Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Alien Arena 2008 – Arena bez Quaka potřetí

Koulervoucí adrenalinová akce ze staré školy plná raketometů, rotačáků a vybuchujících hlav? Ano! Ale všechno má svůj háček, po jehož zatáhnutí celá může leccos utrhnout. Za tajemným podtitulem recenze se skrývá prostý fakt, že dnes máme co dočinění s novou verzí již dvakrát vydané hry…

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michal

aaaa

Na quakelive.com to nemá ! !! ! ! Rv

0/0
27.3.2009 16:13

hohen

dotaz

ta hra nevypada spatne jen ta 100 v hodnoceni je moc protoze zadna hra nemuze mit 100% a u nekterych her sem si nevsim nastaveni pro grafiku pak se mi ta hra sekala tak to je ta vec o ktery mluvym ja to tady pisu a stejne si to prectou jen lidi co si dou pokecat o hrach ale ten ktery ma tyhle hry na starosti tak stim stejne nic neudela

0/0
16.3.2009 21:56

OG loc

.............

CAW LIDI NEMUZU RICT ASI TO JE DOBRA HRA NEJDEMI MI NAINSTALOVAT NEVITE PROC KDYBY JO TAK PISNE JJ DIK

0/0
10.2.2009 12:56

Veron

Multiplayer??

Chci se zeptat, obshuje li hra multiplayer..

0/0
1.2.2009 12:13

Ladislav Loukota

Re:

Měl by tam být...

0/0
1.2.2009 13:33

Bill Penguin

Wes Parmalee

Koukám, že Wes Parmalee se pokouší realizovat ;-D souhlasím s tím, že 100 % je možná moc - ale rozhodně bych netvrdil, že 100 % je nepoužitelné hodnocení. 100 % neznamená naprostou bezchybnost. Pro mě je třeba 100% hra Mafia a taky vím o jejích chybách, ale ty chyby nejsou takové, ani jakkoliv hru v mých očích ponížily.

Mimoto tím, že jsi dělal recenze na freegame, bych se zrovna 2x nechlubil. Je to jako kdyby přišel bufeťák za popelářem, že taky zbavuje ulice odpadků.

0/0
31.1.2009 12:11

Wes Parmalee

Re:

Dnešní Freegame je na tom zle, to souhlasím, ale byly tam lepší časy!

0/0
1.2.2009 18:23

H11

Open arena 0.8.1 je fakt lepší

no novou recenzi asi nedostane, a taky si pripadam už jako fanoušek,Open arena 0.8.1 je fakt lepší, http://plnehry.idnes.cz/akcni/open-arena-skvely-quake-klon-dge-/clanek.A070106_025817_bw-plneHry-akcni_bw.idn .....ale stahnete si z oficialnich posledni verzoV......tedy je jeste o kus klasictejsi quake ....

0/0
30.1.2009 9:55

Wes Parmalee

100%

Takové hodnocení je blbost... žádná gamesa není dokonalá.

Pane redaktore, kdybyste dal 99%, tak mlčím, ale stovka mě startuje! :-P

0/0
29.1.2009 19:58

Lubomír Hauerland

Re:

Z tvých diskusních příspěvků mám pocit, že tě irituje úplně všechno. Když máme na stupnici 100 procent, tak nevím, proč by se nemohlo používat. To by tam asi pak nebylo...

0/0
30.1.2009 13:46

Wes Parmalee

Re:

Asi proto, že tohle není stovková hra ani náhodou... :-PRv

0/0
30.1.2009 16:18

Ladislav Loukota

Re:

Já obecně jen nerad tříštím hodnocení mimo starou stupnici od jedné do deseti, příjde mi to zbytečné, takže pokud bych se měl rozhodovat mezi 9/10 a 10/10, tak bych dal deset. 100% není "nadpozemský zážitek", je to jen profesionálně udělaná hra s velmi dobrou a trvanlivou hratelností.

0/0
30.1.2009 18:05

Wes Parmalee

Re:

Já myslel, že jste předělali desítkovou stupnici na stovkovou, abyste mohli hodnotit trochu přesněji.

Sám píšeš, že tohle není nadpozemský zážitek a kdyby ses měl rozhodovat mezi 9 a 10...  Ale ty se nemáš co rozhodovat mezi 9 a 10, ty máš hodnotit 0 - 100.

Ale raději do mě šiješ a urážíš mě!

0/0
30.1.2009 20:21

Ladislav Loukota

Re:

Eh? Nemám důvod do tebe šít, mimoto, kdybych tě urážel, vypadalo by to jinak. Stovkové hodnocení bylo zavedeno, ale můj osobní názor je, že nebylo nutné a jak jsem řekl, nepoužívám ho s nadšením. Je nějaký faktický rozdíl mezi hrou, která dostane 71% a hrou, která dostane 74%? Pochybuju. Dávat špičce v žánru 99% a nikdy nedávat stovku nemá smysl. Resp. takhle, pokud se to tobě jako hypotetickému recenzentovi líbí, klidně si hodnoť třeba v promilích, ale podle mě je tohle zbytečné bazírování na číslech, které stejně neovlivní procento hráčů, kteří si nadprůměrně kvalitní hru stáhnou.

