Diskuze

Rozhovor: Jak šel vývoj New Castlevania 2 a co budoucnost?

Podle autora rovných 20 měsíců trval vývoj New Castlevanie 2. Také proto jsme museli tento rozsáhlý projekt podrobit analýze ze strany samotného autora, jež nám prozradil něco málo ze zákulisí vývoje a také trochu co se budoucnosti týče.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pepa

22. 3. 2009 9:41
bedynky

No to je celkem skoda, ty bedny obcas tropi neprijemnosti to je pravda, je to kuli tomu aby to zase nedelalo jine hlouposti. Jde o to ze by se bedna nemela hejbat, nekdy je dobre do ni trochu bouchnout bicem, zvlaste kdyz jich je vic na sobe.

0 0
možnosti

Wes Parmalee

21. 3. 2009 12:41
!!

Tak jsem to dotáhl do levelu 1/4. Víc jsem neměl sílu.

Jde vidět, že to muselo dát velikou práci, vypadá to obstojně, ale absolutně šílená manipulace s bednami sráží již tak průměrnou hratelnost hluboko dolu!

Až se z toho otřepu, tak to opět zkusím. Teď na to nervy nemám! ;-)

0 0
možnosti

Michal

21. 3. 2009 11:27
...

Poznám ludí čo GameMaker zásadne odsudzujú a nadávajú naňho, ale ako tak pozerám dajú sa v ňom vytvoriť vcelku zaujímavé veci.:-P

0 0
možnosti
WP

Wes Parmalee

21. 3. 2009 7:20
www.pepagames.ic.cz

Ono už je to hotové? Stáhnu, kouknu :-). Castlevanie jsem měl vždycky rád... jak ty staré 2D, tak i ty novější ve 3D kabátu...

0 0
možnosti

Lubomír Hauerland

21. 3. 2009 8:40
Re:

Recenze u nás vyjde zítra.

0 0
možnosti