Drone – neustále v obležení
Drone
Platforma: Freeware
Výrobce: David Wilson
- Kombinace tower defenseru a akce
- Všeobjímající nuda
Ladislav Loukota
Cesty experimentovaní jsou nevyzpytatelné. To, co se na první pohled může zdát jako dobrý nápad, se v praxi často prokáže jak naprosto nepoužitelné. Klasickým příkladem bizarních vynálezů jsou zavrhnuté koncepty na využití atomu. Atomový raketomet by s přimhouřením očí (doslova) možná ještě fungoval, ale co takový atomový granát? Nemluvě o osobních atomových automobilech... Že dobrá idea sama o sobě nestačí dokazuje dnešní hybrid mezi akční arkádou a tower-defense strategií od vývojáře Davida Wilsona. Ve velmi pěkném tutorialu nastíní lákavý koncept strategie, ve které si i sami zastřílíte, aby pak zbytek nadějně se rozvíjející hry utopil v šedi. Znovu doslova.
Pro ujasnění – tower defense strategie jsou strategie, ve kterých stavíte jednotky/budovy ve snaze zastavit nekončící vlny nabíhajících oponentů. Neutočíte, ale sami bráníte nějaký kus mapy. Většinou tak musíte chytře kombinovat budovy, schopnosti a průběžně kvalitativně i kvantitativně vylepšovat svoji linii. Budovy stavíte i v Drone. Namísto snaze zabránit hordám v postupu do nějakého území mimo mapu ale bráníte jenom sami sebe. Budovy přitom jakkoliv nevycházejí ze zajeté šablony subžánru tower defense her. Některé věže kropí rychleji, jiné pomaleji ale silněji, a některé baráčky zase plní úlohu obětních beránků a lákají na sebe palbu. Potud OK, byť variabilita budov mohla jaksi být variabilnější.
Kromě toho ale můžete skrze váš avatar přiložit ruku k dílu i sami. Ze zabitých protivníků je nutné sbírat peníze, za které si můžete koupit věže, ale i výzbroj pro sebe. Zbraně na blízko jsou překvapivě silné, protože oponenti mají tendenci pronásledovat vás ve shlucích. Naopak kulomety jsou z tohoto důvodu poněkud oslabené. Hodí se i granáty. Jako většina hybridních systémů má i Drone problémy v tom, že není dokonalý ani po jediné své stránce. Jako tower defense je příliš prostoduchý. Jako akční arkáda také. A dohromady spolu nevytvářejí nijak oslnivou kombinaci. Připočtěte k tomu šedivé prostředí a příliš pomalé tempo hry, kdy na hráče nabíhají desítky totožných pomalých a slabých oponentů, a vyjde vám naprosto tuctová a průměrná nepodařenina.
Hodnocení hry
Naše hodnocení
Hodnocení čtenářů
Vaše hodnocení
Doposud hodnotilo 15 čtenářů
The Last of Humans představuje: Nejhlasitější zombie v historii
Nemrtví v této akci jsou asi tak rychlí, jako zabržděný parní válec. Ale to této „hororové“ hře...
Smrt v REZ PLS není pro dvě kouzelnická nemehla překážkou
V této velice pěkné, ale technicky nedokonalé plošinovce vám nepomůže ukládání pozice, ale síla...
Crypt Worlds jsou ukázkou designérského génia a šílenství
Dohrání málokteré hry ve vás zanechá takovou duševní a mentální prázdnotu. A málokterá hra je tak...
King‘s Comfort, aneb, co dělá Norman Bates během dlouhých nocí
Zdánlivě liduprázdný motel je skvělé dějiště tradiční „vyvražďovačky“. Tohohle maniaka není tak...
PRACOVNÍK ESTETICKÝCH OPRAV VOZIDEL - BRNO (A12351)
AURES Holdings a.s.
Liberecký kraj