Mnohem více bych uvítal kritiku proč má být špatně, že jsem tomu dal plné hodnocení. Vadí někomu AI botů? Nelíbí se někomu grafika? Považuje gameplay za nudný? Minulé AA dostalo devítku a ve srovnání s AA08 bylo výrazně slabší.

0/0
30.1.2009 20:42

Wes Parmalee

Re:

Ladislave, já kašlu na Alien Arenu, já akorát komentoval hodnocení.

Jak si napsal, jedeš pořád v desítkovém, já to respektuji a tím to končím!

Ale ruku na srdce, tohle není 100vková hra ani náhodou!!!

0/0
30.1.2009 21:07

Wes Parmalee

tobě jako hypotetickému recenzentovi líbí

Kdysi jsem byl skutečný recenzent (www.freegame.cz) a jednou jsem dal 95% a stále mě to straší, jak jsem přestřelil!

0/0
30.1.2009 21:11

Lubomír Hauerland

Re:

No to jsem si mohl myslet. Jenom bych tě chtěl upozornit, že odteď budu všechny tvé příspěvky, které se nevztahují k dané hře, mazat. Diskuse nejsou určeny k polemizování nad redaktorskou prací.

0/0
31.1.2009 4:30

HmM

Re:

To je trochu zbrklá reakce.

0/0
1.2.2009 9:20

Bekele

Re:

kolik ti je ty magore?

0/0
23.4.2009 7:08

Ladislav Loukota

Re:

Tak nejedu v desítkovém úplně zcela, ale mám ho raději. A jak jsem řekl, pokud AA07 dostalo 9/10 a je IMO výrazně slabší, pak logicky nemůžu totéž hodnocení dát AA08.

0/0
30.1.2009 21:14

Wes Parmalee

Re:

To je tedy logika! 2007 má 90, tak 2008 musí mít 100! ;-D

Chlape, ty si přeci 07 nerecenzoval! Ber to z gruntu!

0/0
30.1.2009 21:55

HmH

Re:

Podle téhle logiky by hry typu NHL měly kolem dvou set procent. ;-D

0/0
1.2.2009 9:21

Ladislav Loukota

Re:

Co si pamatuju z dob, kdy jsem NHL hrával, tak spíše naopak ;-D Jinými slovy, pokud máš vedle sebe horší verzi hry z loňského roku a lepší verzi z letošního, oceníš tu letošní hůře, nebo co přesně navrhuješ...?

0/0
1.2.2009 11:43

H11

Re:tedy věcně proč ne 100

Tak věcně,

Grafika-efekty jsou o stupen horsi, mount abd blur HDR, vyhlazovaní, a podobne graf. efekty tato hra narozdil od posledni verze OA nezná. (možná jsem je neobjevil)

AI-Proti hardcore z OA hloupejsi (nehral jsem dlouho může být subjektivní)

Sigle player-To někoho opravdu bavilo, tomu nevěřím?,Boti-všichni jsou uplně stejní, chovají se stejně nuda

Humor a "drsné hlášky"-oproti OA zcela chybí, bez "multi kill" není střílečka střílečkou:-)80 procent.

0/0
30.1.2009 22:48

Ladislav Loukota

Re:

To ne, ale obě recenze jsou na jednom webu.

0/0
30.1.2009 23:21

Petr Neumann

Re:

No jenže OA je skutečně o dost lepší... tak kolik by měla dostat? 120 procent? Oops, asi chybka, co?

0/0
1.2.2009 8:57

Ladislav Loukota

Re:

OA jsem ovšem nehrál. Nevidím důvod, proč by obě hry nemohly mít 100%, hodnocení her je spíše finální doporučení hráčům, než že by mělo indikovat kdo je o prsa lepší v tom či onom. Obě hry jsou špičkou v žánru. Pokud AA i OA dostanou každý 100%, bude na hráči samotném jak se rozhodnou podle faktů uvedených v recenzi. I pokud je OA výrazně lepší o 20%, tak AA08 si podle mě stále zaslouží stovku - odlišovat to nějak jedním nebo dvěma body, kdy AA dostane 98 a OA 100 mi příjde zrovna tak nepřesné, jako dát oběma hrám stejně. A nedovedu si představit, že bych AA dal jen 80%, tedy jen o 10% více, než kolik jsem dal Avert Fate, protože AA je mnohem více propracovaná než Avert Fate. Vaše veškerá kritika AA vychází z toho, že OA je lepší - to ale přece nesnižuje kvality AA.

