- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak musim jeste napsat: jasne, je to lepsi nez nic a hluboce si vazim autora, navstivil jsem jeho stranku. Tuto hru udelal v 19ti letech a hlavne se venoval remejkum a tvorbe Dizzy her, coz jsou dalsi moje nejhry z 8bitu. Co se vsak tyce hry - cas tam opravdu neubiha, nepratele je treba zabit 4-5 udery (puvodni saboteur 1-2), ten problem ze do nej mlatim a pritom jsem mimo byl uz ve starym saboteurovi (napr. kdyz stal clovek presne na nepriteli, tak udery nedelaly nic). Horsi, ze tady neni jako u stareho saboteura kopani ve drepu. Zvuky z dooma jsou fajn, tj snad jediny plus oproti 8bit verzi. Kamene potvory zabijeji zase puvodni realnou atmosferu. Borci s plamenomety a pobihajici pumy se nekonaji. Stahl jsem si i mapu celeho komplexu a ani ta nedosahuje promyslenosti puvodni hry od Durellu. Naopak, je tam dost tech hluchych mist. Raketu ani motorku necekejte. Mel udelat presny remake a byl bych mu moc vdecny.. Nebo proste nekdo.. i 2,5D by to bylo moc hezky... ale i tak - dekuji.
kdyz uvazime, ze saboteur2 mel pres 900 obrazovek.. a byl to tehdy krasnej vikend, kdyz jsem si maloval vlastni mapu.. Rozhodne moje nejoblibenejsi hra na 8bitech... No nic, jdu to stahnout a zkusit.. jasne, uz to nebude nikdy ono..
Původní doplňování energie "odpočíváním" nedomyšlené nebylo, protože saboteurovi ubíhal čas (do výbuchu bomby) a při přílišném odpočívání pak "nešika" nestíhal limit.
Na screenshotech remaku nevidím žádné počítadlo času, takže možná to bude ten problém.
jeste nekde mam mapu z polskeho casopisu Bajtek (nekdy v 87.-88. roce to vyslo)... tak to si s chuti zahraju:-)
ftp://ftp.worldofspectrum.org/pub/sinclair/games-maps/s/Saboteur_4.gif