Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

.kkrieger – zapomenutá revoluce

Bez okolků – máme tu engine takřka na úrovni Dooma3 a to jen na 95kB. Od zapomenutého klenotu jménem .kkrieger by se dnešní vývojáři měli čemu učit!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Blackened Halo

:)

mne sa tento jeden level pacil ovela viac ako cely doom 3 ...a btw grafika je tu fakt lepsia...ojoj a ta obrazovka 16:9 ..no krasa:)

0/0
6.6.2010 15:35

miguele

DOTAZ

TAK TO NEMA CENU STAHOVAT?Rv

0/0
2.6.2010 21:16

marco.polo

Re: DOTAZ

NEMÁ JE TO SHIT TEN CO TO RECENZOWAL ASI NIGDY NEWIDEL CRYSYS PZE BY NEMOHL NAPSAT ZE JE TO JAKO DOOM III. ;-O;-O;-O;-O;-O;-O;-O;-O

0/0
3.6.2010 1:08

-Ray-

Re: Re: DOTAZ

CRYSYS jsem nehrál skutečně nigdy!

0/0
6.6.2010 18:35

Lucien Lachance

Re: Re: DOTAZ

A vy jste asi nezazil eru dem na Amigach... Nova generace vlacena mainstreamem tohle nedokaze ocenit :D

0/0
24.6.2010 2:27

marco.polo

Re: Re: Re: DOTAZ

HEH CO TO MELES LOL PREJ DEMA NA AMIZE ;-D;-D KONZOLE SOU PRO LAMI A DEMA SOU PRO TUPONE CO NEUMJEJ STAHOVAT Z WAREZU OMFG ;-O;-ORv

0/0
30.6.2010 21:11

berryzz

Re: Re: Re: Re: DOTAZ

chlapečku nelez na net fóra, dokud se nenaučíš vyjadřovat

0/0
14.7.2010 18:23

meshugeah

http://www.theprodukkt.com/

btw

0/0
31.5.2010 23:22

marcusant

hratelnost

PS: grafikou bych tento počin s Doomem III vskutku nesrovnával, i když vzhledem k velikosti oplývám nadšením. Grafikou se to blíží postarší hře Quake (II?), ovšem engine má větší nároky, nesrovnatelně větší. Na Intel GMA (jakékoliv) to raději nezkoušejte. Rozsahem je to spíš demo než hra, ale možná tudy vede cesta k budoucnosti. Při určité optimalizaci práce s pamětí a využitím novějších technologií (vyšší shader, physx ap.) by to mohla být bomba. Fyzika je sice opravdu základní ale je tu: když vyskočím spadnu, střela letí po "balistické křivce";-D, odráží se od stěn a objektů. Co mě zaujalo nejvíc byla křivka. Ne spousta malých úseček zakroucených do zubatého obloučku, ale vcelku ladná křivka. V návalu nostalgie jsem si vzpoměl na již zcela zapomenuté demo Mars z dob MS-DOSu (.com soubor cca 24kB)

0/0
31.5.2010 18:41

meshugeah

Re: hratelnost

s křivkou nemáš pravdu - bohužel. Když se podíváš na světlo na zemi nebo kulaté okno na konci, stále vidíš že jsou kreslené z trojúhelníku. Revoluční je ale způsob "nahrávání" scény, protože ta se nenahrává z uloženého souboru, ale znovu "kreslí" ze zdrojového kódu. Pání autoři jsou v dobrém smyslu naprostí magoři.

0/0
31.5.2010 23:21

marcusant

yelowstone

Yelowstonský národní park, nejstarší národní park na světě byl pojmenován podle řeky Yellowstone, která protéká tímto územím a jejíž

břehy lemují vysoké žluté skály (cit. wikipedia), tedy nikoli Yelowstown(eský) jak bylo v článku užito, ale Yelowstoneský.

0/0
31.5.2010 17:39

Wes Parmalee

Tohle znám několik let

Je to programátorský majstštych, o tom žádná, ale jako hra mě to nějak nevzalo...

0/0
31.5.2010 14:57

SH code

...doom 3?

nádech a výdech, pane recenzente, tohle má co do grafiky dosahovat kvalit doomu? ano, vtěsnat něco takovéto do 93 kilobajtů je síla, ale na doom se to ani zdaleka nehrabe, to je dost přehnané...

0/0
31.5.2010 13:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.