Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Honzova dobrodružství: Epizoda 1 - návod

  12:00aktualizováno  1. června 9:16
Adventury z českých luhů a hájů máme rádi. Když už se tedy nějaká objeví, neodoláme tomu si ji nejen zahrát, ale i dohrát a pro věčné zakyslíky, kteří se neobejdou bez rady, též onávodovat.

Honzova dobrodružství V pokoji nejprve prozkoumejte koš a vezměte si z něj peněženku [2,2]. Ještě se vybavte plechovkou od fazolí, která leží vedle, a vyjděte ven. Jděte do obchodu a promluvte si s prodavačem, řekne vám něco o mobilech na skladě [1,3]. Podívejte se do peněženky, najdete tam osm tisíc [1,4]. Promluvte si tedy s prodavačem ještě jednou a kupte si levnější mobil [5,9]. Honza už automaticky dojde zpět domů a podívá se na zprávy v televizi [2,11].

Jděte k tenisovým kurtům a promluvte si s blonďákem [2,13]. Pak se vraťte do obchodu a pomocí paragonu reklamujte mobil [2,15]. Pokračujte do lékárny a kupte si obvazy a Kojak [3,18]. Vraťte se k tenistovi a zavažte mu nohu, pak seberte tenisový míček a věci z tašky, kterou tam nechal [3,21]. Jděte do posilovny a promluvte si s menším chlapcem [5,26], získáte ručník. Pak jděte k domu Karmíny a psa se zbavte pomocí jídla [1,27]. Projděte dovnitř a promluvte si s Karmínou [3,30]. Ještě prozkoumejte postel a seberte z ní vizitku [2,32].

Honzova dobrodružství Dejte ji přečíst chlapci v posilovně a nechte se odvézt k sídlu firmy Bric Brac. Promluvte si se strážcem, dejte mu nejprve erotický časopis [2,34] a pak namixujte Kojak s Energy drinkem a pomocí vzniklého Viagra spreje ho odlifrujte pryč. Seberte klíč a vejděte dovnitř budovy [2,36]. V místnosti seberte nejprve z pravé bedny baterku [1,37], pak klíček zpod papíru na stole [1,38] a nakonec setřete ručníkem skvrnu ze zdi [2,40]. Přečtěte si dvě zde napsaná čísla (mělo by to být 45). Klíčem otevřete dveře a pokračujte do další místnosti [1,41].

Posviťte si baterkou, prohlédněte si mapu, strhněte plakát a podívejte se na sejf. Bohužel znáte zatím jen první dvě čísla. Vraťte se o místnost zpět a přečtěte si papír na stole [5,46]. Vraťte se zpátky a přečtěte si malý papírek zastrčený za mapou, je na něm druhá část kódu [2,48]. Otevřete si sejf a přečtěte zprávu v něm – pak už jen sledujte závěrečnou animaci.

Autor:




Nejčtenější

Hercules – The Untold Stories
Hercules – The Untold Stories je klasická rubačka ze staré školy

Bájný rek Herkules by se asi divil, jak „věrohodně“ je v této hře vyobrazen. Nic naplat, je to klasická rubačka, a tak po cestě pošlete do Hádu desítky...  celý článek

Další z rubriky

Awakener
Návod: Awakener - zcela neznámý opilec

Sympatická adventura s poměrně logickými řešenímu hádanek je vhodná i pro začínající hráče adventur. Pokud byste se i přesto na některém místě zasekli, pomůže...  celý článek

Kulivočko
Kulivočko - dojmy z dema

Zahráli jsme si demo české adventury Kulivočko.  celý článek

Mario
Největší herní klaďas Mario týrá zvířata, tvrdí jejich ochránci

Do videoher se kriticky pustila už i Americká organizace na ochranu zvířat PETA. Terčem kritiky se stalo nošení virtuální kožešiny. Organizace tvrdí, že nechce...  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.