Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Priority: Survive – strategická pecka

Do rukou se nám dostává další real-time strategie - tentokrát ještě lepší, než v případě Bos Wars. Několik let vyvíjený počin slovenského týmu Distortum, vyprávějící o válce mezi třemi znepřátelenými frakce, se může v profesionalitě směle rovnat i komerčnímu Red Alertu…!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Falcon

K ničemu!!!

Možná myslím až příliž pragmaticky, ale co dělat s hrou, která nejde hrát? Kdybychom měli definovat slova " vysoká obtížnost ", přijdeme pravděpodobně k výsledku, že za vysokou obtížnost hry lze považovat tu, kdy je postup hrou za normálních chodmínek složitý ať již z důvodů nadnesenosti obtížnosti logických úkolů stavěných před hráče, tak z důvodů přílišné "síly" protivníků atd. Jak se ovšem vypořádat s hrou, kde je možnost průchodu a pokoření hry hráčem vyloučena? Vysokou obtížnost lze kompenzovat např. více možnými cestami, či nějakým taktickým aspektem, díky němuž se hra stane "hratelnou". Nic takového ovšem v této kupě hnoje, která se odvážně zve hrou není!

0/0
13.2.2009 18:03

Raynor

Re:

Obtížnost je velmi subjektivní, pro mě jsou obtážností nehratelné třeba platformery nebo hardcorovější arkády, které ale evidentně plno lidí miluje. Pointa je, že u Priority: Survive hratelná je, jenom ji její přílišná obtížnost škodí v dynamice. Není to IMO dobře, ale taky to IMO neznamená, že je ta hra "k ničemu" - zvláště když se podíváš, jaké jiné freewarovky vycházejí...

0/0
14.2.2009 9:31

Juraj

Re:

Poznam niekolko ludi okrem mna, ktori tu hru celu presli.

0/0
24.2.2009 10:45

Falcon

K ničemu!!!

0/0
13.2.2009 17:53

kwaz

kjwaz

newim jak udelat druhou misi,jak se dostat na ty co me kilujou seshora?neviiim NEED HELP(Y)

0/0
25.1.2009 19:28

c 2

Jak projit 3 ti levl

Nemohl by my nekdo rict jak projit 3ti level prosim

0/0
23.12.2008 17:38

tomas

supr

Neni potřeba čekat na regeneraci v té chdící misi. DObré je poničit budovi a tím naexpit a kolem toho brouka prostě proběhnout (vylákat a pak se to dá bez problémů) jen běžet a vyhýbat se věžím

jen mě mrzí, že tam je jen pár misí :(

fakt dobrá hra a mazec je, že se to nemusí ani instalovat velikost je jen 60MB

myslím, že tvůrci by měli dostat pochvalu: Díky R^

0/0
9.12.2008 18:13

o.kostal

nesnasim "chodici" mise

vylozene je nesnasim, nechapu proc je vsude cpou, nuda na n-tou

0/0
7.12.2008 13:29

Juraj

Re: regenerace

No ja som v tych misiach nikdy na regeneraciu necakal. Skor co pomaha, je nicit nepriatelske budovy, na ktorych vojaci ziskaju skusenosti a teda lepsiu palebnu silu.

Co sa tyka superchrobakov, tak taktika je poslat na nich auticka a nie vojakov, a ked vojakov, tak ich treba rozptylit (je na to aj klavesa/tlacitko).

A dalsia vec je, ze v chodiacich misiach netreba znicit celu mapu, staci ist cestou najmensieho odporu.

0/0
7.12.2008 12:57

Ladislav Loukota

Re:

Pokud se vydám cestou nejmenšího odporu, tak ale nezískám pro vojáky zkušenosti, že ano :-) Já neříkám, že to nejde dohrát, jenom, že je to zbytečně náročné a po chvíli se zábavnost snižuje. Pokud se mi voják regeneruje 1HP/10 sekund, tak prostě matematika říká, že budu muset na regeneraci 90HP patnáct minut čekat. A chodící mise v RTS by IMO neměly vyžadovat postup metodou Save-Load, jako v Comandos.

0/0
7.12.2008 14:20

Duke John

Starcraft a medic

Ja ti s tim medikem moc nevim. Jestli si dobre pamatuju tak ten byl az v BroodWaru, a v klasickem SC byli chodici mise, kde sem musel setrit kazdeho vojina...

Nevim jestli je to prace level designeru, ktery by meli v ramci modelu te ci one hry misi nadizajnovat tak aby se postavani nestavalo beznou soucasti. Vetsinou to ovsem znamena ze hrac dela neco spatne, kdyz mu to jde tak ztuha.

0/0
7.12.2008 11:33

Ladislav Loukota

Re:

Pravděpodobně ho ale do toho Brood Waru nepřidali bezdůvodně...

Game designer designuje hru (píše dokument co a jak má být), level designer dělá "jenom" kola. ;-)

0/0
7.12.2008 14:08

Earl

regenerace

no nevím, ve Warcraftu 3 jsme na regeneraci jednotek v chodících misích čekali úplně stejně, a nevzpomínám si, že by to bylo vytýkáno

0/0
6.12.2008 12:30

Ladislav Loukota

Re:

To nevylučuju, Warcraft 3 jsem hrál asi 10 minut. Pokud v něm taky musíš na půl hodiny (bez přehánění) s vojákama tábořit, než se všichni zahojí, tak to je stejně dementní, jako v Priority: Survive...

Nikdo nepotřebuje hrát misi čtyři hodiny jenom proto, že game designeři zapomněli implementovat jednotku medika (který by navíc vnesl další jiný prvek do chodících misí).

0/0
6.12.2008 13:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.