Příběh ve hře zcela chybí, trakže se vlastně ani nedozvíme, co dva rozdílné charaktery svedlo dohromady. Hra vás s ním seznámí pouze v textové podobě se speciálními schopnostmi hrdinů, přičemž další specifikace ohledně tohoto odvětví budou následovat v několika prvních misích přímo na příkladech. Vše je vytvořeno tak, aby se k hraní projektu mohli posadit hned dva jedinci naráz. Není to naštěstí podmínkou a jestliže se projekt rozhodnete vyzkoušet jakožto singleplayerovou hru, budete se jen muset spokojit s tím, že máte práci navíc. První hrdina se totiž ovládá na klávesnici, pohybuje se za pomocí WASD a mezerníkem aktivuje svůj speciální útočný mód. Ten ze svalnatého bojovníka vystřelí projektil, jež složí případného protivníka k zemi. Spolubojovník je trochu z jiného těsta. Ovládá se za pomocí pohybu myší a také zvíládá ničit protivníky, ovšem pouze ty statické. Doufám že jste z toho nezískali dojem, že jde o nějakou prachsprostou akční záležitost. Zabíjení protivníků je spíše doplňková záležitost, která vyplní mezeru mezi plněním logických úkolů.
Jednoduché posouvání, mačkání tlačítek na zdi i na zemi způsobí otevírání dveří a tím pádem i postup do dalších částí levelu. Cílem je vždy dojít až k exitu, cesta je ale zpočátku neprodyšně uzavřena. Tlačítky si ji ale odemknete, přičemž na některé bude nutné přitáhnout závaží v podobě bedny. To zvládne především silnější červený jedinec. Modrý naopak vyniká rychlostí, mrštností, neútočí na něj některé typy jednotek a dokáže projít skrze jednu barvu paprsku. Podobně na tom je i jeho kolega a vydedukovat jak vzájemnou pomocí dojít ke zdárnému konci nebude vůbec problém. Projekt patří spíše k těm jednodušším a level design sám o sobě mě příliš neoslovil. Žádné záludnosti tedy nečekejte a s chladnou hlavou bez větších záseků jistě dojdete ke zdárnému konci.
Celkově se jedná o spíše průměrnou či lehce nadprůměrnou logickou záležitost, která trpí nejenom slabším technickým zpracováním, ale především problematickou kolizí s okolím. Postavy budou narážet do jakéhokoliv výstupku a pohybovat se s tou přivázanou ke kurzoru myši je občas neskutečný problém. A právě na těchto věcech projekt ztratil hlavní plusové body.