0/0
1.2.2009 11:43

Petr Neumann

Re:

Máte zajímavou koncepci hodnocení, ale zbytek světa používá jinou. 100 % je nedosažitelný ideál, kdy hra exceluje naprosto ve všem. Tomu se dá pouze přiblížit, ale nikoliv dosáhnout. A každý nedostatek, ať už hodnocený samostatně, nebo v kontextu s ostatními hrami v daném (sub)žánru by se měl v hodnocení projevit. To, že jste se už nějak "zastřílel" a teď by vám v tom vznikal zmatek - no to mi promiňte, ale to není náš problém. Mohu pouze doporučit ten systém zbořit, postavit znovu a lépe a nemást čtenáře, který je zvyklý na standardní systém používaný všude jinde, protože čtenář se vám přizpůsobovat nebude. Veškerá moje kritika směřuje k tomu, že v pasti, do které jste se chytil tím stovkovým hodnocením, přestává hodnocení plnit svoji základní a hráči očekávánou funkci - rozlišit. A závěrem, aby toho nebylo málo, zápisy 100 % a 100% jsou dvě různé věci; to první znamená sto procent, to druhé stoprocentní (adjektivum).

0/0
1.2.2009 12:16

Ladislav Loukota

Re:

Což není pravda, žejo. Desítkové a tedy absolutní hodnocení se u nás i v zahraničí udílí naprosto běžně brilantním must-play hrám. To že to část hráčské komunity chápe jako hru, která změní svět & způsobí příchod mesiáše, už jaksi není chyba recenzentů. (Nejen) moje stupnice má možná tu nevýhodu, že nerozdliší OA a AA rozdílem jednoho procenta, ale vámi propagovaná stupnice zase ve skutečnosti dosahuje jenom devíti stupňů z deseti. Absolutní hodnocení se na Plných hrách neudělilo poprvé ani naposledy.

0/0
1.2.2009 13:31

Petr Neumann

Re:

Naprosto běžně? LOL. I ty velké servery, které to dělají, dávají absolutní hodnocení naprostému minimu her a často za velmi přísných podmínek - musí jít o zcela výjimečný počin. Alien Arena 2008 je takovou hrou jen stěží. Není to nejlepší FPS, a není to ani nejlepší freeware FPS. Ostatně hráči to dobře rozpoznali a jejich průměrné hodnocení 57 procent jaksi neodpovídá tomu, že by to měl být skvost se sto procenty. Čili to vaše hodnocení klame tělem, a čtenář si vlastně musí složitě dohledávat, že pod absolutním hodnocením si představujete něco jiného, než on čeká. Super. A pořád mi není jasné, proč by mě mělo zajímat, že jste jinou hru hodnotil X, a kvůli tomu tuhle hru musíte hodnotit X+Y. Přijde mi lepší to původní nadhodocené číslo neuvažovat, než za každou cenu držet linii, která další hry pošle na nicneříkající hranici sta procent a povede ke zklamání hráčů, kteří vám uvěří, že jsou to dobré hry.

0/0
1.2.2009 15:54

Ladislav Loukota

Re:

Vkládáš mi do úst něco, co jsem neřekl a navíc ti hapruje argumentace. Napsal jsem "naprosto běžně pro brilantní must-play hry", což je v zásadním rozporu s tvým předchozím tvrzením, že "100 % je nedosažitelný ideál, kdy hra exceluje naprosto ve všem". To tvrdím já, IGN, Edge i GameSpot, zrovna v tomhle jsem s nima kupodivu shodl. Taky jsem napsal, že AA je na vrcholu indie freeware FPS (a jako takové se musejí uvažovat v jiných intencích, než komerční hry), nikoliv že je nejlepší, protože tvrdit o jakékoliv hře, že je nejlepší, je stejná past, jako o jakékoliv hře tvrdit, že je dokonalá. Můžeme se bavit o tom, v čem se AA a OA liší a jestli je to dobře nebo špatně, ale nic to nemění na tom, že takhle vypadajících indie FPS je jako šafránu a nic to nemění ani na tom, že desítkové hodnocení se opakuji používá běžně a jak si sám můžeš vygooglovat, tak to evidentně není nedosažitelné číslo.

0/0
1.2.2009 16:23

Ladislav Loukota

Re:

Co se týče hodnocení hráčů, tak je třeba brát s velkou rezervou, protože se rozchází u většiny recenzí. Je příliš subjektivní. Představa, že AA08 s desítkami levelů a supergrafikou dostane sotva 60% a Avert Fate s jediným pětiminutovým kolem dostane od nich přes 80%, to myslím jasně dokumentuje, že tady něco nesedí.

0/0
1.2.2009 16:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.