Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VectorLocust - svět utkaný z pavučiny

Příspěvek z vývojářské soutěže nabízí netradiční grafiku ze sítě vektorových objektů a také strategické prvky při ovládání jednotlivých částí mapy před nepřátelskými emzáky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

pred procesem renderovani? :D

"Pred procesem rendrovani?" Kuciii, vy asi nevite o co go... Pred procesem rendrovani mam model. Ten tvori jeden a vice meshu. Mesh je tvoren polygony -- a to JSOU vsechno plochy, ne cary :) Ono se rekne vertex, ale i u nej musim rict ktere z nich davaji dohromady face, nikdo si to z prstu nevycuca... A pak pri samotnem renderovani bud pouzivam maliruv algoritmus, deleni obrazovky a nebo "normalni" z-buffer.

Jste asi mysleli wireframe, ne?

0/0
25.7.2009 16:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.