Věcfi, které se na monitoru během hraní ve skutečnosti dějí je velmi těžké takto textem zachytit. Stačí snad jen vědět, že od počátku se pohybujete na barevné síti, která vypadá naprosto průměrně, ničím neobyčejně. To se změní ve chvíli, kdy z hlavní lodi vypálíte první projektil. Vše v okolí se začne vlnit, zářit a postupně měnit barvu snad do všech myslitelných odstínů. No a v tom vlastně spočívá hlavní krása projektu - v tomto dopředu neodhadnutelném chování herní plochy, jež dává Dyngrid naprosto nový lesk.Pohybovbat se sice budete na stále stejné obrazovce, herní svět ale snad nikdy nebyl natolik variabilní a měnící se jako je to možné prohlásit v případě tohoto.
Jinak vlastně není Dyngrid natolik odlišný od většiny tuctových vesmírných stříleček. Ovládáte malou raketku jednoduchého geometrického tvaru. S tou se proháníte jednoobrazovkovým prostředím, kde se od vás očekává likvidace velkého množství okolních protivníků. Zpočátku se po obrazovce bude pohybovat jen několik z nich, posunujících se velmi pomalu a tudíž vám dávajíc dostatek času k tomu, abyste se jim hrdě postavili. To ale postupně vymizí a herníá obrazovku ovládne najednou i desítka jednotek. Ty poputují ze všech směrů a dosti velkou rychlostí, takže se stává pomalu nemožné ve všem se orientovat. To ještě uzmocnuje ono měnící se prostředí, které v pozdějších částech na monitoru vytvoří i hodně slušný chaos. V takové chvíli bych již graficxké efekty hodnotila spíše záporně - škoda že se autorům nepodařilo udržet je v únosné míře.
Tím ale rozhodně nechci říct, že by snad Dyngrid automaticky byl velmi špatnou hrou. Právě naopak, nabízí dvě odlišné plochy pro začátek a množství inovací, které vás u monitoru udrží na poměrně slušnou dobu. Neváhejte a stahujte!