Diskuze
Saboteur 95 – nulová šance
Děkujeme za pochopení.
bat
po hodine...
tak musim jeste napsat: jasne, je to lepsi nez nic a hluboce si vazim autora, navstivil jsem jeho stranku. Tuto hru udelal v 19ti letech a hlavne se venoval remejkum a tvorbe Dizzy her, coz jsou dalsi moje nejhry z 8bitu. Co se vsak tyce hry - cas tam opravdu neubiha, nepratele je treba zabit 4-5 udery (puvodni saboteur 1-2), ten problem ze do nej mlatim a pritom jsem mimo byl uz ve starym saboteurovi (napr. kdyz stal clovek presne na nepriteli, tak udery nedelaly nic). Horsi, ze tady neni jako u stareho saboteura kopani ve drepu. Zvuky z dooma jsou fajn, tj snad jediny plus oproti 8bit verzi. Kamene potvory zabijeji zase puvodni realnou atmosferu. Borci s plamenomety a pobihajici pumy se nekonaji. Stahl jsem si i mapu celeho komplexu a ani ta nedosahuje promyslenosti puvodni hry od Durellu. Naopak, je tam dost tech hluchych mist. Raketu ani motorku necekejte. Mel udelat presny remake a byl bych mu moc vdecny.. Nebo proste nekdo.. i 2,5D by to bylo moc hezky... ale i tak - dekuji.
bat
asi ne tak zase gigantickej..
kdyz uvazime, ze saboteur2 mel pres 900 obrazovek.. a byl to tehdy krasnej vikend, kdyz jsem si maloval vlastni mapu.. Rozhodne moje nejoblibenejsi hra na 8bitech... No nic, jdu to stahnout a zkusit.. jasne, uz to nebude nikdy ono..
j.t.d.
doplňování energie
Původní doplňování energie "odpočíváním" nedomyšlené nebylo, protože saboteurovi ubíhal čas (do výbuchu bomby) a při přílišném odpočívání pak "nešika" nestíhal limit.
Na screenshotech remaku nevidím žádné počítadlo času, takže možná to bude ten problém.
x_pavel
Mapa
jeste nekde mam mapu z polskeho casopisu Bajtek (nekdy v 87.-88. roce to vyslo)... tak to si s chuti zahraju:-)
Roumen
Re:
ftp://ftp.worldofspectrum.org/pub/sinclair/games-maps/s/Saboteur_4.gif
The Last of Humans představuje: Nejhlasitější zombie v historii
Nemrtví v této akci jsou asi tak rychlí, jako zabržděný parní válec. Ale to této „hororové“ hře...
Smrt v REZ PLS není pro dvě kouzelnická nemehla překážkou
V této velice pěkné, ale technicky nedokonalé plošinovce vám nepomůže ukládání pozice, ale síla...
Crypt Worlds jsou ukázkou designérského génia a šílenství
Dohrání málokteré hry ve vás zanechá takovou duševní a mentální prázdnotu. A málokterá hra je tak...
King‘s Comfort, aneb, co dělá Norman Bates během dlouhých nocí
Zdánlivě liduprázdný motel je skvělé dějiště tradiční „vyvražďovačky“. Tohohle maniaka není tak...