
0/0
24.12.2007 5:33

LajlyEs

JEHÉÉÉ

hmm ... Zase jsem zklamaná,..

Dřív ty české adventury byly tak suprový, s pribehem,tezke, nedali se dohrat jen tak.. byli peclive propracované, všechno fungovalo jak mělo..

Ale ted?

Snad necekate pochvalu, za to, ze ste udelali adventuru na deset minut, se spatnym zvukem a dalsima chybama?myslim ze muzete byt rádi za úchvatnych 7bodů,

Dejte si priklad z adventury , 7kouzelnych amuletů nebo kolik . Nejen ze to byla opravdu dobre zpracovana adventura, HLAVNE S DOBRYM DEJEM, ne s zadnym okoukanym,ale taky se nesekala, apodobně. Jmeno tédle adventury si budu skutečně pamatovat jeste hodne dlouho,byla to zrejme poslední česká dobře propracovaná adventurka

Takže poučení pro vás? když už dělate adventuru,tak takovou aby za nec stala, a ne ji dohrat za deset minut..mejte se..

0/0
19.12.2007 6:15

soul_draco

O chybách nevím a až uděláš lepší, dej vědět. Ciao
0/0
19.12.2007 9:49

LajlyeS

ddddd

dik za radu,ale od toho aby nekdo delal adventury,jsou tu jini.

ja adventury jen hraju, baví me,ovsem vyjimkou jsou ceske,kterych je tu jak šlupek a všechny stojí za nic.meli byste slozit vsechny hlavy dohromady,a udelat nejakou poradnou, ,,kdyz uz tak uz"" proc odflakovat? rozumim ze je asi hodne slozite takovou adventuru vymyslet,udelat..atd atd atd,ale casu je dost .. a proto proč jsou tedy vase adventury tak kratke?

Myslim, ze oblibenost adventury zavisi hlavně na originalitě ,že je delsi,alespon aby zabrala vice jak 1hodinu pokud tedy chcete zklidit veliky uspech a chcete aby se na vase dalsi hry lidé optavali vic a vic ;)

ovsem adventura na jedno brdo,nezaujme nikoho,to mi verte. jediny co clovek behem tech deseti minut muze pochvalit, je pouze grafika,text,dabing,hudba a bla bla...ALE TO JE ZAKLAD ADVENTURY ;)

zatiim se mejte

0/0
20.12.2007 5:35

soul_draco

Achjo, už jsem to sem jednou psal : Asi si neuvědomuješ, že na hru byl limit 10 Mb. Podívej se, jak je hra veliká, je to dost těsné. Myslíš, že by šla udělaty delší s více lokacemi a zvuky ? Jednoznačně ne. Oddfláklé to rozhodně není - samotný engine hry má 12 tisíc řádek kódu a psal jsem ho téměř 3 roky. Dlouhá je tak, co povolil limit. Přečti si prosím toto, než sem zase něco napíšeš : http://sdraco.ic.cz/index.php?display=delphi/bermen/index.htm Jinak moje ICQ je 201 888 696, zajimaly by mě ty chyby, které ve hře údajně mají být.
0/0
20.12.2007 8:48

LajlyEs

aháá tak to se omlouvám, páč ja todle netušila. v tom pripade rusim co jsem naspala .;)

ale beztak proc jsou na hry limity...?dyt se to neda hrat takhle kratky :(

0/0
21.12.2007 10:57

Midnight_Knight

Ahoj..sorry,že se vám míchám do debaty,ale ona je tak jaxi o ničem.:-)1.Tady jsou většinou free games,hry amatérských nadšenců,no a podle toho ty hry taky někdy vypadaj-když chceš pořádnou adventuru,tak si halt musíš v obchodě koupit..:-))..Ad limity-nejsou všude,tady šlo o  konkrétní soutěž,v který jedním z kriterií by limit velikosti hry..Takže asi tak..jo a hezký Vánoce přeju..:-)
0/0
21.12.2007 11:46

soul_draco

Předělával jsem web, adresa stránky hry (návod, info atd) je teď : http://sdraco.ic.cz/index.php?display=delphi/bermen/index.htm To Drizzt : Dik za hodnoceni, sem rad, ze se libi :) O nebecherskem projektu zatim nepremyslim, ale mam noveho scenaristu a pokud nam to oboum vydrzi, tak by mohlo vzejit neco s velmi slusnym pribehem. Take se povida, ze becherovka chce opustit od PC her a delat jen flash, doufam, ze ne. Taky by mohli zvysit datovy limit, tu prisernou optimalizaci, kterou si prosel Bermen, abych ho dostal na 10 MB (28 lokací, 170 objektů, 6 hudebních stop, exe + datové soubory) uz zazit nechci :) Uvidi se v lednu... Jinak k tomu sekani... nekontroloval jsem, jestli becherovka dala na web aktualizovanou verzi (V instalaci je napsano 1.1), zde jsou reseny podobne kolize s hardwarem.
0/0
16.12.2007 10:34

