Doporučujeme

Goat in the Grey Fedora - návod

  • 18
Goat in the Grey Fedora patří ke středně dlouhým freeware adventurám s několika záludnějšími puzzly. Proto jsme připravili kompletní návod, jenž vás provede krůček po krůčku novým dobrodružstvím detektiva Nicka Bountyho.

Goat in the Grey Fedora Po rozhovoru s Kitty seberte z kanceláře špionskou sadu a pravítko ze stolu. Pak vyražte do města. Nejprve zkuste navštívit Kitty doma. Tam je ale zamčeno, takže zbývá lokace právnické kanceláře. Promluvte si se sekretářkou, ukažte jí fotografii sošky a pokuste se ji přesvědčit, že jste právník. Otestuje vás z právnického jazyka, takže postupně vyberte repliky, jež dávají smysl: habeas corpus, ex posto facto a modus operandi. Nyní můžete vejít do kanceláře Kittina otce. Sejf je pevně zamčený (při této příležitosti můžete otestovat C4 ze špionské soupravy a zjistit, že je k ničemu), takže pouze seberte kazetu ze stolu a v kopírce si nechte udělat otisk obličeje.

Pokračujte do čínské čtvrti. U stánku s novinami zkuste sebrat časopis o skulpturách a promluvte si s prodavačkou. Budete si muset vyrobit maňáska. Použijte na sebe pravítko, kazetu a fotku obličeje z kopírky - a voila, je tu loutka. Goat in the Grey Fedora Ukažte ji prodavačce, sehrajte s ní srdceryvné divadlo a přečtete si svou odměnu, vytoužený časopis. Dozvíte se, jak zjistit stáří sošek. Nyní navštivte obchod anglického prodavače. Vyptejte se ho na sošku: vyjde najevo, že si ji koupil jistý pan Trosser. Pokuste se všemi možnými způsoby získat jeho záznam z databáze: při této příležitosti zjistíte, že fotoaparát ze špionské soupravy je k ničemu. Nechte si tedy založit kartičku vlastní: Nick automaticky vyplní jméno. Zatím ji ale prodavači nedávejte.

Pokračujte do vedlejšího obchodu. Promluvte si s prodavačem a kupte si černou žárovku a "vaši bustu". Tu si prohlédněte v inventáři, načež hmotu přilepte na zadní stranu kartičky. Dejte ji Angličanovi v předchozím obchodě a na otázku ohledně jména odpovězte tak, aby vás zařadil pod písmeno "T". Pak si kartu vyžádejte zpátky: na zadní stranu se obtiskly Trosserovy údaje. Jak prosté!

Goat in the Grey Fedora Vyražte za Trosserem do jeho bytu. Prozkoumejte místnost s falešnými soškami: bude třeba zjistit, která koza je ta pravá. Vypněte jednu z lamp, vymontujte žárovku a dejte místo ní černou. Lampu zase zapněte a vypněte druhou, jež dosud svítí. Nyní prozkoumejte sošky a vyberte správnou z nich. Vyjděte ven a pokračujte do čínské restaurace. Promluvte si se Samem, který vám dá sirky, ochutnejte oříšky v misce a místnost zase opusťte. Odchytili si vás dva ostří hoši, takže je nechte zapojit bombu, následně kopněte do předmětu pod vašima nohama a užijte si výbuch a vaše věci, které vám spadly do dlaní. Zkuste lano přeštípnout kleštěmi ze špionské soupravy: i ony jsou úplně k ničemu. Naštěstí je ale můžete přepálit. Pak seberte bombu, otevřete krabici a použijte výbušninu po sledu šílených událostí na obřího krakena.

Zloduši vám nesebrali sošku, takže s ní spěchejte do Kittina domu. Prozkoumejte časopisy a noviny na jejím stolku, pusťte si v televizi zprávy a ochutnejte bonbóny v misce. Goat in the Grey Fedora Pokračujte do koupelny, kde potkáte staré známé. Po vysvětlení trapného nedorozuměníá prozkoumejte zbytky rozbité sošky: je tam klíč. Kam by mohl patřit? Kitty přece říkala, že měl otec sošku v práci... otevřete klíčkem sejf a přečtěte si, oč tu vlastně jde. Bude třeba Kitty darovat falešnou sošku. Trosserův dům už je vám uzavřen, naštěstí je tu ale čínský obchodník, který už jednu i s falešným klíčem přichystal, jako by to tušil.

Ve chvíli závěrečné konfrontace s šílenou feministkou Kitty třikrát vystrčte nad stůl maňáska a dál jen sledujte, jak se bortí její plány na zničení všech mužů a ovládnutí světa ženami...


  • Vybrali jsme pro Vás