Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Focus – Portal znovu a jinak

Jde po geniální hře od Valve využít nápad s teleportováním naprosto jiným způsobem? Nejnovější dílko od Jesseho Vernbuxe dokazuje, že ano.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

portal

Indie hra zalozena na principu portalu existovala uz davno predtym nez to udelali Valve.  Oni jen koupili ten nápad. V puvodni indie hre ktera byla normalne v 3D se vyuzivali jako portali zrcadla, nespomenu si ale na nazov te hry.

0/0
7.12.2009 8:15

Host

Re: portal

Hra se jmenovala Narbacular Drop R^

0/0
7.12.2009 15:42

Host

Kratší?!

Tvoje máma je kratší!!

 :-)

0/0
6.12.2009 23:50

Wes__Parmalee

Ufff

!!!DOHRÁNO!!!

0/0
1.12.2009 14:06

Untouchable

Re: Ufff

Já to vzdávám, takovej Saut proti tomu byl procházka růžovým sadem

0/0
3.12.2009 0:45

Oleg Masopust

Wes Parmalee (mám problém s body)

Poslední těžký level je ten, kde jsou 2 střílející rakety, na každé straně 8 spínačů a podlaha je také plná spínačů. Skákal jsem sem a tam a nakonec to dal (o spodní spínače jsem se nezajímal, ty se aktivovaly padajícími troskami). Pak už je to chvilku pohodová procházečka a KONEC;-).

A taky jsem si přepnul akční tlačítko z mezerníku na Ctrl - je to znát, protože mezerník+šipky někdy dělají neplechu.

0/0
3.12.2009 10:13

Untouchable

Re: Wes Parmalee (mám problém s body)

jo tam přesně jsem, na každý straně je jich 10, lítám jako blázen, ale vždycky mě sejmou

0/0
3.12.2009 12:57

Oleg Masopust

Re: Re: Wes Parmalee (mám problém s body)

Je jich tam deset, máš pravdu. Skoč do strany, pak na střed, kde je ten dobíjecí kámen, který ti doplní maximální dosah skoku. A tak dokola. O spodek se nestarej... ten se nakonec vyčistí.

U tohoto levelu to musí být strojové - bez myšlení!!!

0/0
3.12.2009 21:02

Wes__Parmalee

!

1. Co je na tom logického?! Tohle je arkáda!

2. Hru jsem zatím nedohrál, ale posledních 5 levelů, které jsem zatím prošel, je to absolutní peklo, kdy se arkáda mění a totální zmatek...

...

Zatím to na HDD nechám, protože mě vytáčí, že to nemůžu dohrát, když recenzent píše, že je to kratší... :-P:-P:-P

;-)

0/0
30.11.2009 20:41

Untouchable

Re: !

hehe, přesně, já se už půl hodiny po každym kole modlim ať je konec a furt nic. A to jsem přepnul na easy

0/0
30.11.2009 21:22

Wes__Parmalee

Re: Re: !

Já si myslím, že si z nás pan Loukota vystřelil... ale jestli to opravdu dohrál za krátkou dobu, tak se mu klaním! ;-D

0/0
30.11.2009 21:30

-Ray-

Re: Re: Re: !

ad 1. Pokud napíšu arkáda, jako u 90% jiných her na PH, bude si to čtenář asociovat spíše s nějakým shmupem. Focus ale není o střílení, je o překonávání překážek aniž bys ty překážky zastřelil. Proto jsem zase po čase zvolil kategorii Logická. 

ad 2. Co se délky týče, vycházel jsem z nějakého oficiálního textu, protože jsem hru samozřejmě nedohrál. Nicméně, jelikož zrovna ty dohráváš za 10 minut i s pauzou na kávu hry, které mě trvají půl hodiny, tak příliš nechápu tvé rozčarování.

0/0
1.12.2009 11:05

Wes__Parmalee

Re: Re: Re: Re: !

ad 1. V arkádách se z 90% nestřílí, tam se skáče... Škoda, žes nedošel dál, protože by mě pak zajímalo, co je logického na tom, když na mě letí 10 raket a já musím uskočit a za sekundu další rakety. Tady to chce rychlé prsty = arkáda!

ad 2. Nechápu, jak recenzent může napsat, že je hra kratší, aniž by ji dohrál?! Podle obrázků odhaduji, že bych tak 1/3 co jsem já (a to ještě nemám dohraný).

Já přeci nemůžu za to, že Alenka tu napíše o hře, že je skoro nehratelná a pak ji nejen já dám za 10 minut a nebo že se tu rozplýváš nad skvělou arkádou, která mi pak také trvá 10 minut - i s tou kávou.

Já se ale nechci hádat, protože pokud se hry budou recenzovat stylem, že tomu dám 5 minut a přečtu si OFICIÁLNÍ TEXTY, tak je to bezpředmětný! A přitom se mi tvoje recenze líbí - jsou tu jednoznačně nejlepší!

0/0
1.12.2009 11:41

-Ray-

Re: Re: Re: Re: Re: !

ad 1. Příjde na to. PH bohužel neumožňují hru označit ve více žánrech. Teď mě to popsání žánru arkád trochu překvapilo, tak jsem se nejistě podíval na Wikipedii a tam se pod arkády řadí všechno možné, včetně logických her. V recenzi Focusu mi ale primárně šlo o to odlišit tím logickým onálepkováním nápad s teleportováním, který prostě je i v tomhle (sub)žánru originální a víc na hlavu, než prosté přeskakování. Je v tom hodně akce, ale ta může být v nějaké formě přítomná i v logické hře. Tobě to příjde víc jako arkáda, já zase chtěl trochu jiný Focus odlišit. Víc bych v tom nehledal a možná to logické označení trochu chyba je.

ad 2. Já nepopírám, že vyslovit hodnocení aniž bych hru dohrál není profesionální (byť si stojím za tím, že u drtivé většiny her se kvality dají rozpoznat za základě té doby, kterou odehraju, jinak bych je nehodnotil), ale tak už to hold v presu chodí a klidně jsem taky ochotný přiznat chybu, která z tohohle pramení - pokud do recenze napíšu, že hra je nudná, a nějaký hráč odpoví, že po třetí hodině se to výrazně zlepší, klidně to zpětně poopravím (s odkazem na čtenáře, ne na mě). Z oficiálních textů autora ale jaksi vycházet můžu - je rozdíl, pokud napíše, že jeho hra je super nebo že je krátká.

Každopádně ani já nechci flamewar diskuzi, protože vím, že to hodnocení není dokonalé a že dělám chyby. O tom žádná.

0/0
3.12.2009 20:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.