- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Možná myslím až příliž pragmaticky, ale co dělat s hrou, která nejde hrát? Kdybychom měli definovat slova " vysoká obtížnost ", přijdeme pravděpodobně k výsledku, že za vysokou obtížnost hry lze považovat tu, kdy je postup hrou za normálních chodmínek složitý ať již z důvodů nadnesenosti obtížnosti logických úkolů stavěných před hráče, tak z důvodů přílišné "síly" protivníků atd. Jak se ovšem vypořádat s hrou, kde je možnost průchodu a pokoření hry hráčem vyloučena? Vysokou obtížnost lze kompenzovat např. více možnými cestami, či nějakým taktickým aspektem, díky němuž se hra stane "hratelnou". Nic takového ovšem v této kupě hnoje, která se odvážně zve hrou není!
Obtížnost je velmi subjektivní, pro mě jsou obtážností nehratelné třeba platformery nebo hardcorovější arkády, které ale evidentně plno lidí miluje. Pointa je, že u Priority: Survive hratelná je, jenom ji její přílišná obtížnost škodí v dynamice. Není to IMO dobře, ale taky to IMO neznamená, že je ta hra "k ničemu" - zvláště když se podíváš, jaké jiné freewarovky vycházejí...
newim jak udelat druhou misi,jak se dostat na ty co me kilujou seshora?neviiim NEED HELP
Nemohl by my nekdo rict jak projit 3ti level prosim
Neni potřeba čekat na regeneraci v té chdící misi. DObré je poničit budovi a tím naexpit a kolem toho brouka prostě proběhnout (vylákat a pak se to dá bez problémů) jen běžet a vyhýbat se věžím
jen mě mrzí, že tam je jen pár misí :(
fakt dobrá hra a mazec je, že se to nemusí ani instalovat velikost je jen 60MB
myslím, že tvůrci by měli dostat pochvalu: Díky
vylozene je nesnasim, nechapu proc je vsude cpou, nuda na n-tou
No ja som v tych misiach nikdy na regeneraciu necakal. Skor co pomaha, je nicit nepriatelske budovy, na ktorych vojaci ziskaju skusenosti a teda lepsiu palebnu silu.
Co sa tyka superchrobakov, tak taktika je poslat na nich auticka a nie vojakov, a ked vojakov, tak ich treba rozptylit (je na to aj klavesa/tlacitko).
A dalsia vec je, ze v chodiacich misiach netreba znicit celu mapu, staci ist cestou najmensieho odporu.
Pokud se vydám cestou nejmenšího odporu, tak ale nezískám pro vojáky zkušenosti, že ano :-) Já neříkám, že to nejde dohrát, jenom, že je to zbytečně náročné a po chvíli se zábavnost snižuje. Pokud se mi voják regeneruje 1HP/10 sekund, tak prostě matematika říká, že budu muset na regeneraci 90HP patnáct minut čekat. A chodící mise v RTS by IMO neměly vyžadovat postup metodou Save-Load, jako v Comandos.
Ja ti s tim medikem moc nevim. Jestli si dobre pamatuju tak ten byl az v BroodWaru, a v klasickem SC byli chodici mise, kde sem musel setrit kazdeho vojina...
Nevim jestli je to prace level designeru, ktery by meli v ramci modelu te ci one hry misi nadizajnovat tak aby se postavani nestavalo beznou soucasti. Vetsinou to ovsem znamena ze hrac dela neco spatne, kdyz mu to jde tak ztuha.
Pravděpodobně ho ale do toho Brood Waru nepřidali bezdůvodně...
Game designer designuje hru (píše dokument co a jak má být), level designer dělá "jenom" kola. ;-)
no nevím, ve Warcraftu 3 jsme na regeneraci jednotek v chodících misích čekali úplně stejně, a nevzpomínám si, že by to bylo vytýkáno
To nevylučuju, Warcraft 3 jsem hrál asi 10 minut. Pokud v něm taky musíš na půl hodiny (bez přehánění) s vojákama tábořit, než se všichni zahojí, tak to je stejně dementní, jako v Priority: Survive...
Nikdo nepotřebuje hrát misi čtyři hodiny jenom proto, že game designeři zapomněli implementovat jednotku medika (který by navíc vnesl další jiný prvek do chodících misí).