Diskuze

VectorLocust - svět utkaný z pavučiny

Příspěvek z vývojářské soutěže nabízí netradiční grafiku ze sítě vektorových objektů a také strategické prvky při ovládání jednotlivých částí mapy před nepřátelskými emzáky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

25. 7. 2009 16:52
pred procesem renderovani? :D

"Pred procesem rendrovani?" Kuciii, vy asi nevite o co go... Pred procesem rendrovani mam model. Ten tvori jeden a vice meshu. Mesh je tvoren polygony -- a to JSOU vsechno plochy, ne cary :) Ono se rekne vertex, ale i u nej musim rict ktere z nich davaji dohromady face, nikdo si to z prstu nevycuca... A pak pri samotnem renderovani bud pouzivam maliruv algoritmus, deleni obrazovky a nebo "normalni" z-buffer.

Jste asi mysleli wireframe, ne?

0 0
možnosti