Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Invisible Vision – ponořit!

Naplňte nádrže, dnes se na palubě bojové ponorky ponoříme do temných hlubin s cílem naklepat budku nesčetné nepřátelské ponorkové flotile. A navíc je to celé zpracované relativně originální formou…!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Xspy

Nudná hra - stále to samé dokola

Od kdy se arkádě říká simulátor ?

0/0
25.1.2009 5:07

Ladislav Loukota

Re:

Tak nikdo tě nenutí to hrát, žejo. Dal jsem tomu zařazení mezi simulátory kvůli tomu prvku  "sonaru". Bežně označení arkáda asociuje trochu jinou hru, než co je Invisible Vision. Ale každopádně souhlas, že principy spíše než simulátor to je arkáda.

Co se konfigurace týče, pokud není přímo u hry napsána autory, házím ji u evidentně málo náročných her někde hodně nízko, nebo v ostatních případech podle konfigurace počítače, na kterém jsem hru hrál.

0/0
25.1.2009 5:48

Michal

??

Min. Konfigurace 960 mb RAM ?  Nechápem ;-D

0/0
24.1.2009 0:05

LOSKUTÁK

bossové

já bych jen dodal, že bossové tam opravdu sou, potkal sem jednu mega ponorku asi ve 12 levelu ... střílí dvě rakety a musí se trefit tak 10x

0/0
23.1.2009 3:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.