Drizzt

Moje hodnocení
Technické zpracování: na freeware perfektní, nesouhlasím s recenzí, postavy jsou animované slušně. Akorát bych měl výhrady k optimalizaci, na mém Core 2 Duo, 2GB RAM a GF8400GT se to nehorázně sekalo, mám na mysli lokace s deštěm, interiéry v poho. Ale možná je chyba u mě. Příběh: roztomile becherovský, i když tu už několikrát bylo. Hádanky: Příliš jednoduché, dohrál jsem to opravdu za 15 minut. Autorům doporučuju, aby se pustili do nějakého normálního projektu, klidně za použití stejné technologie, chtělo by to nějaký zajímavý příběh, hádanky, postavy. Máte potenciál, jen tak dál. Jinak stejně si nemůžu pomoct, ale asi nejlepší adventury, které z Becherovky vzešly byly ty od Enteronu, zejména Becherův sen, ten se mi hodně líbil.
0/0
15.12.2007 2:28

Radka Van

svetlost hry
Me se hra docela libila, jen je moc kratka... :( Kazdopadne musim souhlasit s jednou veci - pekne me boli oci, protoze vazne neni nic poradne videt, je to strasne tmave...
0/0
14.12.2007 7:50

nina

...
me by treba zajimalo, jak se vubec autorka clanku kvalifikovala na psani ""recenzi"", kdyz ma ponekud problemy s cestinou. Kdyz potom hodnoti ""problemy"" her tim svym stylem a k tomu vsemu tou svou kriticnosti, vzbuzuje mi to leda usmev na lici, ...ale uznavam, ze si asi nemuze pomoci a touha ""psat"" a sdelovat sve dojmy je dost silna, aby ji stala za takovou prezentaci. Obdiv za ...ehm... odvahu.
0/0
10.12.2007 10:31

jo díky jinak se divím proč tahle hra nevyhrála,královna jezer si myslím není až tak dobrá hra,tahle hra je určitělepší dobr práce jen tak dál
0/0
10.12.2007 3:36

soul_draco

Dik
Dík, potěší me, když se někomu líbí :)
0/0
10.12.2007 4:42

soul_draco

Paní Varkockova
To, že nečtete readme je fakt síla, když píšete recenze... No nic, nebudu to tu hrotit, vidím, že jste poupravila i něco v textu a vymazala tu poznámku ""rádoby 3D"". Jinak bych Vám chtěl připomenout, že my, co děláme freeware hry jsme většinou studenti, co tu trochu volného času věnují projektu pro zábavu lidí, trvá nám to několik měsíců a nic za to nechceme. A to, že naši práci takhle špiníte je od Vás fakt hnusný. Jinak si zadejte svoje jméno do googlu, vyjedou hezký věco, asi nejsem první autor nespokojený s recenzí a nezapomňte tot smazat, jako to jedno kladné hodnocení k mé hře, co tu bylo....
0/0
9.12.2007 10:51

A.Varkočková

...
To že nejsou autoři spokojeni s recenzí není až ukazatel na to, jak dobrou nebo špatnou práci odvádím a věř tomu, že 1) rozhodně nejsem paní a 2) nemám v popisu práce ani žádného z autorů pošpinit ba naopak ... a když už jsi tak dobrý v googlovani jistě bys našel i celou řadu příkladů, kdy jsem podle většiny naopak hodnocení ""přestřelila"" ...  jak jsem již psala, recenze jsou suvbjektivní a asi ani já ani ty s tím nic neuděláme a když mi Bermen připadal na 7, tak má 7 a nedám mu 8 ani proto, že je autor studentem :-) Hodnotila jsem na základě vlastních zkušeností a když porovnám tvou adventuru a adventury, kterým jsem dala 8 mám zcela čisté svědomí ... na tom že nečtu readme když to není potřeba nevidím zase až tak výrazné mínus :-) readme čtu v případě, že není hra pochopitelná a to není zrovna moc dobré plus pro autora :o)
0/0
10.12.2007 7:05

thomas

kde mám sehnat něco na výrobu toho napětí?
0/0
9.12.2007 3:57

soul_draco

Napětí
rozbij kolo kladivem -> dymano. Otevri sroubovakem pocitac -> draty. To smichej a jeste na to pripevni klic z policky, jako kliku. Kdyztak návod je na webu hry : http://sdraco.ic.cz/delphi/bermen
0/0
9.12.2007 5:05

soul_draco

Dodatek
Koukám, že jste asi na psaní recenzí více kvalifikovaná, než jsem tušil. Hra MÁ webovou stránku a je napsaná jak ve hře, tak v readme souboru. Je to http://sdraco.ic.cz . Zřejmě jste ji při ""pečlivém"" hodnocení hry přehlédla. Jinak jsem si přeci jen přečetl Vaši recenzi na Královnu jezer a je více než zvláštní, že pohyby její hl. postavy Vám divné nepřišly. Tak trochu mi připadá, že se jako žena zrovna nacházíte v onom týdni v měsíci, kdy jsou ženy podrážděné a vidí sekané pohyby na plynulých věcech...
0/0
9.12.2007 3:34

