Ta bude poměrně obtížná a to hned od prvního levelu. Těch je ve hře poměrně slušné množství, nenechte se ale zmást. Každý sestává ze dvou, maximálně třech obrazovek, na nichž zlikvidujete první skupinu padouchů a hladce postupujete dál. V souvislosti s tím je ale třeba pochválit systém, který nás po smrti nechá začít v levelu, kde jsme zemřeli a nemusíme pracně pokračovat od samotného začátku.
Nepřátel náš hlavní hrdina má poměrně dostatek, přičemž ti všichni jsou verbováni z řad vycvičených členů speciálního týmu a zpravidla se pohybují v organizovaných skupinkách, což pro vás není vůbec dobré. I tak si ale se situací lze poradit a to hned díky několika drobnostem. Za prvé je to zpomalení okolního dění ve stylu matrixu, což vám dává dodatečný čas na přesné míření (které je zde mimochodem takřka nemožné, projektily létají všude kolem vás, což je občas trochu problém). Druhou drobností je možnost vzít si na sebe štít a to ne jen tak ledajaký, potřeba je sebrat nějakou věc přímo z ulice jako třeba těžké železné kolečko, které projektily jednoduše odráží. Pokud budete chtít, můžete se pod něj dokonce i skrčit, což vám poskytne téměř maximální ochranu. Vedle těchto bojových možností je třeba autory pochválit za zbraňový arzenál, který se bude postupně rozrůstat a opomenuty nebyly ani ničivé granáty.
Grafická stránka není nijak oslňující, místy přehnaně rozkostičkovaná. Na druhou stranu je každý level poměrně unikátní, prostředí i nepřátelé se mění a navíc se mi opravdu zamlouvaly animace zásahů do částí těl protivníka. Co už zanechalo horší dojem jsou občasné záškuby, kdy se hra stávala zcela nehratelnou. Třeba i za to jdou body přeci jen trošku dolů.