Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Saboteur 95 – nulová šance

Osamocený ninža proti plně obsazenému gigantickému komplexu. Tentokrát ale nejde o žádnou makabrózní střílečku, Saboteur 95 je poctivá akční adventura ze staré školy. Mimoto, zajímá-li vás, jak to vypadá, když ten maník z Mortal Kombatu bojuje s Cyberdemonem z Doomu, budete možná nadšeni.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bat

po hodine...

tak musim jeste napsat: jasne, je to lepsi nez nic a hluboce si vazim autora, navstivil jsem jeho stranku. Tuto hru udelal v 19ti letech a hlavne se venoval remejkum a tvorbe Dizzy her, coz jsou dalsi moje nejhry z 8bitu. Co se vsak tyce hry - cas tam opravdu neubiha, nepratele je treba zabit 4-5 udery (puvodni saboteur 1-2), ten problem ze do nej mlatim a pritom jsem mimo byl uz ve starym saboteurovi (napr. kdyz stal clovek presne na nepriteli, tak udery nedelaly nic). Horsi, ze tady neni jako u stareho saboteura kopani ve drepu. Zvuky z dooma jsou fajn, tj snad jediny plus oproti 8bit verzi. Kamene potvory zabijeji zase puvodni realnou atmosferu. Borci s plamenomety a pobihajici pumy se nekonaji. Stahl jsem si i mapu celeho komplexu a ani ta nedosahuje promyslenosti puvodni hry od Durellu. Naopak, je tam dost tech hluchych mist. Raketu ani motorku necekejte. Mel udelat presny remake a byl bych mu moc vdecny.. Nebo proste nekdo.. i 2,5D by to bylo moc hezky... ale i tak - dekuji.

0/0
16.5.2009 22:48

bat

asi ne tak zase gigantickej..

kdyz uvazime, ze saboteur2 mel pres 900 obrazovek.. a byl to tehdy krasnej vikend, kdyz jsem si maloval vlastni mapu.. Rozhodne moje nejoblibenejsi hra na 8bitech... No nic, jdu to stahnout a zkusit.. jasne, uz to nebude nikdy ono..

0/0
16.5.2009 22:04

j.t.d.

doplňování energie

Původní doplňování energie "odpočíváním" nedomyšlené nebylo, protože saboteurovi ubíhal čas (do výbuchu bomby) a při přílišném odpočívání pak "nešika" nestíhal limit.

Na screenshotech remaku nevidím žádné počítadlo času, takže možná to bude ten problém.

0/0
23.2.2009 17:23

x_pavel

Mapa

jeste nekde mam mapu z polskeho casopisu Bajtek (nekdy v 87.-88. roce to vyslo)... tak to si s chuti zahraju:-)

0/0
21.2.2009 21:48

Roumen

Re:

ftp://ftp.worldofspectrum.org/pub/sinclair/games-maps/s/Saboteur_4.gif

:-)

0/0
10.5.2009 10:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.