A.Varkočková

..
Opravdu si nemyslím, že vámi zvolený útočný způsob je tou nejlepší volbou, jak obhajovat svoji hru. A vaši poslední poznámku radši ani nekomentuji ... Jinak link na homepage jsem hold nezareguistrovala, moje chyba, tuto výtku jako jedinou beru a okamžitě opravím ... hold Readme nečtu a ve hře jsem ji nezaregistrovala ... nikdo není neomylný ... Taky bych tě chtěla poprosit, aby jsi již dále nepiužíval diskuzi k řešení problémů, co se hodnocení týče ... pokud s ním máš problém, jsem ti k dispozici na icq a emailu ;-) 
0/0
9.12.2007 9:30

Standa

""hold Readme nečtu""
To je síla!
0/0
9.12.2007 10:09

Pavel.Pstros

draco, nauc se delat s poradnym enginem a ne se srackami, na ktere potrebujes supervykonny HW s odberem alespon 100W aby panacek udelal par linych krucku. S hodnocenim souhlasim. Dej ujde, animace je ovsem katastrofalni.
0/0
23.12.2007 12:14

soul_draco

Srackami ?
Pavliku Pavliku, radeji strc hlavu do pisku a vubec se nevyjadruj. To, ze mas nejakej nekompatibilni HW je tvoje minus, nikdo z mych betatesteru a ze jich bylo dost s hrou problem nemel. Dukazem toho, ze hra za neco stoji je to, ze si mi ted na uctu vali 30.000 Kc. Nojono, nektery lidi hold tvorej a nektery jen klikaj mysi, kritizujou a nemaj nic.
0/0
24.12.2007 5:37

Pavel.Pstros

ach jo
ty ses fakt tvrdohlvej. Myslim, ze jako osobnost chtit neceho dosahnout dobry. Ale proc se sakra nepoucis z ty kritiky, ktera se na tvou hru vali - Je to dobra adventura (do 10ti meg) ale to neznamena, ze vladnes svetu. Na to muzu rict jen to, ze jsem take byval mlady a blby - takze te vlastne chapu...
0/0
25.12.2007 9:47

soul_draco

Jako promin, ale co ti mam odpovedet na vetu : ""draco, prestan se zabyvat srackami"". Myslis si, ze si jako na netu stahnes engine a naucis se prikazy ? Kdyz jsi uz tedy stary a moudry, mohl bys vedet, ze engine si musis napsat. Ten muj ma 12 tisic radek kodu a jen proto, ze zrovna tobe nechodi, mu tu nemusis nadavat. Jak rikam - vsem lidem, co znam, to chodi a pro tvou informaci (ikdyz jsi stary a moudry) : do Becherovka game 2007 se hlasilo pres 150 her a z toho jich bylo uznano jen 32. Hry jsou zde zkouseny velmi tvrde a porota ma dost clenu. Presto Bermen vsem fungoval a umistil se na 2. miste. Kdyby byl engine sracka, urcite by se tak nestalo.
0/0
26.12.2007 11:42

Pavel.Pstros

sorry
Netusil jsem, ze engine je take tva prace.
0/0
28.12.2007 12:26

antifanda

engine
Pokud vim je to delano v asphyre tak o jakem enginu tady kecas, a jeste zesho delal 3 roky , jestli jo tak to vypovida o tve neschopnosti protoze tohle je fakt bida i na freeware
0/0
28.12.2007 1:43

soul_draco

Asphyre to není, to zaprvé a zadruhé to není jen engine, ale komplet vývojové studio na Adventury - http://sdraco.ic.cz/index.php?display=delphi/advor/index.htm BTW : I kdybych pouzil asphyre, tak je to engine jen na grafiku a vůbec ne na typ hry jako takový (asphyre je max na hopsacky a 3D), datové struktury atd atd atd... A uz tu nikomu na nic neodpovidam, nazory lidi co tomu nerozumej me nezajimaj.
0/0
28.12.2007 3:27

