Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Project Ignis - epické vesmírné dobrodružství

Úžasná pouť vesmírem, bouřlivá vesmírná válka a zároveň hra z českých luhů a hájů. Seznamte se s jednou z nejlepších freewarovek z naší rodné vlasti, která k nám za poslední měsíce zavítala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cinclant

Jets'n'Guns

Vypadá to podezřele podobně :-/

Ale líp ne ;-D

0/0
2.1.2010 20:10

cinclant

Re: Jets'n'Guns

No dobře, tak jsem za ... . Recenzi jsem pročetl až teď  :-)

0/0
2.1.2010 20:11

Untouchable

Pignis

Vánoce na plných hrách jsou opravdu štědré. Určitě nejlepší střílečka za hodně dlouhou dobu. Obtížnost i na mě trochu moc vysoká, ale to jiní hráči zase ocení. Já oceňuju stylový intro;-)

0/0
31.12.2009 14:31

Host

recenze a hodnocení (Sysel)

Jsem rád, že jsi to nakonec zrecenzovala, Alenko ;-)

Recenze mi přijde fér, tolik ode mne jakožto tiskového mluvčí autorů. Obtížnost bych do hodnocení taky zahrnul, když to kvůli tomu odnesnou nervy hráčů :-).

S obtížností obecně mám u všech svých projektů problém (ano, jsem odkovaný "starou školou" raných devadesátých let, kde se člověk musel sakra snažit, aby to dohrál, ale když už to dohrál, tak měl pocit dobře odvedené práce). Takže na jednu stranu chápu, že v "dnešní době" to spoustu "casual" hráčů odradí, na druhou stranu mi to zas až tak neva, ta hra je od "pařanů pro pařany". Stejně myslím, že běžní hráči dnes do freeware tolik nejdou (narozdíl od cca 5 let zpátky, tou dobou byl hlavně u nás v ČR opravdu freeware na výslunní), spíš to snad zaujme právě ty, kteří si rádi vychutnají remake oldies, abandonware etc., prostě společně s autory hry zavzpomínají na staré časy (Tyrian, mlask! ale i Prince of Persia, Duna, Dungeon Master, Hexen... jiné žánry, ale podobný "styl"). Taková tedy má obhajoba obtížnosti. Už mi to říkalo (i při testování) několik lidí, že je to těžké, ale nevím, mně to přijde v pohodě, když člověk bosse zabije třeba napotřetí či napočtvrté... navíc se musí taktizovat se zbraněmi, kdyby to bylo jednodušší, tak stačí jen upgradovat na sílu a člověk nemusí řešit jak ty zbraně a vybavení nakombinovat.

Moc jsem se rozepsal, každopádně díky za hezkou recenzi a šťastnej novej rok!

Jan "Sysel" Jirkovský

0/0
31.12.2009 12:39

Host

hodnoceni

Dobry den,

jestli davate body dolu za obtiznost tak jste amateri a ne recenzenti pocitacovych her. Buh s vama

Tonda

0/0
31.12.2009 3:43

Host

Re: hodnoceni

Je obtížnost a obtížnost. U komerčních her (i starých) to bývá vyvážené protože betatest, u freeware to může být prostě mladická nerožváznost autorů.

Ray

0/0
31.12.2009 8:18

Host

Re: hodnoceni

Nevidim duvod, proc to nezahrnovat do hodnoceni. Jednim z faktoru hodnoceni je hratelnost a pro me proste hratelnost vlivem obtiznosti sla dolu. A to ze spousta lidi hru kvuli obtiznosti po peti minutach odlozi mi prijde jako dostatecny duvod k tomu, zahrnout to do hodnoceni. Mozna by bylo dobre mit na mysli, ze at se snazime jak se snazime, hodnoceni her porad bude do jiste miry subjektivni. Je tedy normalni, ze to nekdo jiny vidi jinak ;-)

Alena Varkockova

0/0
31.12.2009 11:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.