Doporučujeme

Gravity Guy - hrátky s gravitací

Na dosud neprozkoumanou planetu se vydal malý sympatický kosmonaut. To ale ještě netušil jako podivným gravitačním zákonům zde bude muset čelit - pomůžete mu se s nimi vypořádat?

Gravity Guy

Výrobce: Flashbang Studios

Gravity Guy Her zakládajících si na lehce pozměněné gravitaci se poslední dobou začíná zrozovat čím dál více a není se tedy co divit, že tento nápad zaujal i chlapíky pořádající Phoenix Blackburner Jam od nichž pochází i originální Conformity. Co do originality není na tom Gravity Guy jinak a tak nabízí vysoce zábavný a příjemně zpracovaný kousek.

Základem všeho se stává trochu baculatý vesmírný badatel, který je ale díky měnícím se vlivům gravitace takřka odkázán na vaši pomoct. Před vámi se tak otevírá svět s poměrně lineární možností průchodu k jehož ovládání nebudete potřebovat témGravity Guy ěř vůbec klávesnici a vystačíte si jen a pouze s myší. Tou vždy někam kliknete, abyste následně roztáhli šipku, která se objeví na monitoru. Touto šipkou totiž ovlivňujete všechny gravitační síly na této značně podivné planetě. A jednoduchou dedukcí či řadou pokusů tak jednoduše přijdete na to, že natáhnete-li šipku směrem nahoru, postava poletí vzhůru a to přesně takovou rychlostí a silou, jak hodně šipku natáhnete.

Tímto způsobem tedy budete s kosmonautem posunovat, ovšem takřka okamžitě se vám do cesty připlete hned několik problémů, které je třeba řešit. prvně to jsou další zdejší objekty pevně nepřipevněné k povrchu, které budou vlivem vámi nastavované gravitace ovlivněny také. A takl se budete muset alespoň v pokročilejších fázích smGravity Guy ířit s tím, že vyletíte-li nmahoru, poletí s vám i banda bedniček, z nichž se vymotat nebude vůbec nic snadného. A tím přichází ty jednodušší lehce logické gravitační úkoly. Jako příklad může posloužit situace, kdy se ocitnete v úzké uličce, kam se musíte kvůli velkému břichu vesmírného průvodce dostat jedině velkou silou, načež je třeba se schovat ještě v menší trubičce, abyste následně mohli pohnout s obří železnou fošnou, která vám blokuje průlez. To ale nebude vzhledem k neustálým pohybům onoho vesmírného jedince vůbec jednoduché.

Celkově je Gravity Guy kvalitativně srovnatelnou hrou s Conformity, navíc ale nabízí skvěle zpracovanou fyziku, stejně jako jednoho lehce gumového kosmonauta, s nímž bude jedna radost se pohybovat. Těm kdo mají rádi lehce netradiční hry nelze jinak než tuto gamesku doporučit.

MS v hokeji 2024