soul_draco

Lepší recenzi napíše i cvičená opice
Vážená autorko recenze, jsem autorem hry Bermen a opravdu nesouhlasím s Vaší recenzí. Ony pohyby zlámané kostry byly vytvořeny profesionálním programem na animaci postav, a to Curious lab Poserem a počet snímků na postavě je také velmi slušný. Jedná se tedy o naprosto realistickou animaci lidské chůze. Proč vám zvuky přišli neposlouchatelné, to opravdu netuším. Jedná se též o studiově nahrané zvuky, sice s menším bitrate, ale kdybyste byla seznámena s limitem na tuto hru, čili 10 MB a faktem, kolik je v ní lokací (28), aktivních objektů (asi 170) a hudebních stop (6), určitě byste hodnotila jinak. ""Ten kdo hledá něco s nápadem, špetkou originality a alespoň trochu tvůrčím zpracováním, měl by se raději poohlédnout někde jinde"" Tuto větu jsem absolutně nepochopil, zřejmě jste se ve hře nedostala dále, než jsou vámi poskytnuté screenshoty prvních 3 místností. Myslím si, že hra je plná zvratů a je narozdíl od mraků amatérských adventur doplněna animovanými sekvencemi. Nevím, co znamená termín ""rádoby 3D"", ale stejně jsou řešeny profesionální adventury, jako Posel smrti atd. Čili zřejmě budu muset udělat hru 4D, aby se vám zdala 3D. Ohledně světlosti... Ehmmm, co máte za monitor ? Celá hra byla ještě před vypuštěním kompletně zesvětlena, aby byla dobře viditelná i na monitorech s menším jasem a fakt, že hrajeme zrezlou, psychedelickou adventuru, odehrávající se v noci už sám napovídá, že na nás sluníčko svítit nebude. Snad radši ani nebudu číst recenzi na Královnu jezer, protože ta je podstatně tmavší, než můj Bermen a tudíž jste si recenzi asi vymyslela, protože jste ji nemohla vidět :-D
0/0
9.12.2007 3:01

A.Varkočková

...
přesně takovou reakci jsem čekala a nedivím se ... nemysliím si, že jsem hru hrála málo, ba právě naopak. Ale měl by sis uvědomit, že recenze je pořád subjektivní útvar a když se mi zvuky a hudba na pozadí prostě nelíbily tak s tím nic neudělá ani to, kdyby je měl na svědomí tým profesionálů. Na tom, že postavy nesedí do zbytku hry prostě stojím a pro mě je to dost podstatné minus. Jako promiň, ale když na hodně tmavém křesle sedí postava, která vypadá, jako by na ni zářil reflektor, hold se mi to nelíbí a to se projevilo v hodnocení. A ohánět se tím, že jsem Královně her nevyčetla něco, co vám jo ... asi mě hold pohyb u vaší postavy zarážel na první pohled daleko více, než v případě královny. Kdybychom měli psát jen pozitivní recenze, tak to tady můžeme rovnou zavřít ;-)
0/0
9.12.2007 9:18

Oli P.

becher?
aaa,karl: Vypada to na zaujatost proti Becherovce ;) Kralovna jezer je podle mnoha nazoru nejlepsi free hra posledni doby, a jeste k tomu ceska hra. Pokud tedy absolutni vitez dostane 8/10, coz zde dostava kdejaka jednoducha gamemakerovka a ani ostatni hry nedostanou vic, tak to o necem bude svedcit ;-) Uroven her v BG mi prijde vyssi nez uroven her z VCH (samozrejme nic proti VCH, jen rikam fakt).
0/0
9.12.2007 12:44

Standa Dolineko

o
Já si myslím, že nej free cz hra je Broken Hearts... Vždyť královna jezer se dá dohrát za slabou hodinku...
0/0
9.12.2007 5:12

A.Varkočková

...
Nemyslím si že je to zaujatost proti Becherovka Game, osmičkové rozpětí je hold pořádně velké a pokud si porovnám Královnu jezer s hrami, které dostaly devítku, musela jsem udělit osm, bohužel. Přiznávám, že mě z letošní Becherovka Game výrazněji nezaujala ani jedna hra (tím neříkám, že jsou všechny špatné - POZOR), ale jenom proto, že Královna získala nějakou cenu nebudu zbytečně nadhodnocovat ... Ostatně hry hodnotím podobně, jako jsem hodnotila při odesílání hodnocení a nevidím důvod, proč by tomu mělo být jinak ;)
0/0
9.12.2007 9:25

Karl

Tak ktera?
Alenko tak ktera hra byl tedy tvuj favorit? Kralovna ne, Bermen ne ...
0/0
9.12.2007 11:56

aaa

Hru jsem ještě nehrál, ale podle recenze mám takové neblahé tušení, že si její autorka neuvědomila, že hodnotí freeware hru...
0/0
9.12.2007 11:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.