Pokud prozradím, že se vše odehrává uvnitř starých kukaččích hodin, nejspíše si nedovedete vše představit dost dobře v akci. Nehledejte v tom žádné těžkosti, vlastně se jedná o tradiční hopsačku snad jen s tím rozdílem, že se zde nachází až neskutečně hodně mechanismů, které se stále přepínají, mění a pohybují. To vše je na druhou stranu na úkor živých nepřátel, kteří vlastně nemají v dřevěných hodinách moc co dělat. Tudíž museli tvůrci sáhnout po kompromisu, který se celkem povedl.
Důležité je poznamenat, že hlavním hrdinou se stává bílá myška, Ta se musí hodinami dostat celou cestu nahoru a to v několika různých levelech. Jejich design je mimochodem velice podařený, stejně jako grafická stránka. Naše hlavní hrdinka myška disponuje jen dvěmi základními akcemi – pohybem a výskokem, což je dosti limitující. Navíc jsou skoky v mnoha případech krátké a nerozběhnete-li se a nestisknete-li klávesu v pravou chvíli, musíte se smířit s tím, že spadnete minimálně o patro níže. To pro vás může být smrtelné vzhledem k všudypřítomným šroubkům. Ty jsou netradičně umístěny hrotem nahoru a když na ně taková myška dopadne, okamžitě se rozprskne do všech stran a zresetuje celou hru. Další problém nastává s posuvníky, ty se navzájem překrývají,přeskok z jednoho na druhý je otázkou krátké doby a obrovské přesnosti, jinak pro vás hra taktéž končí. A ani tím výpis různých překážek nekončí. Hráč se bude muset vypořádat s plošinkami, které se každou čtvrt-minutu stanou neviditelnými (to znamená že stojí-li na nich, prostě propadne) aby se zase po uplynutí patnácti sekund zhmotnily. Toho ale budete moct i využít, pomocí speciálních tlačítek a přepínačů tento fakt měnit a tím si třeba zneviditelnit obrovský kvádr, která vám aktuálně stojí v cestě.
Hickory je zajímavým a nápaditým projektem. Překvapí především systémem hodin, v nichž se hopsačka odehrává, což dává projektu tak trochu netradiční lesk. Roztomilá je i postava myšky a tak vás snad zamrzí jen po čase nudné prostředí a přílišná obtížnost.