Diskuze
8bit Killer – pixelové peklo
Děkujeme za pochopení.
Gonta
jj pravda
jj, taky mi to nepřijde adekvátní, hře bych dal hodnocení alespon 70 a jak rikas kdyby se dalo ukládat tak i 75 možná, ... víc si nezaslouží, ale i to je dobré hodnocení, protože i tady i na jiných servrech sou houfi horších her které byli lépe hodnocené!
Petr
Chce se mi zvracet z teto pseudo-recenze! 3/3
Hratelnost je pak to co me uchvatilo nejvice, primocare, pritom ale ne tolik repetitivni jak by jste cekali...
Celkove se jedna o vice nez kvalitni zalezitost a hra si tedy tedy u me vyslouzila 85%, skoda ze nejde ukladat, hned by bylo hodnoceni jeste o 5-10% vyse..
Ps: Recenze je silena a k nicemu, vlastne o hre nerekla nic jineho nez ze se autorovi nelibi. Snad by si autor mohl precist recenze slecny Varockove, ktera opravdu vi jak psat a pokusil se poucit, jinak bude psatl pouze nekvalitni brak jako toto...
Petr
Chce se mi zvracet z teto pseudo-recenze! 2/3
A konecne treti level je BOSS, bossove jsou velmi silni, pokazde zcela jini (jednou tlustoch s rotacakem, podruhe helikoptera co strili stridave kulky a velmi zakerne rakety atd...
Dale je treba zminit ze hra obsahuje i zajimave originalni zpestreni, jako ze se rozbiji okna a nahle se objevi pred vami dalsi nepratele (to se opravdu ve hrach jako Wolf 3-D nestavalo).
Cela hra je pak prolozena dialogy mezi jednotlivymi kapitolami, objasnujici dalsi postup a odhalujici tak "pribeh" na pozadi...
Po graficke strance je hra vice nez povedena, slusivy retro kabatek, propracovane a pritom retro-uveritelne animace, pekne podane levely.
Zvuk je take moc pekny a dobre reprodukuje uzasne efekty starych 8-bitu.
Petr
Chce se mi zvracet z teto pseudo-recenze! 1/3
Proc recenzi pise nekdo kdo nedohral ani druhy level? Zbytecne tak zkazi spouste hracu vytecny zazitek ze hry, jenom pro to, ze nedovede hrat hru ve stylu Wolfenstein 3-D.
Napred se tedy budeme venovat ovladani...ovladani sipkami je klasicke retro, ovladani WSAD (na ktere jako fanda FPS saham jako prvni) funguje tak jak jsme zvykli z poslednich let. Pohyb neni nejrychlejsi, ale je vice nez dostatecky pro klickovani pred strelami nepratel (ktere jsou pomerne pomale a dobre viditelne). Navic toto volne tempo maji nasazeni i nepratele a jak bylo zmineno - koridory jsou na nekterych mistech hodne uzke a tak si na pomalejsi, ale presnejsi ovladani velmi snadno zvyknete.
Mozna kdyby si autor tohoto recenzentskeho zmetku dal tu praci a alespon jednu kapitolu dohral, zjistil by ze epizoda ma 3 levely - prvni je zpravidla pristupovy koridor (silnice, zeleznice...), druha je budova, casto velmi slozita s nutnosti hledat klice, bonusy a pribyvajicim mnoztvim i variantami nepratel.
The Last of Humans představuje: Nejhlasitější zombie v historii
Nemrtví v této akci jsou asi tak rychlí, jako zabržděný parní válec. Ale to této „hororové“ hře...
Smrt v REZ PLS není pro dvě kouzelnická nemehla překážkou
V této velice pěkné, ale technicky nedokonalé plošinovce vám nepomůže ukládání pozice, ale síla...
Crypt Worlds jsou ukázkou designérského génia a šílenství
Dohrání málokteré hry ve vás zanechá takovou duševní a mentální prázdnotu. A málokterá hra je tak...
King‘s Comfort, aneb, co dělá Norman Bates během dlouhých nocí
Zdánlivě liduprázdný motel je skvělé dějiště tradiční „vyvražďovačky“. Tohohle maniaka není tak...