Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Electron - ovládnete svoji ruku?

  12:00aktualizováno  31. srpna 2004 2:16
O úspěchu v Electronu rozhoduje především schopnost ovládnout své pohyby, tentokráte především ty, které provádíte za pomocí myšítka. V opačném případě následuje ztráta života a opakování celého levelu, což v mnohých případech je trest více než dostatečný. A co vy, ovládnete Electron?
40

Electron

Platforma: Freeware
Výrobce: Silvian Seccia

Stáhnout

Electron

Do dnes již široké skupinky her, které se inspirovaly "nápadem" ze skutečného světa, jde bez problémů zařadit i dnešní Electron. Ten, jak vám dále popíšu, zaujme především hráče schopné ovládnout svou mysl, své ruce a prostě lidi schopné vysoce se soustředit. A to myslím doopravdy, neboť roztržití lidé tuto hru nejspíše nedokončí!

Kdo z vás sledoval populární televizní soutěž pevnost Boyard, nejspíše si vzpomene na jednu z mnoha disciplín, kde se soutěžící snažil dostat kovový kroužek z jedné strany na druhou, přičemž se mezitím nesměl oním kroužkem dotknout drátku, kterým byl provlečen. Dotyk znamenal neúspěch, stejně jako v Electronu.

Protože jsme se ale přesunuli ze skutečného světa na virtuální plochu počítače, kroužek nahradila kulička a drátek stěny rozlehlých bludiští. Samotný pohyb potom neprovádíte držením oné kuličky, ale hýbáním myši. Je tedy vhodné ještě před spuštěním hry nastavit citlivost myši na nejmenší, jinak je naděje na úspěšné dohrání jednoho z dvacítky levelů minimální.

Electron

Aby se hráčům Electron nezdál stereotypní, autoři přidali do hry pár zpestřujících prvků. Můžete tak sbírat nové životy, stát se obětí pohyblivých plošinek, narazit na nečekaný zátaras a podobně. Protože i zde platí jednoduché pravidlo sbírej co to jde, neměli byste ony bonusy přehlížet. Každý život navíc se hodí.

O úspěchu hry rozhoduje i grafické zpracování a protože hráči jsou stále náročnější, tvůrci freewarovek jsou obvykle vystaveni před poměrně složitý úkol hráče co možná nejvíce zaujmout. S tím si však nejspíše nedělal příliš velkou hlavu Silvian Seccia, autor Electrona. Grafické zpracování nejenže není nikterak moderní, ale ani nikterak povedené. Je sice pravda, že u hry tohoto typu to není rozhodující, ale přeci, pěkná grafika spíše potěší než odpudí. Na druhou stranu, rušivých prvků a elementů v Electronovi najdete více než dost a váš úkol (viz. výše) je tak maximálně ztížen.

Electron

Ani zvuková, nebo chcete-li hudební stránka není extra povedená. Jakási melodie zazní pouze po spuštění, při samotné hře už hudbu nenajdete. Pouze v případě neúspěchu (případně úspěchu) se ozve krátké "tadáááá". No, nevadí.

Přestože tedy Electron nedisponuje kdovíjak kvalitním grafickým zpracováním, hudebním doprovodem, natožpak multiplayerem, své příznivce si určitě najde. Stažením určitě nic neztratíte, necelé mega máte "doma" i po nekvalitní lince za pár minut a kdo ví, třeba nakonec i vás tato jednoduchá gameska zaujme.

Autor:


Hodnocení hry

Naše hodnocení

40 %

Hodnocení čtenářů

44 %

Vaše hodnocení

Doposud hodnotilo 28 čtenářů



Nejčtenější

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.