Za prvé si ho nezahrajete na některých integrovaných grafických kartách, stejně jako na hodně starých počítačích. Ke svému fungování totiž požaduje Pixel Shader 2.0, což samozřejmě znamená velmi pěknou renderovanou grafiku. Ostatně příjemně překvapí už intro, které působí tak nějak tajemně a je velmi dobře napsané, stejně jako nadabované. Ostatně dabing a animace jsou opravdu na profesionální úrovni a hlasové stopy se dokonce vyskytují i při hraní, což je jedna z věcí, které ve výsledku budí onen vynikající dojem co se technické stránky projektu týče.
Námět působí jako převzatý z béčkového hororu, kde se vyskytují mutace lidí. K tomu hlavní hrdina používá hrozivě vypadající injekci s obrovským zásobníkem obsahujícím odpudivou zelenou látku. Ta není skutečně žádným léčivým lektvarem, místo toho způsobuje přeměnu lidského organismu na zombie. Na tyto pokusy si hlavní hrdina z okolí nasbíral pár známých, které tavřel ve svém obrovském paláci, v jehož přízemí se testy právě odehrávají. Na začátku jsou postavy v úhledných stojanech, odkud je probudíte vstříknutím trocha látky. Proč to bude potřeba, ptáte se? Postupně se po nich totiž budou chodit ptát jejich příbuzní a známí. Ti vždy zaklepou na některé dveře od kdy začne běžet neúprosný časový limit. Během něj je nutné najít tu správnou zombie podle požadavků a dokopat ji až ke dveřím. Pokud se spletete, návštěvníka to řádně vystraší a o vašem podnikání v tomto tajemném království začne mít hodně podivné mínění, což samozřejmě může vyústit až v úplné ukončení hry.
Co je ale kamenem úrazu, to je bohužel samotná hratelnost. I když projekt i nápad vypadají skvěle, bavit vás to nebude. Otevřete troje dveře a již v té chvíli vám začne pomalu docházet, že vlastně děláte to samé dokola a ani vás to nějak extra nebaví. A to je přeci jen trochu brzké zjištění. Bohužel, za to musely jít body dolů...