To není vůbec špatná funkce vzhledem k přenesení staré dobré klasiky do netypických třech dimenzí. To samozřejmě podstatně změnilo výsledný herní zážitek a zda jde o posun k lepšímu či nikoliv nechám zcela na vás. Každopádně s sebou 3D přineslo několik klasických neduhů, k nimž patří samozřejmě notná ztráta přehlednosti, která u hry stylu Hada zamrzí dvojnásob. Není lepšího rozhledu na herní plochu než přímo svrchu, což ale zde jde praktikovat jen opravdu stěží. I když taková možnost jde za pomocí klávesy skutečně zaktivovat, stejně ji příliš neupotřebíte a to zejména díky dosti členitému terénu, který autoři zvolili. Žádná rovinka, místo toho se budete neustále pohybovat po kopcovitém terénu, na kterém navíc ještě rostou čas od času obří stromy. I když jich je opravdu minimální počet a trefit se do nich může leckomu připadat jako maximální projev nešikovnosti, vězte že dlouhý had ve spojení s nešikovnou kamerou dokáží podobnou srážku zařídit ve mžiku. Ostatně vaše délka se bude natahovat po celou dobu hraní jako je u Hada zvykem, přičemž rychlost je přímo úměrná frekvenci, s jakou sbíráte nová a nová jablíčka, která se stanou vaší jedinou herní obživou. Bedle lehce nadprůměrného zpracování je třeba ještě zmínit celou řadu bonusů a obměn, která tvůrci do hry začlenili a přičíst k nim lze třeba občas se objevující vodu ap. I přes to ale GLowWorm zapadé v průměrné šedi, což z něj sice nedělá nikterak špatnou, snad akorát ničím nevyčnívající hru.
- čtvrtek 6. září 2007