Vaším úkolem bude stát se opravářem elektrické sítě a po každém útoku robotů v co nejkratším čase obnovit přísun elektřiny. Každá mise tedy začíná obrovským výbuchem, který na obrazovce vytvoří chaos z přívodních trubek, ale také zde vyprodukuje celou řadu bonusů a pastí. Vaším předním úkolem ale pochopitelně budou trubky, které jednoduchým klikáním natočíte do správného směru tak, aby na závěr opravdu vytvořily souvislého hada, kterým z několika zdrojů zabudovaných na okrajích opravdu propluje elektrická energie. Na všechno máte omezený čas a kromě jednoduchého klikání a otáčení trubkami od vás budou požadovány také další úkony. Vysbírat byste měli pomůcky na zemi a využít z nich všech možných bonusů.
Tím se ale dostáváme k hlavnímu problému – hlavní hrdina neumí přelézat trubky. Jeho postava se vyskytuje přímo na obrazovce a tak není nic jednoduššího než ho vzít a přesunout a to opět klikáním, tentokrát ale na holou zem. Pokud byste rádi prošli na druhou stranu v místě, kde vám v tom brání trubka, bude potřeba dojít přesně na místo těsně před ní a pravým tlačítkem kliknout na trubku. Tím se odstraní a umístí do vašeho inventáře, kde jich ovšem můžete mít pouze omezené množství. Naštěstí stejně snadno, jako jste trubku odebrali, je možné ji zase přidat a to například tak, že si stoupnete opět těsně před místo, kam ji chcete místit, tentokráte ale třeba z druhé strany a klikem myši ji opět umístíte na místo. Ovládání je tedy velmi snadné a vlastně si bez problémů vystačíte i se samotnou myší a to i v případě posledního velkého úkolu, jež vás čeká, a sice zmáčknutí červeného tlačítka. To spustí proud elektřiny a v případě, že jste byli úspěšní se posunujete dále.
Design levelů v Electro Master se poměrně povedl. Prostředí se postupně mění, síť bonusů houstne a přijdou také speciální předměty, kterými je možné zvyšovat celkové skóre. Aby vše nebylo tak růžové, jak se zdá, o slovo se přihlásí rovněž pasti, kterým byste se měli rozhodně vyhýbat.